DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det at DNB klarte å ødelegge "banken med de mest fornøyde kundene 16 år på rad". Det er vel ingen vits å gi Sbanken en dårlig review, ettersom Sbanken eksisterer bare i navn. I realiteten har DNB fullstendig feilet med å bringe de nye kundene sine over til DNB løsninger og har isteden levert et ikke-fungerende produkt som de ikke har hatt tid til å utvikle. Dette viser total mangel på forståelse på hvordan man ivaretar kundeopplevelsen i store strategiske beslutninger og er totalt uakseptabelt for meg som kunde.
Takk for tilbakemelding! Appen er ikke fullstendig enda, men vi jobber på spreng for å få alle funksjonene på plass. Vi håper du vil like appen bedre etter hvert. /Mariell
Dårlig kundeservice, laaaang ventetid, dyrt og helt kaos rundt sammenslåing med sbanken. Så lei meg for at Sbanken ikke lenger eksisterer uten DNB lenger... Var Sbanken kunde tidligere
Hei og takk for tilbakemelding. Beklager lang ventetid på telefon. /Mariell
Ikke lenger Applapay, ingen Sbanken nettbank, svak app, svært lang ventetid på kundeservice, uten info om plass i ventekøen, ingen tilbakeringingstjeneste.
Hei og takk for tilbakemelding. Vi jobber med å oppdatere appen, og håper du vil like den bedre på sikt. «Hele banken i lommen» har vært et viktig prinsipp så lenge Sbanken har hatt en app. Sbanken har alltid vært en selvbetjent digital bank, og skal fortsette å være det. Over 90 prosent av påloggingene skjer allerede gjennom appen, da gir det også mening å rendyrke brukervennlighet og styrke i én plattform videre. Beklager at vi har en del ventetid på telefon. /Mariell
Jeg har vært kunde i Sbanken i 16 år og nettbanken deres var kanskje den beste av alle og Sbanken hadde de fleste fornøyde kundene. Etter dere slukte denne banken ser man at dere har dratt Sbanken ned til samme nivå som dere selv ligger, altså på sisteplass. Etter påske har man vært nødt til å logge inn hos DNB for nettbank og hvorfor i himmelens navn er det ikke motsatt etter sammenslåingen så alle kunne få nytten av en oversiktlig og fungerende nettbank? Jeg behøver kvitteringer for utførte betalinger bakover i tid, det er ikke mulig lenger uten å ha mobilbank og vi er ikke alle som har det eller kan ha det så hvordan får vi ut kvitteringer og må man eventuelt da betale for disse? Hos Sbanken kunne man i nettbanken søke opp utførte betalinger på både beløp, navn og tidspunkt for betaling, denne funksjonen har ikke nettbanken til DNB så hvordan kunne dere påstå at vi kunder ikke skulle merke noen endringer etter oppkjøpet? Jeg ønsker ikke å utlevere min kontoutskrift med min personlige økonomi for en hel måned for å dokumentere en betaling til noen, ikke får man med hva betalingen gjelder heller i kontoutskriften. For ikke å snakke om å finne igjen gjeldende transaksjon når søkefunksjon mangler i DNB's nettbank. Godtok konkurranseklagenemnda at dere kunne ta fra Sbankens kunder denne muligheten og kreve at vi må ha mobilbank for å få tilgang til funksjonene vi hadde? Dere og konkurranseklagenemnda har rasert Sbanken og om det var for å bli kvitt en konkurrent vet jeg ikke, men det jeg så langt har erfart er at alt peker i den retningen. Det er noe dritt med en delvis statseid bank som DNB og at konkurranseklagenemnda også er statlig.
Hei og takk for tilbakemelding. «Hele banken i lommen» har vært et viktig prinsipp så lenge Sbanken har hatt en app. Sbanken har alltid vært en selvbetjent digital bank, og skal fortsette å være det. Over 90 prosent av påloggingene skjer allerede gjennom appen, da gir det også mening å rendyrke brukervennlighet og styrke i én plattform videre. Appen er ikke helt fullstendig enda, men vi jobber på spreng for at alt skal komme på plass. Håper det er i orden snart. Som en mellomløsning frem til appen dekker flere funksjoner kan du logge deg på nettbanken via dnb.no. og utføre tjenester her. I appen kan du søke i betalinger ved å trykke på konto og deretter forstørrelsesglasset oppe til høyre. Om du tykker på transaksjonen får du valg om "pdf" oppe til høyre, og det er kvittering på transaksjonen. Dersom du ikke finner det i appen kan du gå til www.dnb.no - logg inn - dagligbank og lån - utførte betalinger - søk i betalinger. Der får du også kvittering. Du kan bruke nettbanken til DNB så lenge ikke alle funksjonene er på plass i appen til S-banken. Håper dette løser problemet ditt. /Mariell
Den mest kaotiske og brukerfiendtlige nettbanken på markedet. Et sammensurium av valg i menyene. Nettsiden ser ut som den ble laget i 2001. Selv noe så enkelt som å betale en faktura fremstår komplisert. DnB tålte ikke konkurransen fra den mest innovative og brukervennlige konkurrenten Sbanken. Så de kjøpte den, la ned nettbanken, og byttet ut den beste appen på markedet med sin egen amatørmessige app.
Hei. Har forståelse for at endringer i ulike banker blir en overgang, men kundesenteret står klar for å ta imot henvendelser slik at vi kan hjelpe deg med de ulike funksjonene våre i nettbanken. Nettbanken er under forbedring nå, og det ventes ny og mer brukervennlig nettbank ila høsten i år. Vi håper at dette kan falle mer i smak. /Elisabeth
Under den tvungne tilbakeføringen fra Sbanken tilbake til DNB så klarte de å rote med innbetalingen av huslånet og ikke nok med det er de så frekke at de tar gebyr for sitt eget rot. Jeg betalte inn renter og avdrag flere dager før tiden fordi jeg fikk beskjed om at jeg ikke lenger fikk logget inn i Sbanken på samme tid som huslånet forfalt. Først betalte jeg det beløpet som lå til betaling, men det var jo ikke nok for plutselig var det blitt forhøyet slik at jeg måtte utføre en extra innbetaling for at den nye totalsummen skulle stemme. Var også i kontakt med kundeservice om dette. Uansett, alt ble betalt til tiden, men DNB har plutselig fått det for seg at innbetalingen var en extra innbetaling selv om disse 2 innbetalingene til sammen stemmer 100% med hva som forfalt for mars måned. Så uten forvarsel har man vært inne og forsynt seg fra lønnskontoen for å dekke inn renter (som allerede var innbet) men frekkheten stopper ikke der - de måtte jo forsyne seg med et gebyr på 35 for rotet de selv har gjort - dette sammen med lignende frekkheter på andre konti gjør at jeg stiller meg i exit køen for her er det ingen vits å være lengre....
Hei, Morten. Dette var ikke kjekt å lese. Hei! Det er ikke til å legge skjul på at det har vært utfordringer med enkelte tjenester etter påske, og denne saken kan være et eksempel på det. Har vi gjort noe feil skal vi selvfølgelig rydde opp. Send oss gjerne en melding i nettbanken som vi kan ta videre til låneavdelingen og reklamasjon. /Hilsen Even
Alt er bare rot og lite funger som tidligere i Sbanken. Får ikke overført eller betalt regninger til utenlands bank.
Hei! Det er ikke til å legge skjul på at det har vært utfordringer med enkelte tjenester etter påske, men nå fungerer det meste som det skal. Utenlandsbetaling kan gjøres fra fullversjon nettbank på dnb.no. Vi legger selvsagt merke til at ikke alle er fornøyde med endringene, men det er ikke alltid at teknologien spiller helt på lag. Det vil garantert gå seg til, og da er jeg sikker på at dette blir kjempebra hvis du gir oss en sjanse :)