DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Null kundeservice, treige og userriøse! Her bør du styre unna så godt det lar seg gjøre
Hei Daniel! Takk for tilbakemelding. Det er leit å lese at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Det er for tiden stor pågang pga mange vil snakke med oss om legitimering, men vi jobber kontinuerlig med tiltak for å redusere ventetiden. Anbefaler å ta kontakt tidlig på morgenen eller utover ettermiddag kveld da trafikken er roligere, vi er åpen fra 07-23 alle dager. Når det kommer til det andre du nevner så ønsker vi gjerne tilbakemelding på hva du har opplevd, så fint hvis du har anledning til å ta kontakt med kundeservice slik at vi får sett nærmere på det. /Marthe
Er ferdig med denne banken ! Får ikke overført viktige penger ,og når jeg har ME og ikke klarer så mye ,så stopper de pengene MINE som skal overføres til en annen person !! Fatter ikke at dette er lovlig !! Jeg har hverken ID eller pass !!
Hei Rina! Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss - slik skal det ikke være. Dersom det har blitt sperret for overføringer i forbindelse med at man ikke har legitimert seg, så er dette noe vi er lovpålagt til å gjøre når vi ikke har fått dokumentasjonen vi trenger. Om man legitimerer seg så vil det bli åpnet for det igjen. Dersom man ikke har anledning til å skaffe seg legitimasjon så vil man kunne ta kontakt med vårt kundesenter via innlogget chat eller på telefon 915 04800 for alternativ dokumentasjon vi isåfall trenger for å være tilstrekkelig legitimert i henhold til kravene. Ønsker deg en fin dag! /Lars
Ikke velg DNB hvis du på et tidspunkt trenger å snakke med de for det er heelt umulig!
Hei Elisabeth! Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med vår kundeservice, slik ønsker vi ikke at det skal være. Den siste tiden har vi hatt stor pågang på telefon og chat gjennom dagen. Dette grunnet relegitimerings-prosjektet vi holder på med. Mange tar kontakt da de har spørsmål til dette, som igjen fører til lang kø. Våre rådgivere jobber så fort de kan med å hjelpe alle som tar kontakt og heldigvis er det ikke normalt for oss med så lang ventetid. Vi har åpent fra 07-23 alle dager. Normalt er det minst/ingen ventetid når vi åpner og på kvelden. Det er også mulig å sende oss en nettbankmelding via postkassen i nettbanken, så vil du få svar innen et par virkedager. /Lars
Elendig kundeservice, høye gebyrer, høye lånerenter, ødelegger konkurrenter ved oppkjøp, høye lederlønninger, ingen bank for vanlige folk. Det siste nå: Blir bedt om åpne i Innboksen men hvor er den? Det finnes ørten forskjellige versjoner av brukergrensesnitt men alle er ubrukelig, ikke intuitive, finner ikke det man trenger.
Hei Elisabeth! Kjedelig at du har den opplevelsen med oss. Ta gjerne kontakt med kundesenteret slik at vi kan få undersøkt nærmere melding i innboksen din. /Viktoria
Skulle søke boliglån, rådgiver var lite behjelpelig og spydig på telefon. Fikk mye mer støtte og hjelp hos en annen bank. Dårlig opplevelse og elendig service
Hei, så leit at du hadde en dårlig opplevelse. Ta gjerne kontakt med oss på nytt så kan vi se nærmere på det! /Viktoria
Når man i en proff setting ikke klarer å ordlegge seg bedre enn ett gjennomsnittlig barnehagebarn under en diskusjon så blir man ikke mye imponert.
Hei! Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse når du har vært i kontakt med oss idag. Dersom du ønsker at vi skal se nærmere på dette så ta gjerne kontakt med oss på nytt på 915 04800 :) Vi har ikke mulighet for å se på enkeltsaker her på bytt.no /Ann-Kristin
Mest sannsynlig den treigeste nettsida som finnes. Det tar seriøst 30 min å få logget inn i nettbanken via pc bare grunnet loadingscreen alene... går ikke an å åpne brev i postkasse. ukjent error der da absolutt ingenting skjer. Eneste grunn til mitt kundeforhold er at utleier satte opp depositumskonto der. ingen intresse av å fortsette som kunde for å si det slik
Hei! I dag opplever vi dessverre utfordringer med nettbanken og dette fører tiil en del tregheter. Vi jobber med å få dette løst, og håper det i orden igjen så snart som mulig :) /Ann-Kristin