DNB Bank har ikke nok data til Ă„ bli vurdert.
Klikk for detaljer
Er ferdig med denne banken ! Får ikke overført viktige penger ,og når jeg har ME og ikke klarer så mye ,så stopper de pengene MINE som skal overføres til en annen person !! Fatter ikke at dette er lovlig !! Jeg har hverken ID eller pass !!
Hei Rina! Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss - slik skal det ikke være. Dersom det har blitt sperret for overføringer i forbindelse med at man ikke har legitimert seg, så er dette noe vi er lovpålagt til å gjøre når vi ikke har fått dokumentasjonen vi trenger. Om man legitimerer seg så vil det bli åpnet for det igjen. Dersom man ikke har anledning til å skaffe seg legitimasjon så vil man kunne ta kontakt med vårt kundesenter via innlogget chat eller på telefon 915 04800 for alternativ dokumentasjon vi isåfall trenger for å være tilstrekkelig legitimert i henhold til kravene. Ønsker deg en fin dag! /Lars
Ikke velg DNB hvis du på et tidspunkt trenger å snakke med de for det er heelt umulig!
Hei Elisabeth! Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med vår kundeservice, slik ønsker vi ikke at det skal være. Den siste tiden har vi hatt stor pågang på telefon og chat gjennom dagen. Dette grunnet relegitimerings-prosjektet vi holder på med. Mange tar kontakt da de har spørsmål til dette, som igjen fører til lang kø. Våre rådgivere jobber så fort de kan med å hjelpe alle som tar kontakt og heldigvis er det ikke normalt for oss med så lang ventetid. Vi har åpent fra 07-23 alle dager. Normalt er det minst/ingen ventetid når vi åpner og på kvelden. Det er også mulig å sende oss en nettbankmelding via postkassen i nettbanken, så vil du få svar innen et par virkedager. /Lars
Elendig kundeservice, høye gebyrer, høye lånerenter, ødelegger konkurrenter ved oppkjøp, høye lederlønninger, ingen bank for vanlige folk. Det siste nå: Blir bedt om åpne i Innboksen men hvor er den? Det finnes ørten forskjellige versjoner av brukergrensesnitt men alle er ubrukelig, ikke intuitive, finner ikke det man trenger.
Hei Elisabeth! Kjedelig at du har den opplevelsen med oss. Ta gjerne kontakt med kundesenteret slik at vi kan få undersøkt nærmere melding i innboksen din. /Viktoria
Skulle søke boliglån, rådgiver var lite behjelpelig og spydig på telefon. Fikk mye mer støtte og hjelp hos en annen bank. Dårlig opplevelse og elendig service
Hei, så leit at du hadde en dårlig opplevelse. Ta gjerne kontakt med oss på nytt så kan vi se nærmere på det! /Viktoria
Når man i en proff setting ikke klarer å ordlegge seg bedre enn ett gjennomsnittlig barnehagebarn under en diskusjon så blir man ikke mye imponert.
Hei! Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse når du har vært i kontakt med oss idag. Dersom du ønsker at vi skal se nærmere på dette så ta gjerne kontakt med oss på nytt på 915 04800 :) Vi har ikke mulighet for å se på enkeltsaker her på bytt.no /Ann-Kristin
Mest sannsynlig den treigeste nettsida som finnes. Det tar seriøst 30 min å få logget inn i nettbanken via pc bare grunnet loadingscreen alene... går ikke an å åpne brev i postkasse. ukjent error der da absolutt ingenting skjer. Eneste grunn til mitt kundeforhold er at utleier satte opp depositumskonto der. ingen intresse av å fortsette som kunde for å si det slik
Hei! I dag opplever vi dessverre utfordringer med nettbanken og dette fører tiil en del tregheter. Vi jobber med å få dette løst, og håper det i orden igjen så snart som mulig :) /Ann-Kristin
Har en venn som er utsatt for id svindel med bankIDen sin. Det er utstedt 2 mobilbankIDer, på hennes ID dette kommer ikke opp i dnb systemer dette er opplyst om flere ganger til Dnb. Bankid.no har bekreftet at det er to utstedte mobilbankIDer, men Dnb sier det ikke er det. Hun har blitt tappet for penger selv om hun har sperret både kodebrikke og mobilbankid. Hun har blitt frastjålet ca 5 mnd lønninger tilsammen. Alt er blitt reklamert på, men avslått siden det bare kommer opp i deres systemer at det er brukt bankID. Resultat er at hun har blitt svindlet for over 1 mill. Bedrageri sak, som sikkert innholder hvitvasking og svindel. En annen som også er blitt svindlet i samme sak. Hen hadde oppdaget at noen hadde opprettet konto i Dnb, så sperret hen den. Svindlerne kontaktet banken, og utga seg for å være i familie med hen. Så da åpnet de kontoen hen, så de kunne fortsette med bedrageriene. Dette mente ansatte i sikkerhets avdelingen i DNB at dette måtte de jo kunne gjøre, og at hun som sperret måtte ha forståelse for det siden de sa de var i familie. Aldri DnB på meg fy fan sier jeg bare...
Hei! Vi har ikke mulighet for å svare på enkeltsaker via Bytt.no, men jeg vil anbefale at vedkommende tar kontakt med oss på 915 04800 slik at vi får sett nærmere på dette. Dersom bankID i dag ikke er sperret så bør dette gjøres så snart som mulig om personen har ukjente betalinger/overføringer fra kontoen. /Ann-Kristin