Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
DNB Bank
1.5
1 370 verifiserte omtaler

DNB Bank omtaler og erfaringer

Ingen trend

DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.5
Dårlig
1 370 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
#115
Forferdelig
DNB Bank er rangert
#115 av 116 dagligbanker
15%
Forferdelig
15% anbefaler DNB Bank
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Søk boliglån hos flere banker med Lendo
Søk boliglån hos flere banker
Søk boliglån hos flere banker med én søknad gjennom Lendo
Eksempelrente: Eff. rente 5,76 %, 2.000.000, kr o/25 år. Kost 1.717.847 kr, tot 3.717.847 kr.

Utforsk 1 370 omtaler om DNB Bank

FILTRER OMTALER
125
56
60
133
996
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om DNB Bank
DNB Bank har 1 370 verifiserte omtaler på Bytt.no

Håpløst

Omtale av  Birgith

Alt er bare rot og lite funger som tidligere i Sbanken. Får ikke overført eller betalt regninger til utenlands bank.

Svar fra DNB Bank
10.04.2024 13:42

Hei! Det er ikke til å legge skjul på at det har vært utfordringer med enkelte tjenester etter påske, men nå fungerer det meste som det skal. Utenlandsbetaling kan gjøres fra fullversjon nettbank på dnb.no. Vi legger selvsagt merke til at ikke alle er fornøyde med endringene, men det er ikke alltid at teknologien spiller helt på lag. Det vil garantert gå seg til, og da er jeg sikker på at dette blir kjempebra hvis du gir oss en sjanse :)

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Tungvindte løsninger som ikkje virker når du trenger de

Omtale av  Anders B

Prøvde å hente ut kontoutskrift for februar så eg for fikset momsen min, men det kunne eg bare glemme "tjenesten er fortiden utilgjengelig, prøv igjen senere, om problemet vedvarer ring dyrt nr for å kanskje få hjelp" Hadde trodd at norges største bank klarer å holde tjenestene sine tilgjengelig, sjøl kl 22 på en mandag. men akk. Det tok forørig usansynlig lang tid å finne frem i rotet, utrolig gammeldags og knotete lagt opp. Kommer hele tiden opp med "reklame" for egne produkter istedet for å gi deg informasjon/data om dine faktiske konti og obligasjoner. Og når eg tilslutt fant funksjonen eg så etter så virker den ikkje... det ble siste dråpen

Svar fra DNB Bank
09.04.2024 21:26

Hei Anders. Takk for tilbakemeldingen din. Kjedelig å høre at du ikke fant det du skulle. Ta kontakt med kundesenteret vårt som kan hjelpe deg, vi kan bestille kontoutskrifter for deg dersom du ikke finner disse selv. /Viktoria

Bytt bank

Omtale av  Jan P

Det er umulig å få hjelp. Når man ringer, får man beskjed om at det er 50 (!) i kø foran deg. Ingen funksjon for å ringe tilbake. Det verste er at de selv sier at de skal ha den beste kundeservicen. Det er lysår unna. Veldig synd at de fikk lov til å kjøpe Sbanken. Nå må jeg finne en ny bank.

Svar fra DNB Bank
09.04.2024 15:01

Hei Jan! Leit å lese at du har slitt med å få kontakt med kundeservice i dag. Vi er mange på linjen, så selv om det oppgis høyt antall kunder i kø har ca ventetid vært 2-4 minutter gjennom dagen i dag. Det pleier å roe seg veldig utover ettermiddagen, så anbefaler å prøve igjen da. Vi er åpen fra 07-23 alle dager. /Marthe

Fornøyd kunde

Omtale av  Øystein W

Var i sin tid kunde i Postbanken, og ble med over til DnB. Har aktivt søkt etter andre banker og har også hatt (og har) kontoer i andre banker, men totalpakka i DnB er fortsatt den beste slik jeg ser det. DnB opererer med veilendende priser, så en må være aktiv i forhold til dette, men det er noe jeg foretrekker.

Svar fra DNB Bank
08.04.2024 21:25

Takk for flott anmeldelse av oss, vi håper selvfølgelig at ved forbedring av våre tjenester i fremtiden så vil vi fortsette å gjøre deg fornøyd og treffe dine behov og forventninger til oss! :D /Vinjar

Bare styr unna..

Omtale av  Roger H

Nettbanken er uoversiktlig og elendig bygd opp. Telefon appen like så, utrolig vanskelig å finne frem noe. Skandale frå ende til annen. Styr unna DnB og Sbanken i samme slengen.

Svar fra DNB Bank
09.04.2024 15:17

Hei! Leit at du ikke er fornøyd med verken nettbank eller app. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre og oppdatere begge deler, så hvis det er noe spesifikt du savner vil vi gjerne høre om det. /Marthe

Søk boliglån hos flere banker
Søk boliglån hos flere banker med Lendo
Send én boliglånsøknad til flere banker. Se om du kan spare på å refinansiere boliglånet ditt hos en annen bank.
Eksempelrente: Eff. rente 5,76 %, lånebeløp 2 000 000 kr, nedbetalingstid 25 år, kostnad: 1 717 847 kr, totalt: 3 717 847 kr
Søk boliglån
Tilgjengelig kundeservice Helt uforpliktende

funker ikke fra utlandet

Omtale av  Kjetil

En nettbank som ikke funker fra utlandet. En kundeservice som påstår at det er "helt normalt". Et grensesnitt som minner om 90 tallet og funksjonalitet deretter, og all den driten er jeg påpakket fordi banken som hadde de beste tekniske løsningen ifølge samtlige spørreundersøkelser som har vært gjort ble kjøpt opp av den med de verste, og at glupingene i toppetasjen så bestemte seg for å legge ned de gode løsningene og bygge en ny nettbank på de verste. Er ikke "bare å bytte bank" for de av oss som bor i utlandet. 😭

Svar fra DNB Bank
11.04.2024 14:37

Hei. For de kundene som tilhører Sbanken så har ikke de lenger en egen nettbank, men nettbank til DNB fungerer for de inntil appen deres er ferdig utviklet. Både i appen til Sbanken og nettbanken til DNB kan du logge deg inn med kodebrikke eller BankIDapp + BankID (personlig passord). /Elisabeth

Dyrt, dårlig.

Omtale av  Jan T

dyrt og dårlig alternative med for alle som ikke har spesialavtale. Ødelagt skandiabanken, og den tekniske biten knyttet til dette fungerer absolutt ikke. Svartjenesten skylder på antall kunder, som om det er kundene som bestemmer hvor mange man skal ha til å svare på telefonen.

Svar fra DNB Bank
08.04.2024 21:23

Hei, vi kan ikke gjenkjenne oss igjen i "spesialavtale" da alle tjenester hos oss som er prislagte er like for alle våre kunder. Vi syns det er leit at slik informasjon om oss blir sagt da det ikke stemmer, det er veldig beklagelig at Sbanken har så mye kø som de har for tiden! Vi håper selvfølgelig at dette vil minske iløpet av måneden /Vinjar

DNB Bank har 1 370 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til DNB Bank mener
Har tilegnet profilen
DNB Bank deltar på Bytt.no

DNB Bank har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
DNB Bank besvarer omtaler

DNB Bank har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
DNB Bank henter ikke inn tilbakemeldinger

DNB Bank benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR