DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De nye endringene for innlogging er helt grusomme. Får gang på gang beskjed om at jeg er blitt sperret og må kontakte banken👎
Hei Turid, Hvis du har problemer med å logge inn så kan du kontakte kundesenteret så kan de hjelpe deg, du når dem på telefon 915 04800 hver dag mellom 07.00 - 23.00. Når det kommer til å logge inn i fullversjonen så går du til dnb.no og skriver inn bruker-ID’en din. Da kommer du til innloggingssidene for mobil. Der finner du "Gå til fullversjon" øverst til høyre. Du kan også trykke på Om oss nede på dnb.no, da vil du også komme til fullversjonen. /Maren
Lån, Kundeservice. Begge to har jobb. Uten gjeld. Så fikk vi lån på tre millioner. Søkt på sparebank 5,9 sekunder lån. Ettersom vi har en leilighet men har ikke gjeld på den. Hos dnb tok w måneder varje dag hun sier du må sende nye dokumenter. Aldri ferdig med henne. Dårlig rådgiver på Dnb. Bytte til nye rådgiver samme ouensett vem tar din sak. Lei på Dnb. Har vært kunde sedan 97. Verste har opplevd hele mitt liv. Å vara kunde hos DNB. Bytter min firma og man min også. Hadde Dnb.
Hei Chorin, det var leit å høre at du har opplevd dårlig kundebehandling fra DNB. Send oss gjerne en klage via nettbanken under fanen Dagligbank og Lån - Postkasse - Skriv til oss, så skal vi se nærmere på hva som har skjedd./Maren
DnB er rask med økning av lånerenter, og meget dårlig og sen med økning av innskuddsrenter !!
Hei Jan, Leit å høre at du føler det slik. Det stemmer ikke at vi alltid er først ute med renteoppgang. Hvilken bank som er først, varierer. Bankene gjør uavhengige vurderinger av rentesituasjonen når de beslutter å endre renten på boliglån og innskudd, og det er forbudt å utveksle informasjon om mulige eller planlagte renteendringer. Økte innlånskostnader treffer alle banker. Erfaringsmessig stabiliserer prisene seg på det nye nivået seg i løpet av relativt kort tid. /Maren
Dnb sin fullversjon er den enkleste og beste og bruke syns jeg. Det har kommet flere versjoner av bankens digitale nett/mobil løsninger og disse gjør det stadig vanskeligere å finne frem til Fullversjon ser det ut til. Det synes bare mere forvirrende å skulle bruke bankens tjenester. Håper ikke målet med alle de nye versjonene er å skulle legge ned eller total forandre den gode gamle fullversjon?
Hei Heidi! Vi skal beholde fullversjonen :) Hvis du går til dnb.no og skriver inn bruker-ID’en din. Da kommer du til innloggingssidene for mobil. Der finner du "Gå til fullversjon" øverst til høyre. Du kan også trykke på Om oss nede på dnb.no, da vil du også komme til fullversjonen. Håper dette hjelper deg /Maren
Vet ikke hvorfor jeg havnet her inne på disse tilbakemeldingene, men synes DnB får lav score. Jeg har vært kunde hos DnB siden de het DnC i gamle dager. De har kanskje ikke hatt den laveste renta, men alltid hatt en god service. Får raskt svar hvis spørsmål. Døgnet rundt! Har aldri hatt noe tull med de. De har alltid vært der. Synes løsningene deres er gode. Og jeg har ikke skylapper som gjør at jeg ikke ser andres løsninger og utfordringer folk har med de. Det er mange regler og retningslinjer en bank må følge selv om det kan bli kjipt for enkelte. Livet kan være kjipt innimellom. En bank som bare kaster penger etter folk, er ikke bra i lengden. En tommel opp for DnB.
Hei Are! Tusen takk for fin tilbakemelding! :) Vi ønsker alltid å være på tilbud siden og være tilgjengelige for våre kunder, men som du skriver så har vi mange regler og retningslinjer vi må følge som kan føre til at vi ikke alltid kan hjelpe. Takk for forståelsen, jeg ønsker deg en god dag! :) /Maren
På tide å tilby apple pay, det kan brukes over alt.. Vipps derimot, tilbys svært få steder!
Hei, Vi vurderer Apple Pay og andre former for mobilbetaling fortløpende. Hva vi kommer med – og når vi kommer med det – avhenger av en rekke forhold som blant annet modenhet og etterspørsel i markedet samt tekniske og økonomiske forhold. /Maren
Helt håpløs bank! Bryr seg ikke noe om kundene sine og bare lyver! Verste kundeservicen noen gang. Hver rådgiver gir forskjellige svar også motsier de hverandre hver eneste gang
Hei, beklager at du har opplevd dårlig kundeservice hos oss, jeg håper du har mulighet til å sende inn en klager, slik vi kan få sett nærmere på det. Logg deg inn i nettbanken og trykk på fanen Dagligbank og Lån - Postkasse - Skriv til oss. /Maren