DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
For en dritt bank. De tvinger deg å bytte bank fordi du har ikke friheten til å gjøre hva du vil med de. Så har de baller til å trekke 75 kr for bytte av bank. SKAM! MÅTTE DE BRENNE I HELVETE!
Hei! Veldig leit å lese at du har hatt en dårlig opplevelse. Uten mer kontekst er det vanskelig å forklare hva som har skjedd.
Student i utlandet. Brev sendt per e-post. Kontroll UT er i kontakt 4 av 5 dager, hvor respons er relativt raskt. Opp mot 2 ganger dagen. Enighet på at kundeforholdet avsluttes, og kontroll får beskjed om kommende midler. Kontroll slutter å svare dag 5, etter utallige e-poster. Kundeservice er søppel, og er tydeligvis «redde» med å kontakte leder, og har ikke mulighet til noe annerledes enn kunder å kontakte kontroll. Dag 8, mandag etter helgen. Ny kontakt gjenopprettes med kundeservice, og får en garanti om at dette skal løses i dag, innen time. Gått nå 5 timer, ringt inn 3 ganger og forklart meg selv til 3 forskjellige personer. Ingen fremgang, dritt bank offisielt. DnB DrittNettBank. Venter enda på respons, og kundebehandler nå gjemmer seg og tar ikke kontakt igjen fordi h*n har tydeligvis lovet noe han ikke burde. Amatører.
Hei. Leit å høre at du ikke har fått tilbakemelding etter at du har blitt lovet dette. Kundesenteret har ikke innsyn på saker som blir sendt fra Kontroll-avdelingen, og det kan ta noe tid før kundesenteret får tilbakemelding når vi har sendt de en mail. Håper du får svar om kort tid, men oppretthold gjerne kontakt med riktig avdeling på epost ettersom det er de som vil ta dette videre. /Elisabeth
Har igjen hatt dårlig erfaring med kundeservice hos DnB. Søkte om finansieringsbevis hos DnB i forbindelse med et boligkjøp hvor sbanken ikke tilbyr lån til aksjelelighet. Sbanken sendte over i løpet av få dager finansieringsbevis, mens dnb etterspør dokumentasjon som de har fått oversendt tidligere! Nå ble jeg igjen kontaktet fordi min far må svare på enkelte spørsmål knyttet til arv. Svarer uregelmessig på mail hvor det tar flere dager mellom henvendelsene og har fremdeles ikke fått et finansier etter 3 uker!
Hei! Veldig leit å lese at du har hatt en dårlig opplevelse. Vi har dessverre ikke tilgang til å se på saken her over bytt.no, men hvis du tar kontakt med kundeservice undersøker vi gjerne nærmere hva som kan ha skjedd. /Marthe
Kanskje tidenes dårligste bank og søke boliglån. De reklamerer for DnB ung og boliglån, men megler har unngått og svare på samtlige meldinger og ghostet HELT etter all dokumentasjon er sendt inn. Hva slags kundeservice er det? Nå har jeg fått lån et annet sted på 4mnok, alene. Det er visst småpenger for DnB. Skal aldri ta med meg pengene dit hvert fall.
Hei! Dette var leit å lese om, og absolutt ikke slik vi skal fremstå i en av livets viktigste situasjoner. Beklager opplevelsen du har hatt hos oss. /Even
Jeg ringte DNB på vegne av min far som satt RETT ved siden av meg. Fordi kortet hans ikke virket som den skulle! HUN jeg snakket med begynte å snakke om BankID appen. Å jeg forklarte til henne han har parkinsons, og kodebrikke er lettere. Pluss at det ikke hadde noe med bankort å gjøre. Å at jeg hjalp han når han spør SELV om hjelp. Hun forsvant i noen få minutter og kommer tilbake å mener jeg driver med ID tyveri til min egen far. Jeg fikk henne til å snakke med han selv, og likevel sperret hun kodebrikken hans. Vi ringte for ny bankkort og hun snakket om noe HELT annet og var VELDIG frekk i tilegg!! Å sier vi må til Bank kontor uansett hvor syk han er. Hun DRITER i kunden uansett hvor mye vi prøvde å forklare, jeg er min fars verge og har fullmakt! Har ALDRI hatt problemer med det før denne gangen! Det er HELT latterlig kundeservice!! Det at hun kan være så nedlatende og frekk.. hun ville ikke høre på hva verken jeg sa eller han sa. Dette er IKKE greit. Dere trenger å trene opp rådgiverne deres på nytt!
Hei Sara. Jeg forstår din frustrasjon, og leit at du hadde en dårlig opplevelse. Hvis du er din far sin verge skal du helt fint kunne bestille kort til han fra din egen nettbank. Ta gjerne kontakt med oss igjen, via telefon, chat eller nettbankmelding hvis du har noen flere spørsmål, og om vi kan hjelpe deg. /Viktoria
DNB har tatt over Sbanken noe jeg synes er dårlig.. Hvorfor kan ikke DNB bare godta at det er utfordrer i markedet. Dro fra Sbanken med en gang DNB tok over, og de fjernet Apple pay. Dette blir for dårlig DNB, la markedet vokse selv, uten at dere skal kjøpe opp og ta over.
Hei Mats! Så leit å høre at du er misfornøyd med DNB og Sbanken. Håper vi vil kunne vise deg at vi ikke er så verst likevel, og at du vil endre mening om oss i fremtiden :-) /Frida
DnB tror alle er kriminelle , 0 service 0 hjelp og utrolige frekke rådgivere
Hei, Sarah. Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse i møte med oss. Vi har ikke mulighet til å gå inn på enkeltsaker her, men ta gjerne kontakt med kundeservice, så får vi sett på saken. Du kan også sende inn henvendelsen din her: https://www.dnb.no/hjelp-og-veiledning/klage-reklamasjon. /Karoline