DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Skulle overføre to lørdags kvelder på rad.. begge gangene har DnB hatt problemer med appen eller å kunne overføre.. De dagene de skal drive å ordne med banken bør ikke være lørdags kveld
Hei. Det var leit å høre at du har opplevd problemer med overføring to lørdager på rad. Det er ikke vanlig at dette skjer. Dersom det skulle skje igjen, gjerne ta kontakt med kundesenteret vårt slik at vi kan feilsøke dette problemet. /Elisabeth
Tidligere kunne man snakke med og samarbeide med banken, idag finnes det intet telefonnummer som er betjent.. kun endeløse ventekøer! Det er en hån mot oss kunder og ubegripelig at man fullstendig avvikler ALLE former for kommunikasjon: * telefon * mail * face book * filial besøk med kundebehandler over disk UTEN kø Det er helt forferdelig og helt ugorståelig at dette går dag ut / dag inn Jeg ønsker virkelig at noen i ledelsen (som er tilgjengelig og ikke i møte …) kunne «møte kunden»
Hei, Jon. Vi jobber kontinuerlig med å redusere ventetiden inn til oss, men det kan være stor pågang på linjene, særlig midt på dagen. At vi må relegitimere en stor del av kundemassen har ført til unormalt stor pågang hittil i år. Vi er åpen fra 07:00 og helt til 23:00 alle dager både på telefon og chat. Erfaringsmessig er det litt enklere å komme raskt gjennom på morgen, ettermiddag og kveld. Når det gjelder kundeopplevelsen din så er det langt unna det inntrykket vi ønsker at du skal sitte igjen med. Håper du gir oss en sjanse til å rette opp inntrykket, for kundesenteret består av hyggelige og kompetente folk når man kommer gjennom til oss! :-) /Even
Desinformasjon vedr. depositumskonto, vanskelig å få hjelp fra kundeservice, ble ikke oppringt som lovet.
Hei Susanne! Så leit å høre at du har hatt problemer og ikke ble oppringt. Sånn skal det ikke være. Vi sjekker gjerne opp saken og hjelper deg videre om du tar kontakt med oss på chat i nettbanken eller på telefon 915 04800 :-) /Frida
DNB underslår utbytter som tilhører kundene deres. Etter en lang rekke med andre kriminelle handlinger de har begått over årenes løp kan de jo bare betale bøtene med kundenes penger...
Hei Jens, utbyttene våres er utbetalt i form av antall aksje du eier i DNB. Dette er som følge av at vi er et AS, og utbetaler derfor kun utbytte på denne måten, som alle andre selskaper som er børsnotert. Det er leit å høre at du har fått annet inntrykk av oss, men om du eier aksje i DNB og har ikke fått utbetalt aksjeutbytte, bør du kontakte oss på 915 04800 så vi kan få dette meldt inn videre og få dette løst. Vi har ingen kjente saker med at våre aksjeeiere ikke har per dags dato, fått utbetalt sitt utbytte, og er derfor veldig interessert i å få sett på din sak om dette er tilfellet. /Vinjar
5 ganger venting i tlf (45+50+35+40+30) min totalt over 3, 5 timer med "godag man økseskaft" svar ang legitimasjon og enda fortsetter maset selv med kun pensjon utbetaling av 300,- pr mnd 🐽
Hei! Ta gjerne kontakt på telefon tidlig på dagen, eller ettermiddag/kveld. Det er stor pågang midt på dagen. Du kan også chatte med oss fra innlogget nettbank, eller skrive en melding fra postkassen. /Viktoria
Elendig kundeservice... har ikke brukt kontoene mine på flere år og ønsker å avslutte kundeforholdet, som må gjøres via telefon (???) I tillegg er det helt umulig nå frem! Dette gjør meg bare mer irritert og sikker på valget mitt om å forlate og aldri bruke DNB igjen.
Hei! Ønsker du å avslutte ditt kundeforhold så kan du også ta kontakt med oss på chat fra nettbanken din eller skrive til oss via Postkasse fra nettbanken. Du kan også ta kontakt med din nye bank for å fylle ut bankbytteskjema. Da vil din nye bank ordne resten for deg :) /Ann-Kristin
Hei! Jeg har blitt hecket å jeg får ikke vipset til noen det står «du har ikke tilgang til å betale fra denne kontoen» jeg har ringte banken min å jeg fikk beskjed om å kontakte dere. Også jeg har fått nytt tlf nr å får ikke logger inn i mobilbank. Er det en mulighet for at jeg kan få hjelp med å bestille nytt bankkort med det nye nr mitt?
Hei! Har du blitt bedt om å kontakte Vipps eller DNB? Vipps er et eget selskap, og vi kan da ikke bistå med feil som oppstår i appen deres. Er du bedt om å kontakte Vipps så kan du ringe dem på 22 48 28 00 for videre hjelp :) Gjelder det kort knyttet til konto hos oss, og du har behov for nytt kort, så kan du ringe oss på 915 04800 så hjelper vi deg videre. /Ann-Kristin