DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har hatt DnB i bedriften i over 6 år. Alt er tipp topp med økonomi, overskudd hvert år. Nå ønsker vi å kjøpe et ny varebil til bedriften, kr. 270.000,- (vi omsetter for 10 millioner, ingen anmerkninger og positiv kapital). Men DnB sier at det ikke er mulig fordi vi kjøper gjennom en annen bedrift og ikke forhandler. Dette er ganske sjukt, en bank som du har hatt i så mange år som velger å behandle kunder slikt. Styr unna! Dette er søppelbank.
Hei! Beklager at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Vi har ikke mulighet til å gå inn på enkeltsaker her på bytt.no, men ta gjerne kontakt med kundeservice hvis du ønsker at vi ser nærmere på dette. /Marthe
Lytter ikke til kundene sine. Prøvde å sende penger til min forlovede. Min betaling ble stoppet. Jeg svarte med å si opp mitt kundeforhold når det gjelder bank og forsikring.
Hei Ingar! Veldig leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Vi har dessverre ikke innsyn i enkeltsaker her på bytt.no, men ta gjerne kontakt med oss på 91504800 slik at vi se kan se på saken din. /Tonje
Fullstendig hjelpeløst å få kontakt. De tar ikke telefonen. Nettsidene er designet for å ikke finne kontaktopplysninger. Skygg unna denne banken, de er altfor store og bryr seg ikke om deg som kunde.
Hei! Du kan nå oss på telefon 915 04800 mellom kl 07-23 hver dag. I dette tidsrommet er vi også tilgjengelige på chat i nettbanken. Vi har ingen kø i noen av kanalene for øyeblikket :-) /Frida
Etter å ha vært med Sbanken fra starten må jeg nå på jakt etter alternativer. DNB hevdet at de ikke ville forandre Sbanken og det første som skjer er en ubehagelig forandring med at man ikke kan bruke Apple pay lenger. Godt gjort DNB. Jeg regner med at dette er starten på å destruere en bank med stor kundetilfredshet.
Hei Morten! Det var leit å høre. Du kan lese begrunnelsen for at vi ikke støtter Apple Pay her: dnb.no/dnbnyheter/no/din-okonomi/dnb-apple-pay. Vi støtter derimot kontaktløs betaling via andre leverandører: Fitbit Pay, Garmin Pay og Google Pay. Ønsker deg en fin dag :-) /Lisa
Bra service og god kundehjelp. Ønskelig med lavere rente .
Hei Marit, takk for fin anmeldelse! Ønsker deg en flott dag! /Nina
Utrolig dårlig kundebehandling, oppfølging. Ingen seriøs menneskelig oppfølging. Rådgivning er veldig dårlig, jeg måtte selv be om at renter på lånet ble endret. Vært kunde i 8år.
Hei! Leit å høre at du er misfornøyd med både oppfølging og kundebehandling. Vi kan dessverre ikke gå innpå enkeltsaker her, men ta gjerne kontakt med oss på 91504800 slik at vi kan se på saken din. /Nina
I dag skulle jeg besstille kort til mitt 12 åring men jeg kunne ikke fordi kona mi bruker sparebank så hun trenger å bytte hvis barnet mitt skal få bank kort og det har ikke hun lyst til.
Hei. For å bestille kort til 12-åringen deres må dere begge være registrert som kunde hos oss. Konen din trenger derimot ikke å bytte bank. Hun kan beholde den banken hun har i dag, men må ha en kundeforhold hos DNB i tillegg. Håper dette gjør det litt lettere for dere :) /Mariell