DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Sliter skikkelig med strukturen til DnB: Javel, Nettbanken kan være grei å ha tilgang til. Men så snakker de også om Mobilbank - mens jeg trenger Fullversjonen for bl.a å få tilgang til lån. Det er klin umulig å komme seg inn på Fullversjonen fra mobil, for alle lenker trekker meg inn i den begrensede Nettbanken. Jeg mener - hvor vanskelig kan det være å lage en nettbank som gir en god kundeopplevelse??
Hei Kristian! I fullversjon av nettbanken så vil man få tilgang til flere funksjoner enn i mobilbanken, men vi jobber med løsninger for mobilbankappen slik at man skal få mulighet for å utføre de samme tjenestene uansett hvor du logger inn :) I mellomtiden kan du logge inn i fullversjon av nettbanken på mobilen din via m.dnb.no. du må da legge in nditt fødselsnummer og trykke på Logg inn. Deretter skal du få opp valg "Gå til fullversjon". Deretter kan du fortsette innlogging for å få opp nettbanken på din mobil. /Ann-Kristin
Dette er en bank for folk som ønsker å bli ignorert av kundeservice og ha dårlige banktjenester. Pluss det å spise opp S'banken. Styr unna!
Hei! Leit at du har hatt en dårlig opplevelse når du har vært i kontakt med oss, slik skal det såklart ikke være. Ta gjerne kontakt med oss på nytt dersom du fortsatt har behov for hjelp, så håper jeg vi kan rette på inntrykket :) /Ann-Kristin
Får ikke fullversjon fra mobil (som tidligere) og er dermed ikke mulig å endre feks fast overføring,! Blant annet... ang kundeservice: hvilken, hvor?
Hei Melle! For å logge inn i fullversjonen av nettbanken på telefon kan du gå til www.dnb.no og bla helt ned på siden til "Dagligbank - Nettbank". Deretter trykker du på "logg inn i fullversjonen av nettbanken fra mobil" :) Kundesenteret vårt tilgjengelig via chat fra innlogget nettbank og på telefon 915 048 00 hver dag fra klokken 07-23. Erfaringsmessig er det mindre kø om morgenen og utpå ettermiddagen/kvelden :) /Tonje
Mye problemer som oppstår. Når du tenker du har løst et problem oppstår et nytt.
Hei Frank! Leit å høre at du er misfornøyd med tjenestene våre. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 915 048 00 eller start en chat med oss fra innlogget nettbank, så kan vi selvsagt se nærmere på det :) /Tonje
Priser og renter skiller seg ikke særlig ut fra markedet. Problemet med banken er at den er fullstendig utilgjengelig. Byttet fordi jeg kontaktet banken vedr. finansiering. La inn forespørsel elektronisk og så hørte jeg absolutt ingenting på over 2 mnd . til tross for gjenntatt purring på svar. Tok i mellomtiden kontakt med konkurrerende bank og fikk god hjelp til bedre vilkår. Flyttet alle konti og lån og hvem tok da kontakt tror du… Sliter nå med bank id i min nåværende bank ettersom DNB fortsatt ikke har avsluttet mitt kundeforhold og bankid fortsatt er aktiv hos dem. Blir nå bombardert med mail og meldinger om identifisering, kanskje jeg nå kan bli kvitt mitt kundeforhold…
Hei Tor! Takk for tilbakemelding. Det er leit å høre at du ikke har vært fornøyd med oss. Vi forhindrer ikke at man kan avslutte kundeforhold om det er noe man ønsker å gjøre. Om man tar kontakt via innlogget chat i nettbanken, via nettbankmelding (Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss) eller på telefon 915 04800 så vil en rådgiver kunne bistå med å avslutte kundeforhold. /Tonje
Kundeservice er ubrukelig om du er så "heldig" at du etter 40 minutter i kø treffer en som selvsagt ikke kan hjelpe deg eller ikke gjør som de lover. Det er ingen annen nettbank med så mye feil og nedetid som DNB sin. Når den en gang i blant virker, er den ganske grei. Ved årets relegitimering forsøker idiotene å presse deg til å laste ned enn helvetes app jeg ikke vil ha. Alternativt kan du sitte to timer i telefonkø for å få dritbanken til å sende deg i nettbanken det du trenger for å sende passkopien der, eller du kan reise en time til nærmeste filial for å stå i kø. Løsning: Send mail i nettbanken og skjell dem ut så jæ***g at du nesten rødmer selv. Resultat: Da kom løsningen så fort som f.. i nettbankens postkasse. Hvorfor kunne man ikke klikke seg inn på en løsning i nettbanken UTEN app, eller hvorfor sendte de ikke løsningen til alle så man kunne velge?? Nei, de arrogante jæ***ne vil lage det så tungvint at folk laster ned en app de ikke vil ha fordi de ikke orker mer. En søppelbank som man dessverre havnet automatisk i da man fulgte med på lasset fra postbanken. DNB er norges værste søppelbank, styr unna!!!!
Hei Wiking. Takk for tilbakemelding. Vi har stor pågang for tiden, og det vil dessverre medføre lenger ventetid til vårt kundesenter. Det er som sagt ikke et krav at du laster ned appen, men det er et av alternativene vi tilbyr til å legitimere seg. /Viktoria
Har vært kunde hos DNB i mange år, helt siden jeg fikk mitt første bankkort og den røde tråden alle disse årene er den helt elendige nettbanken deres. Knotete, forvirrende design og løsninger som er gjemt på de merkeligste steder gjør det her til en skikkelig dårlig brukeropplevelse. Rett og slett utrolig at en så stor bank som DNB kan stå inne for en så ubrukelig løsning. Blir nesten flau på deres vegne. Synes synd på eldre og andre med mindre teknologisk innsikt som må prøve å navigere det rottereiret de kaller nettbanken. Appen på Android fungerer greit, liker spesielt godt at man kan skanne regninger, men utenom å få en oversikt, betale og overføre mellom egne konti så må du inne på den tragiske nettbanken igjen.
Hei, takk for tilbakemelding. Vi jobber med å forbdre våre digitale løsninger og håper at vi kan vise til løsninger i nær fremtid som vil forandre ditt syn på våre digitale løsninger! /Vinjar