DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dårlig, kan bli kjeftet på av (anonymisert) på lånn avdelinga. Dem ringte meg fordi de hadde sett en skrivefeil så ble jeg ringte oppigjen i dag 30.6.20 å du deven så dårlig sørvis har jeg da aldri sett å hørt til før. Fikk nærmest kjeft fordi jeg hadde en skrivefeil og for liten inntekt da skrivefeilen var en 0 for mye. Fikk ikke svar på det jeg egentlig spurte om.
Har de siste årene hatt mye kontakt med en fast rådgiver innen lån og finans. Utrolig løsningsorientert. Gode prosesser både for kona og jeg samt hver og en av våre tre voksne barn. Bra kundeservice også på telefon rent generelt om det meste, og spesialtjenester som dødsbo
Mye problemer i nettbank, og mye problem på kontoene.
Den personen jeg snakket med var ikke noe til hjelp. Han var også utrolig frekk. Når du ringer for du høre forskjellige ting. Hva er vitsen med ha en jobb man ikke dukker til. Jeg skal bytte bank gidder ikke å ha en bank som ikke gir meg tjenesten jeg trenger.
Fra bankens beskrivelse av Senior rammelån: "Senior rammelån er vårt mest fleksible boliglån for deg som er over 62 år. Du har en ramme der du låner opp og betaler ned når det passer deg. Med Senior rammelån fra DNB får du: ✓ En låneramme inntil 50 % av boligens verdi. Du disponerer selv pengene ✓ Gode betingelser ✓ Du har avdragsfrihet i hele lånets løpetid " Men; når du har skaffet takst og sendt denne til banken - da får du beskjed om at dette er et helt vanlig nedbetalingslån, alldeles ikke noe avdragsfritt lån. Hva er fordelen med et senior rammelån da, i forhold til et vanlig rammelån? LURERI!
Jeg blir ofte sjokkert over hvor nedlatende og frekke kunderådgiverne I DNB kan være. I forbindelse med en lånesøknad fikk jeg svar at min inntekt i følge deres likviditetsmodeller var lav. Jeg svarte at jeg syntes jeg hadde god råd og i tillegg var i stand til å hjelpe fattige/flyktninger med et par tusen månedlig. Kunderådgiveren i DNB ga meg da en kraftig skyllebøtte og sa at jeg var useriøs, ettersom jeg valgte å hjelpe fattige istedet for å posisjonere meg i forhold til et evt lån. Dette til tross for at jeg har 25% egen kapital for lånet jeg ønsket. Hun avsluttet samtalen med å si at hun egentlig ikke hadde tid til å snakke med meg. Jeg har idag byttet til Andebu Sparebank og er strålende fornøyd med kundebehandling der.
Har svært lite positivt å si om DNB har prøvd å bytte bank til Sbanken, men til og med dette har de gjort nærmest umulig. Overføring av konto og verdipapirer skulle ta 10-14 dager. Nå har det snart gått 6 uker og ikke skjedd en dritt. Ringer støtt og stadig. Får ingen klarhet i hva som er problemet, og tilnærmet ingen hjelp. Begynner å bli dritt lei av å ha pengene ussynliggjort på en midlertidig konto. Styr unna denne banken!