DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har igjen hatt dårlig erfaring med kundeservice hos DnB. Søkte om finansieringsbevis hos DnB i forbindelse med et boligkjøp hvor sbanken ikke tilbyr lån til aksjelelighet. Sbanken sendte over i løpet av få dager finansieringsbevis, mens dnb etterspør dokumentasjon som de har fått oversendt tidligere! Nå ble jeg igjen kontaktet fordi min far må svare på enkelte spørsmål knyttet til arv. Svarer uregelmessig på mail hvor det tar flere dager mellom henvendelsene og har fremdeles ikke fått et finansier etter 3 uker!
Hei! Veldig leit å lese at du har hatt en dårlig opplevelse. Vi har dessverre ikke tilgang til å se på saken her over bytt.no, men hvis du tar kontakt med kundeservice undersøker vi gjerne nærmere hva som kan ha skjedd. /Marthe
Kanskje tidenes dårligste bank og søke boliglån. De reklamerer for DnB ung og boliglån, men megler har unngått og svare på samtlige meldinger og ghostet HELT etter all dokumentasjon er sendt inn. Hva slags kundeservice er det? Nå har jeg fått lån et annet sted på 4mnok, alene. Det er visst småpenger for DnB. Skal aldri ta med meg pengene dit hvert fall.
Hei! Dette var leit å lese om, og absolutt ikke slik vi skal fremstå i en av livets viktigste situasjoner. Beklager opplevelsen du har hatt hos oss. /Even
Jeg ringte DNB på vegne av min far som satt RETT ved siden av meg. Fordi kortet hans ikke virket som den skulle! HUN jeg snakket med begynte å snakke om BankID appen. Å jeg forklarte til henne han har parkinsons, og kodebrikke er lettere. Pluss at det ikke hadde noe med bankort å gjøre. Å at jeg hjalp han når han spør SELV om hjelp. Hun forsvant i noen få minutter og kommer tilbake å mener jeg driver med ID tyveri til min egen far. Jeg fikk henne til å snakke med han selv, og likevel sperret hun kodebrikken hans. Vi ringte for ny bankkort og hun snakket om noe HELT annet og var VELDIG frekk i tilegg!! Å sier vi må til Bank kontor uansett hvor syk han er. Hun DRITER i kunden uansett hvor mye vi prøvde å forklare, jeg er min fars verge og har fullmakt! Har ALDRI hatt problemer med det før denne gangen! Det er HELT latterlig kundeservice!! Det at hun kan være så nedlatende og frekk.. hun ville ikke høre på hva verken jeg sa eller han sa. Dette er IKKE greit. Dere trenger å trene opp rådgiverne deres på nytt!
Hei Sara. Jeg forstår din frustrasjon, og leit at du hadde en dårlig opplevelse. Hvis du er din far sin verge skal du helt fint kunne bestille kort til han fra din egen nettbank. Ta gjerne kontakt med oss igjen, via telefon, chat eller nettbankmelding hvis du har noen flere spørsmål, og om vi kan hjelpe deg. /Viktoria
DNB har tatt over Sbanken noe jeg synes er dårlig.. Hvorfor kan ikke DNB bare godta at det er utfordrer i markedet. Dro fra Sbanken med en gang DNB tok over, og de fjernet Apple pay. Dette blir for dårlig DNB, la markedet vokse selv, uten at dere skal kjøpe opp og ta over.
Hei Mats! Så leit å høre at du er misfornøyd med DNB og Sbanken. Håper vi vil kunne vise deg at vi ikke er så verst likevel, og at du vil endre mening om oss i fremtiden :-) /Frida
DnB tror alle er kriminelle , 0 service 0 hjelp og utrolige frekke rådgivere
Hei, Sarah. Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse i møte med oss. Vi har ikke mulighet til å gå inn på enkeltsaker her, men ta gjerne kontakt med kundeservice, så får vi sett på saken. Du kan også sende inn henvendelsen din her: https://www.dnb.no/hjelp-og-veiledning/klage-reklamasjon. /Karoline
At DNB får sluke og rasere Sbanken er en skandale. Samtlige Sbank-kunder bør spørre hele sin bekjentskapskrets og familie hvem som er DNB-kunde og få de over på bedre tanker. Etter 23 år som privatkunde i Sbanken og 2 år som bedriftskunde må jeg nå til Bulder og Folio for å finne noe som kan nærme seg det Sbanken var før oppkjøpet. DNB er dyrt og har elendig nettbank. Ren svindel.
Hei! Leit å høre at du føler det slik. Vi opplever at vi har konkurransedyktige priser som står seg godt i prissammenligninger, og nettbanken vår blir stadig bedre. Det er også slik at Sbanken-kunder blir kunde i Sbanken-konseptet i DNB, men skal bruke den samme appen og nettbanken som de er kjent med fra før. Ønsker deg en fin kveld. /Karoline
Jeg trenger kontakt med banken min. Ringe? Nettbank? Chat? Ringe først - omtrent umulig - "Takk for din tålmodighet" - "Visste du at alle har et økonomisk DNA" - nei, det visste jeg egentlig ikke... (vel, etter 2t 30 min kom man i kontakt med egen bank - altså etter først å ha vært "Du er nå nummer 1 i køen") Ventetiden bruker man selvfølgelig på å starte en chat for å se om det fører fram. Her en ok BOT som etterhvert lover et menneske å chatte med. Banken min avbryter chaten i en litt langsom chat (man har jo andre oppgaver som bedriftsleder). og dette var egentlig bare for å følge opp at banken min ikke har sendt et svar som lovet til den e-postadressen man ga de. det var for ca 3 uker siden (tror jeg). så, jeg trenger egentlig bare litt hjelp fra banken min til å ordne noen praktiske ting ved vårt kundeforhold. chat (bot ok som en start :)). banken avsluttet midt i i chat "Takk for at du chattet med oss! Vi avslutter nå chatten siden du har vært inaktiv en stund. Du må gjerne starte en ny chat eller ringe oss på telefonnummer 915 04800 om du har flere spørsmål. Ha en fin dag!"
Hei! Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse og at du har opplevd å ikke få hjelpen du trengte. Trafikken inn til oss varierer og midt på dagen på hverdager er det normalt en del mer trafikk inn på telefon. Men vi er også tilgjengelig på chat da, men om man ikke er aktiv på flere minutter etter at rådgiver har svart, så blir chatten lukket. Det er også mulig å sende en melding til oss fra postkassen i nettbanken, da vil man få en sms når meldingen har blitt besvart av oss og den ligger klar i postkassen i nettbanken. Vi holder også åpent i alle kanalene (chat, telefon, nettbankmelding) mellom 07-23 hver dag (inkludert på lørdager og søndager) /Lars