Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
DNB Bank
1.5
1 370 verifiserte omtaler

DNB Bank omtaler og erfaringer

Ingen trend

DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.5
Dårlig
1 370 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
#115
Forferdelig
DNB Bank er rangert
#115 av 116 dagligbanker
15%
Forferdelig
15% anbefaler DNB Bank
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Søk boliglån hos flere banker med Lendo
Søk boliglån hos flere banker
Søk boliglån hos flere banker med én søknad gjennom Lendo
Eksempelrente: Eff. rente 5,76 %, 2.000.000, kr o/25 år. Kost 1.717.847 kr, tot 3.717.847 kr.

Utforsk 1 370 omtaler om DNB Bank

FILTRER OMTALER
125
56
60
133
996
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om DNB Bank
DNB Bank har 1 370 verifiserte omtaler på Bytt.no

0 kundebehandling,dyr

Omtale av  Chris S

Får høyere renter enn andre banker,null kundeservice.Ingen filialer,og eiendomsmeglere uten vanlig folkeskikk

Svar fra DNB Bank
28.03.2022 15:03

Hei Chris og takk for tilbakemelding. Vi har konkurransedyktige priser som står seg godt i prissammenligninger. Vårt kundesenter er åpent fra 07-23 hver dag og filialer finner du oversikt over her: https://www.dnb.no/om-oss/kontorer/kontorer.html. Dersom du har hatt en dårlig opplevelse med DNB Eiendom anbefaler vi å kontakte DNB Eiendom for å se nærmere på hva som er skjedd. /Betina

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Hvordan komme i kontakt med banken

Omtale av  Anne

Ventetid på over en halv time - kø med 30 personer foran og feil på meldingstjenesten i nettbanken!!! Håpløst å komme i kontakt med egen bank!!! Anne

Svar fra DNB Bank
28.03.2022 14:58

Hei Anne, Vi er klar over at det har vært vanskelig å komme gjennom til oss den siste tiden på telefon. Det er bare å beklage og vi jobber fortløpende med å finne løsninger på dette. Vi har åpent fra kl. 07-23 hver dag og normalt har vi mindre/ingen ventetid helt på starten av dagen og ettermiddag/kveld. Hvis du har mulighet for å ringe da, så vil du unngå den lengste ventetiden som vi opplever normalt mellom kl. 08-16. /Betina

Umulig kundeservice

Omtale av  Anne

Helt umulig å oppnå kontakt med kundeservice. Har prøvd både telefon og chat ved flere anledninger de siste ukene. Har også sendt klage, men får ingen tilbakemelding. Ikke holdbart!

Svar fra DNB Bank
28.03.2022 14:56

Hei Anne, Vi er klar over at det har vært vanskelig å komme gjennom til oss den siste tiden. Det er bare å beklage og vi jobber fortløpende med å finne løsninger på dette. Vi har allerede fått utvidet både bemanning og åpningstider på enkelte avdelinger for å kunne hjelpe alle som tar kontakt. Det er også mulig å sende oss en melding via Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss. Vi har åpent fra kl. 07-23 hver dag og normalt har vi mindre/ingen ventetid helt på starten av dagen og ettermiddag/kveld. Hvis du har mulighet for å ringe da, så vil du unngå den lengste ventetiden som vi opplever normalt mellom kl. 08-16. /Betina

Umulig å finne fullversjon på mobil

Omtale av  Hege

Umulig å finne fullversjon på mobil, og snakke med kunderådgiver.. Får beskjed om å logge inn når man allerede er innlogget

Svar fra DNB Bank
28.03.2022 14:55

Hei Hege og takk for meldingen din, For å logge inn i fullversjon på mobil kan du gå til dnb.no - logg inn - skriv personnummer - Gå til fullversjon (oppe til høyre) - Logg inn (midt på siden) - fødselsnummer - velg innloggingsmetode. /Betina

Føler meg flådd

Omtale av  Kalle N

Elendig bank: Høye priser/gebyrer som gjerne er dårlig opplyst om. Fikk nettopp bekreftet et nesten tosifret antall kroner i gebyr for at dere passet på fondene til ungene mine i fjor. Håpløst å finne fullversjonen på mobil. «Umulig» å få kontakt med. Rådgivere som «lurer» ungdom til dårlige valg når det gjelder fond. Gjør forskjell på folk. Jeg fikk tre ganger så mye i lån ved å kontakte lokalbanken (som nå er nedlagt), enn da jeg kontaktet banken sentralt. Tvinger folk inn på et dyrt og elendig kundeprogram. Gir sine ledere vanvittige lønninger mens hvermannsen skal flås. Jeg har kviet meg for å styre med å bytte bank, men oppkjøpet av Sbanken er dråpen. Heller enn å prøve selv å bli bedre, vil dere kvitte dere med brysomme konkurrenter. Slik oppførsel passer bedre i land man ellers ikke vil sammenligne seg med. Jeg skulle ønske dere heller kunne legge energien i å bli den banken kundene vil ha og fortjener. Synd jeg ikke lenger kan gå til Sbanken, men hvem som helst er bedre enn enn dårlig eks.

Svar fra DNB Bank
26.03.2022 15:59

Hei Kalle og takk for din tilbakemelding. Du finner våre priser tilknyttet våre produkter og tjenester her: https://www.dnb.no/hjelp-og-veiledning/pris. Dersom du har innspill til hvordan vi bedre kan synliggjøre våre prislagte tjenester, er det veldig fint om du sender oss en melding om dette fra postkassen din. Vi jobber kontinuerlig med å kunne tilby bedre løsninger for kundene våre og vi ser for øyeblikket på hvordan vi kan forbedre nettbank og mobilbanken ytterligere. Det er valgfritt å bli kunde i DNB, på lik linje med alle andre banker i Norge. Kundeprogrammene våre er vår måte å kunne tilby gode fordeler til kundene våre som ønsker å ha debetkort i DNB. Ønsker man ikke kundeprogram, vil man kunne ha et ordinært kort utenfor program, eller konto uten kort. Det er leit å høre at du ikke ønsker å være kunde hos oss og at vi per i dag ikke appellerer nok til deg som kunde. Vi har registrert innspillene dine og tar det med oss i videre arbeid med våre tjenester og produkter. Ha en riktig fin dag videre. /Stian

Søk boliglån hos flere banker
Søk boliglån hos flere banker med Lendo
Send én boliglånsøknad til flere banker. Se om du kan spare på å refinansiere boliglånet ditt hos en annen bank.
Eksempelrente: Eff. rente 5,76 %, lånebeløp 2 000 000 kr, nedbetalingstid 25 år, kostnad: 1 717 847 kr, totalt: 3 717 847 kr
Søk boliglån
Tilgjengelig kundeservice Helt uforpliktende

Elendige løsninger

Omtale av  Rune K

Dyr, vanskelig å bruke/finne fram. Rett og slett dårlige løsninger!

Svar fra DNB Bank
24.03.2022 12:51

Hei Rune! Vi takker for tilbakemelding, men det er trist å se at det er slik du oppfatter DNB. Dersom du har konkrete ting du mener kunne vært bedre ønsker vi gjerne å høre fra deg. Send oss en melding via postkassen i nettbanken, så ser vi på det :-) Håper du får en fin dag videre. /Betina

Dårlig bank.

Omtale av  Daniel

De flår deg med sine gebyrer og avgifter samt De er først til å øke renta.. Ikke noe åosetivt ved å være DNB kunde. Mange andre alternativer der ute som er mye bedre.

Svar fra DNB Bank
24.03.2022 12:50

Hei Daniel. Vi har konkurransedyktige priser som står seg godt i prissammenligninger. Angående rente så stemmer det ikke at vi alltid er først ute med renteoppgang. Hvilken bank som er først, varierer. Våren 2020 var vi første bank til å kunngjøre rentereduksjon to av de tre gangene styringsrenten ble redusert. /Betina

DNB Bank har 1 370 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til DNB Bank mener
Har tilegnet profilen
DNB Bank deltar på Bytt.no

DNB Bank har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
DNB Bank besvarer omtaler

DNB Bank har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
DNB Bank henter ikke inn tilbakemeldinger

DNB Bank benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR