DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
ATM Karl Johan registrerte penger trekk på master kort mens jeg ikke fått pengene. Jeg kom til Bank kontor direkte for å få svar ang disse bort førte penger. Jeg truffet en uerfat ung ansatt som ikke vet klart svar å gi meg. Så ville jeg prøve å spørre fra annen ansatt igen for å få bedre info ang det, jeg forsøkte å stå i kø på nytt for å få kø lapp igjen. Jeg ble stoppet av vaktene på veldig uhøflig og agressiv måte, jeg ble dyttet og fornærmet . Dem fortalte meg at selve ung ansatt anbefalte det, jeg forstått dette pga ( at jeg må ikke gjentar samme spørsmål til annen ansatt, da det blir mindre perstisje for han). Jeg klager begge vaktene og den u erfat ansatt for fornærmelse som på gått meg.
Hei Daniel, Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse på vårt kontor. Vi kan ikke gå inn på enkeltsaker her. Håper derfor du vil ta kontakt med vårt kundesenter på telefon: 91504800 eller chat fra innlogget nettbank, så kan vi se nærmere på hva som er skjedd. Man skal selvfølgelig ikke bli behandlet slik. Når det kommer til penger som er trukket fra konto, men ikke kommet ut fra minibank kan du sende en reklamasjonssak på det via nettbanken. Gå til Dagligbank og lån - Postkasse - Reklamasjon eller klage. Da ser en saksbehandler på det. /Betina
Banken er i dyreste laget uten jeg føler jeg får "noe ekstra" de nekter også å implementere Apple pay pga de eier litt i Vipps.
Hei. Leit å høre at du ikke er fornøyd med oss. Vi vurderer stadig å få på plass Apple Pay, men vi vet foreløpig ikke om/når det eventuelt vil komme på plass. /Elisabeth
Sliter skikkelig med strukturen til DnB: Javel, Nettbanken kan være grei å ha tilgang til. Men så snakker de også om Mobilbank - mens jeg trenger Fullversjonen for bl.a å få tilgang til lån. Det er klin umulig å komme seg inn på Fullversjonen fra mobil, for alle lenker trekker meg inn i den begrensede Nettbanken. Jeg mener - hvor vanskelig kan det være å lage en nettbank som gir en god kundeopplevelse??
Hei Kristian! I fullversjon av nettbanken så vil man få tilgang til flere funksjoner enn i mobilbanken, men vi jobber med løsninger for mobilbankappen slik at man skal få mulighet for å utføre de samme tjenestene uansett hvor du logger inn :) I mellomtiden kan du logge inn i fullversjon av nettbanken på mobilen din via m.dnb.no. du må da legge in nditt fødselsnummer og trykke på Logg inn. Deretter skal du få opp valg "Gå til fullversjon". Deretter kan du fortsette innlogging for å få opp nettbanken på din mobil. /Ann-Kristin
Dette er en bank for folk som ønsker å bli ignorert av kundeservice og ha dårlige banktjenester. Pluss det å spise opp S'banken. Styr unna!
Hei! Leit at du har hatt en dårlig opplevelse når du har vært i kontakt med oss, slik skal det såklart ikke være. Ta gjerne kontakt med oss på nytt dersom du fortsatt har behov for hjelp, så håper jeg vi kan rette på inntrykket :) /Ann-Kristin
Får ikke fullversjon fra mobil (som tidligere) og er dermed ikke mulig å endre feks fast overføring,! Blant annet... ang kundeservice: hvilken, hvor?
Hei Melle! For å logge inn i fullversjonen av nettbanken på telefon kan du gå til www.dnb.no og bla helt ned på siden til "Dagligbank - Nettbank". Deretter trykker du på "logg inn i fullversjonen av nettbanken fra mobil" :) Kundesenteret vårt tilgjengelig via chat fra innlogget nettbank og på telefon 915 048 00 hver dag fra klokken 07-23. Erfaringsmessig er det mindre kø om morgenen og utpå ettermiddagen/kvelden :) /Tonje
Mye problemer som oppstår. Når du tenker du har løst et problem oppstår et nytt.
Hei Frank! Leit å høre at du er misfornøyd med tjenestene våre. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 915 048 00 eller start en chat med oss fra innlogget nettbank, så kan vi selvsagt se nærmere på det :) /Tonje
Priser og renter skiller seg ikke særlig ut fra markedet. Problemet med banken er at den er fullstendig utilgjengelig. Byttet fordi jeg kontaktet banken vedr. finansiering. La inn forespørsel elektronisk og så hørte jeg absolutt ingenting på over 2 mnd . til tross for gjenntatt purring på svar. Tok i mellomtiden kontakt med konkurrerende bank og fikk god hjelp til bedre vilkår. Flyttet alle konti og lån og hvem tok da kontakt tror du… Sliter nå med bank id i min nåværende bank ettersom DNB fortsatt ikke har avsluttet mitt kundeforhold og bankid fortsatt er aktiv hos dem. Blir nå bombardert med mail og meldinger om identifisering, kanskje jeg nå kan bli kvitt mitt kundeforhold…
Hei Tor! Takk for tilbakemelding. Det er leit å høre at du ikke har vært fornøyd med oss. Vi forhindrer ikke at man kan avslutte kundeforhold om det er noe man ønsker å gjøre. Om man tar kontakt via innlogget chat i nettbanken, via nettbankmelding (Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss) eller på telefon 915 04800 så vil en rådgiver kunne bistå med å avslutte kundeforhold. /Tonje