DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det hagler inn med tilbakemeldinger fra frusterte kunder som har sbanken. Vi mister appel pay etter oppkjøp av dnb. Tregere kundebehandling og tomme svar. Dnb mangler tydeligvis ører og lytter ikke til hva kundene vil ha og trenger. Kommer bare med svada svar. Heldigvis finnes det andre banker som lytter til kundene og tilbyr bedre vilkår og apple pay. Anbefaler alle å bytte bank. Hva er dnb uten kunder? Kan dere kjøre en kundetilfretsundersøkelse slik at dere ser galskapen? Kan dere svare på det?
Hei Frank! Leit å høre at du ikke er fornøyd med oss. Ta gjerne kontakt med kundeservice om det er flere ting du er misfornøyd med, så kan vi se hvilke andre alternativer vi har. Jeg håper vi har noen løsninger som passer for deg. Når det kommer til undersøkelser i forbindelse med kundetilfredshet, så er dette noe vi gjennomfører regelmessig. Vi lytter stort sett alltid til kundene våre som gir oss mange gode tilbakemeldinger, men i noen saker må vi holde fast ved et standpunkt vi mener er riktig, som for eksempel i tilfellet med Apple Pay. Når det kommer til Apple Pay har vi forståelse for at det er frustrerende dersom du bruker tjenesten aktivt i dag. Om du vil lære mer om bakgrunnen for hvorfor vi har valgt å ikke tilby ApplePay, kan du lese om det her: https://www.dnb.no/dnbnyheter/no/din-okonomi/dnb-apple-pay. /Tonje
På tide å våkne opp! Nå som dere har tatt over Sbanken forsvinner det faktisk derfra, det er nesten ikke mulig...
Hei! Vi skjønner at dette kan være frustrerende for de av dere som i dag aktivt bruker tjenesten. Om du vil lære mer om bakgrunnen for hvorfor vi har valgt å ikke tilby ApplePay, kan du lese om det her: https://www.dnb.no/dnbnyheter/no/din-okonomi/dnb-apple-pay. /Tonje
Har tidligere lagt inn omtale grunnet slett kundeservice i en reklamasjonssak, ble på bytt.no oppfordret av Dnb om å prøve igjen. Reklamasjonen gjaldt en fastoverføring jeg tidligere hadde avsluttet høsten 2022 som begynte på mystisk vis å tre i kraft igjen i mars 2023. La merke til at kontoen hadde reservert et trekk på samme fastoverføring som tidligere hadde blitt avsluttet. Reklamerte umiddelbart på overføringen, men Dnb kunne ikke gjøre noe og avsluttet saken. Klagde deretter igjen og nå nekter de å svare. Helt fantastisk! Tenk å bli ghostet av egen bank, så heldig er man som kunde i Dnb.
Hei Lars og takk for tilbakemelding. Det er leit å høre at du har en dårlig opplevelse. Slik ønsker vi ikke at det skal være! Vi kan dessverre ikke gå inn på enkeltsaker her. Dersom du har spørsmål til hvorfor vi ikke kunne gjøre noe i din sak og ikke har fått svar på eventuell melding du har sendt oss anbefaler jeg å kontakte avdelingen på telefon: 23 02 11 00. /Betina
Mangler applePay, mikroskopiske renter på innskudd, høye renter på utlån. Men er fremdeles DNB kunde. Føl med DNB! Markedet endrer seg :-)
Hei Bob! Vi forstår at det er frustrerende dersom du bruker Apple Pay aktivt i dag. Dersom du ikke allerede har lest artikkelen, kan du lese enda litt mer om hvorfor vi har valgt å ikke tilby det her: https://www.dnb.no/dnbnyheter/no/din-okonomi/dnb-apple-pay. Hvor mye innskuddsrentene øker, varierer fra produkt til produkt. Vi tilpasser oss konkurransen i markedet, og vi opplever at prisene våre står seg godt. Vi mener også at vi er konkurransedyktig på boliglånsrentene våre. Vi kan dessverre ikke gå inn på enkeltsaker her, men ta gjerne kontakt med boliglånsavdelingen vår på telefon 91504800 slik at vi kan se på lånet ditt og mulighet for en bedre rente. /Tonje
DnB klarer ikke å gi kundene sine en god opplevelse, da kjøper heller opp andre banker med fornøyde og trofaste kunder, for så å gjør dem til missfornøyde kunder. Super strategi fra en elendig bank! DnB går med gigant overskudd på kundenes bekostning. Sbanken har stupt på ulike forbrukerportaler i den siste tiden. STYR UNNA!
Hei Peter! Det er veldig leit å høre at du er misfornøyd med oss. Kundene er viktigst for oss, og vi ønsker selvsagt at du skal være fornøyd. Vi kan ikke gå inn på enkeltsaker her, men ta gjerne kontakt med oss på 91504800. /Tonje
For det første er DNB over hodet ikke interesert i kundens beste. De mangler moralsk kompass og går til fientlige oppkjøp av selskap som utvikler nyttige tjenester for kunden. Og som ikke det var nok har de hacket seg inn med en trojaner som griser til S'bankens app med DNB spam. Det er naturligvis ikke nok i kampen mot kundevennlige løsninger. Lettvint og lynrask betaling med ApplePay kan fint utgå til fordel for dårligere løsninger. Ut over dette, DNB første bank til å øke kostnadene til kundene, eneste bank som blir dømt til å selge produkt som garantert ikke er til gunst for kunden. DNB er essensen av grov utnyttelse av godtroende kunder. Det er dog noe positivt ved DNB, det er fortsatt mulig å velge banken bort enn så lenge.
Hei Helge! Det er veldig leit å lese at du er misfornøyd med oss. Kundene er det viktigste for oss, og vi ønsker selvsagt at du skal være fornøyd. Vi skjønner at avviklingen av Apple Pay kan være frustrerende for de av dere som bruker tjenesten aktivt i dag. Om du vil lære mer om bakgrunnen for hvorfor vi har valgt å ikke tilby ApplePay, kan du lese om det her: https://www.dnb.no/dnbnyheter/no/din-okonomi/dnb-apple-pay. /Tonje
Lite hjelpsomme når man er pårørende til syke foreldre. Uhyggelig opplevelse. Råder alle til å gå bort fra bruken av Helsenorge app, slik at man kan heller få et brev i posten. Ryker bankid brikken så får man ikke lest viktig informasjon. Sentralbordet i DNB nektet å gi tlf til vår lokale bank der man har en kunderådgiver, det var ikke lov sa de, en annen sa det lokale kontoret ikke hadde tlf nummer?
Hei Jane! Dette var ikke kjekt å lese. Kundene er det viktigste for oss, og vi ønsker selvsagt å hjelpe alle så godt vi kan. Vi kan dessverre ikke gå inn på enkeltsaker her, men ta gjerne kontakt med oss på telefon 91504800, så skal vi selvsagt hjelpe med å finne alternative løsninger for dere. /Tonje