DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ren rasisme! Hvis du ikke snakker engelsk eller norsk kan ingen hjelpe deg med å oversette. Du får ikke hjelp og du kan ikke bruke tjenestene du betaler for!
Hei, vi vil begynne med å påpeke at dette ikke er en rasisme-sak. Norsk og Engelsk er bankens konsernspråk og dette er er språkene vi da forplikter oss til når vi skal kommunisere med våre kunder. Hvis man ikke kan kommunisere på disse språkene må man forholde seg til en tolk. Det er leit å høre at du oppfatter dette som noe annet enn hva det er. /Vinjar
DnB tilbyr Google pay men ikke apple pay, dette er helt på tryne. DnB som skal være en av de største bankene i Norge, tvinger folk for å bytte fra iphone til android, eller bytte bank. De skjønner ikke at folk ønsker å betale med tlf for å gjøre dagen enklere. I DnB hvis du har iphone, og mister ditt bank kort, så må du desverre låne kontanter eller sulte i en ukes tid, før det nye kortet kommer i posten. Å handle på rema med vipps funker ikke lengre for DnB har fjernet den muligheten også. Hvis ikke apple pay kommer i DnB før sommer, så er jeg dessverre en av de kundene, som bytter bank. Selv om alt i DnB er topp, men de bryr seg ikke om hva folket ønsker.
Hei Darek! Vi tilbyr ikke støtte for Apple Pay som følge av Apple sin måte å drifte tjenesten på. Årsaken er at Apple ikke tillater andre tjenester tilgangen til deres NFC-teknologi på enhetene deres, det er kun Apple som har valgt å gjøre dette, som er hvorfor du ser at Android brukere kan bruke mange forskjellige typer eWallets, eller NFC-tjenester på sine telefoner. Dette syns ikke vi er brukervennlig, eller bra for konkurransemarkedet. Du kan lese mer om det her: ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/en/ip_22_2764 😊 Vi kommer trolig ikke til å endre ståsted før EU-kommisjonen vurderer dette annerledes, eller Apple selv velger å endre driften av sine tjenester og bli mer som sine konkurrenter som tilbyr fri bruk av teknologien på telefonen. Angående avslutningen av betaling med Vipps i butikker, er dette ikke er valg vi har tatt, men et valg gjort av Vipps selv. Ønsker deg en fin kveld videre! /Lene
Utrolig dårlig kundeservice, høres ut som de ansatte ikke har fått opplæring. Opplever samtidig at de ikke tror på hva kundene sier. Har fjernet tjenester jeg satte pris på, uten og lage gode alternativ. Ikke noe å skryte av.
Hei Fredrik. Kjedelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med vår kundeservice. Vi har stort fokus på å lære opp alle som svarer våre kunder, slik at man skal få de beste kundeopplevelsene. Jeg håper derfor du vil skrive nærmere hva dette gjelder og hvilke tjenester du savner via en melding i nettbanken til oss, så skal vi se nærmere på saken. Ønsker deg en fin helg. /Betina
Slitt med DnB nå en stund. Noen prøver i alle fall å være behjelpelige, men nå har jeg fått nok av sure, kjipe, frekke og kunnskapsløse kundebehandlere. Forferdelig opplegg, for ikke å snakke om labyrinten du må trykke deg gjennom før du blir satt til å vente en time i telefon. For så å bli fortalt at de skal sette deg over til en annen kundebehandler så du får vente en halvtime til. Nei takk! Skjerp dere!
Hei! Leit å høre at du har en dårlig opplevelse med oss. Nå kjenner ikke jeg til nøyaktig hvordan samtalene har utspilt seg her, men vi kjenner oss ikke igjen i karakteriseringen av kundebehandlerne våre eller ventetiden. Vi har flinke kundebehandlere med et bredt kunnskapsnivå som omfatter mange forskjellige områder. Generelt nå om dagen er det relativt kort ventetid både på telefon, chat og nettbankmelding (med unntak av enkelte perioder på hverdager mellom 11-16) og vi er tilgjengelig i alle kanalene mellom kl. 07-23 hver dag (inkludert lørdager og søndager). Send oss gjerne en tilbakemelding på hvordan vi kan bli bedre her: https://www.dnb.no/hjelp-og-veiledning/klage-reklamasjon Ønsker deg en fin kveld! /Lars
Den forbanna mobil appen deres er søppel! Trekker ikke avtale giroer eller efakturer når den skal og tok meg 3 dager etter jeg fikk lønning og flytte pengene over til regningskontoen min! Kommer til å bytte bank og refinansiere hele lånet mitt til Noen andre! Dere er helt ubrukelige! Har til og med ringt inn for å spørre om boe ang lånet mitt så var jeg søren meg nr 75 i køen?!
Hei! Leit å høre at du er misfornøyd med appen vår. Vi jobber kontinuerlig med å utvikle og forbedre funksjonene i appen vår. Det skal ikke være meldt om noen generelle feil der med å godkjenne betalinger eller at godkjente betalinger ikke blir trukket på forfallsdato, og det er heller ikke meldt noen feil med å overføre mellom egne kontoer. Da anbefaler jeg å ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi får sett nærmere på dette for appen din. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon 915 04800, via innlogget chat i nettbanken og via nettbankmelding (Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss). Vårt kundesenter holder åpent mellom kl. 07-23 hver dag (inkludert lørdager og søndager). Ønsker deg en fin kveld! /Lars
Styr unna denne banken. Mitt råd er å ikke bruke denne banken etter at de ble nettbank. Har vært kunde siden 1989, men nå er det nærmest umulig å få en personlig rådgiving. Virker som saksbehandler er styrt at "strenge instrukser" og jeg vet at saksbehandler kan gi uriktige opplysninger om begrensinger og retningslinjer myndighetene har gitt bankene angående lån og kredittkort. Avslørte saksbehandler om påstander som var usanne ifb. avslag på Mastercard. banken oppretthold sitt avslag ved å endre begrunnelse. Har vært kunde hos banken siden 1989, men nå er det slutt. Kan ikke ha et kundeforhold til saksbehandlere som oppgir uriktige eller påstår uriktige kundeforhold. Min anbefaling er :styr unna denne banen, det finnes banker som tar bere vare på deg som kunde enn dnb. Ps (jeg tillater meg å si....Makan til møkkabank)
Hei Kalle! Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Vi tilbyr personlig rådgivning med kunderådgivere i flere kanaler (telefon, innlogget chat, nettbankmelding) mellom kl. 07-23 hver dag (inkludert lørdager og søndager) - så man skal enkelt kunne komme i kontakt med oss. Nå er det vanskelig for meg å vite hva som kan ha skjedd her, men vi forholder oss til retningslinjer fra myndighetene når det kommer til å utstede kreditt. Send oss gjerne en klage via følgende link, så vil vi undersøke dette nærmere og hva som kan skjedd i denne saken: https://www.dnb.no/hjelp-og-veiledning/klage-reklamasjon Ønsker deg en fin kveld! /Lars
En ekstremt byråkratisk bank med null fleksibilitet. Vanskelig å komme i kontakt med rådgiver.
Hei, Eline! Leit å høre at du har denne opplevelsen. Vi står på for å være tilgjengelig for kundene våre, og håper du vil gi oss en ny sjanse. Vi kan kontaktes alle dager mellom 07:00-23:00 på 915 04800, innlogget chat eller melding i nettbanken. /Karoline