DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dårlig kundeservice. Anbefales ikke. En bank som bruker alle pengene på reklame på tv og hundrevis av filialer, og ingenting på deg som kunde
Hei Simen! Leit å lese at du er misfornøyd med oss. Vi ønsker alltid å bli bedre, så setter stor pris på hvis du ønsker å utdype hva som gjør at du er misfornøyd med kundeservicen. /Marthe
DNB sin kundeservice har blitt verre og verre oppigjennom årene. Før hadde de 24/7 chat tilgjengelig. Nå er det fjernet og det finnes bare en ubrukelig chat robot. Når man ringer til kundeservice er man tvunget til å snakke med en robot før man får tak i et menneske. DNB har vanvittig med penger så jeg skjønner ikke hvorfor kundeservicen har blitt så pass dårlig. DNB bryr seg mere om å ta et oppgjør med Apple enn å faktisk tilby hva privat kundene ønsker. Ingen privat kunder har bedd om at DNB ikke skal støtte Apple Pay. Sparekonto rentene er latterlig lav og man må tydligvis ha minst 500.000 kr for å få sparekonto pluss renten. Dette reflekterer helt tydelig at DNB setter sine egne interesser forran kundene sine. Det jeg liker med DNB er at de er en bank fra A til Å som tilbyr mye tjenester. Jeg studerte i utlandet i noen år og de kunne faktisk sendte brukskortet mitt til Asia helt gratis. Jeg tviler sterkt på at andre banken kunne gjøre dette. Nettbanken fungerer også bra og appen er grei. Jeg synes at DNB er en god bank for kunder med store behov, men for de fleste "vanlige" kunder så har DNB vanvittige dårlig vilkår. Jeg likte Sbanken før, men nå har de ødelagt den med deres kundefientlige filosofi. Det gir faktisk ingen mening å ha DNB som bank i 2023. Bulder og Nordea er langt bedre
Hei, David! Vi setter pris på ærlige tilbakemeldinger som denne. Vi aksepterer at det er ting du liker godt med oss, og andre ting du ikke liker fullt så godt, selv om vi selvfølgelig ønsker at alle våre kunder har en så godt bankhverdag som mulig. Angående chatbot og telerobot: Chatbot svarer på mange enkle spørsmål og hjelper kunder med standarad servvicehenvendelser. Du har alltid muligheten til å skrive "Snakke med menneske/rådgiver" og komme til en kunderådgiver som vil hjelpe deg. :) /Hilsen Even
Veldig fornøyd med tjenestetilbudet og ikke minst kundebehandlingen. Har stort sett alltid fått rask og god hjelp fra kundeservice. Ikke alltid like gode på å sette renten ned når markedsrenten har gått ned. Da har en telefon fått god effekt. Seriøs og god bank. Ikke av de som har lavest lånerente men har bedret dette i det senere.
Hei, Arild! Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss en så fin og motiverende tilbakemelding :) /Even
Endelig har vi kommet i gang med bytteprosessen fra DNB til en annen bank. Etter mer enn 50 år som totalkunde er nok mer enn nok for min kone og meg. Denne banken har bare blitt mer og mer kundefientlig mer årene, og fortjener absolutt ikke vanlige folk som kunder. Vår anbefaling til alle dere aom er mer eller mindre misfornøyde med banken. Bytt bank. Vår påstand er at alle andre banker er bedre.
Hei Tor! Det er veldig leit å høre at dere ikke har vært fornøyd med oss. Vi har dessverre ikke innsyn i enkeltsaker her på bytt.no, men send oss gjerne en melding via denne siden: https://www.dnb.no/hjelp-og-veiledning/klage-reklamasjon, så vil vi se på saken din. Vi setter stor pris på tilbakemelding. /Tonje
Frekke saksbehandlere, fikk ikke forklart saken da hun avbrøt hele tiden og snakkt frekt og respektløst!
Hei. Leit å høre at du har hatt en så dårlig opplevelse hos oss. Sånn skal det ikke være! Vi ønsker gjerne å rette opp endre inntrykket, så ta gjerne kontakt med oss igjen, slik at vi får muligheten til å hjelpe deg. :) /Even
Kortreklamasjoner behandles lukket og inhabilt. Langt og tro kundeforhold blir ikke verdsatt. DnB behandler henvendelser fra kunder som en offentlig instans; mekanisk, setter sammen ferdig formulerte politiker type svar, kan umulig hjelpe, og bestemmer når saken stoppes. Case closed.
Heisann! Dette var leit å høre om. Vi prøver alltid å behandle både kunder og saker med den største respekt, men uten å kjenne til den spesifikke saken er det litt vanskelig å si hva som har skjedd i dette tilfellet. Håper og tror at du får en bedre opplevelse hos oss neste gang :) /Even
Får du problemer, sparker de deg mens du ligger nede. Kynisme til skyene. Har vært i dette systemet altfor lenge. Sist helg hadde de lutefiskfest for rikinger. På festen ønsket dnb å overraske en velledig organisasjon. 17000 kr. Det forteller alt om dnb
Hei, Kjell. Dette var da sterke karakteristikker! Jeg kan forsikre deg om at ingen som jobber hos oss har andre ønsker enn å hjelpe til i vanskelige situasjoner. Angående donasjonen til Kirkens Bymisjon: Utgangspunktet var at vi matchet summen som ble samlet inn, som da ble kr. 17 000. Etter reaksjoner på summen økte vi raskt til 100 000 kr. Det forteller vel også alt om DNB? :) /Even