DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Forferderlig bank som er som behandler deg som kriminell. Dyre produkter og skadelig for markedet
Leit å høre at du føler vi behandlet deg på den måten. Send oss gjerne en klage i nettbanken under fanen Dagligbank og Lån - Postkasse - Klage eller reklamasjon / Maren
Hadde en konto i Posten, som Dnb overtok for noen år siden. I og med at den ikke benyttes lenger ville jeg rydde opp og si den opp, det lot seg ikke gjøre på nettbanken - kun ved direkte kontant pr tlf. Jeg ringte, satt i tlf kø i ca 30min. Leverte nytt konto nr som pengene skulle overføres til og alt virket iorden. Ca en uke senere mottar jeg et brev/utskrift fra Dnb, hvor de på fantasifult vis beskriver at summen jeg hadde på kontoen, var akkurat det de skulle ha for å avslutte kontoen. Hokus Pokus Filiokus så ble det tom peng pung... Fikk ingen info at det var en kostnad ved å si opp en konto hos de, men det lønte seg jo for Dnb at jeg brukte tid og energi for å rydde opp. Banditter🤬
Hei Lars, Beklager at vi ikke har informert om at det koster kr. 75 ved avslutning av konto mot konto i annen bank. /Maren
Altfor lang ventetid på telefon og chat, umulig å forholde seg til!!! Øk kapasiteten, ikke la kundene lide, det finnes andre banker, snart blir det bytte av bank. Det er kundene dere lever av, elendig service!!!
Hei, Lise. Jeg kan ikke si noe annet enn at vi er enig med deg. Ventetiden på telefon og chat er unormalt lang for tiden, mye på grunn av at mange kunder må relegitimere seg. Jeg kan forsikre deg om at vi jobber hardt med tiltak for å forbedre situasjonen, og forhåpentligvis ser vi effekter av det snart. /Even
Jeg tok kontakt med banken for å besille bank id. De var jo greit det, men nå har kontoene mine vært sperret i over en uke. Tok kontakt med kundeservice , der fikk jeg opplyst at de ikke kunne gjøre noe som helst med problemet mitt men fikk en e-post adresse som jeg kunne skrive til. Gjorde så men nå har det tatt over en uke og ingenting er blitt gjort, I mellomtiden så får jeg ikke overført penger mellom kontoer eller betalt regnigner. Har også kontaktet kunde service flere ganger men til ingen nytte . Får bare beskjed om å ta kontakt på den epost adressen. Takk for meg DNB
Hei, Torgeir! Det er leit å høre om opplevelsen din. Normalt skal dette gå ganske smidig for seg. Uten at jeg har inngående kjennskap om saken så kan jeg generelt si at det ikke er alle saker kundeservice har innsyn i, og da må vi henvise videre til e-post-adressen som betjenes av kolleger med riktig kompetanse. Om du har ventet lenge på svar er det beklagelig. /Even
De få gangene jeg har kommet inn på fullv. har vært flaks. Vet ikke hvordan
Hei. Dersom du går til www.dnb.no via mobilen kan du trykke "Logg inn" i høyre hjørne. Der skriver du inn fødsels- og personnummeret ditt og deretter kan du trykke på "Gå til fullversjon" før du velger videre innlogging. Et annet alternativ er å gå til www.dnb.no og bla deg nesten nederst på siden, der står det "Om oss". Om du trykker på den, vil du få opp innloggingssiden til fullversjonen. Håper dette var til hjelp. /Elisabeth
Etter 4 tlf. Fikk jeg endelig tak i en . 2 ganger ble tlf min avsluttet av banken. Jeg måtte bestille tid til banken for å vise at jeg ermeg. Så endelig tok en kundebehandler tlf. For en service.....tommel ned. Mø***bank
Hei Elisabeth! Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse når du har forsøkt å kontakte oss per telefon. I forbindelse med relegitimeringsprosessen som foregår nå så har vi en del flere henvendelser på telefon enn normalt som gjør at køene og ventetiden er lengre enn ellers. Det er mulig å starte en chat med oss via innlogget nettbank i hele åpningstiden (07-23), da vil en rådgiver kunne sende deg en melding i postkassen i nettbanken som man kan svare på hvor man får lastet opp bilde av legitimasjon som vedlegg. Da slipper man å gjøre legitimeringen i filial :) /Lars
Det har blitt helt umulig å komme i noen personlig dialog med en kundebehandler i DnB. Nå er det bare chatte-robot eller "gjett hva jeg vil" i telefonen. Ventetiden er helt utrolig og noen ring tilbakefunksjon har jeg enda ikke opplevd. - Har både bedrift- og privatkonti og har vært kunde i over førti år, men nå ser det heller dårlig ut. Svada-svar som har kommet på tidligere klager oppfattes som om banken nedvurderer intelligensen til sine kunder.
Hei Olav! Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse når du har forsøkt å kontakte oss. I forbindelse med relegitimeringsprosessen som foregår nå så har vi en del flere henvendelser på telefon og chat enn normalt som gjør at køene og ventetiden er lengre enn ellers. Med mindre det er noe som haster så anbefaler jeg å ta kontakt med oss på chat etter klokken 17, da er det ofte langt mindre trafikk inn til oss og man kommer raskt til en rådgiver som vil kunne bistå deg med det du trenger hjelp til. Når man kommer til chat-roboten vår så kan man skrive "menneske", "rådgiver", "kunderådgiver" så vil man bli overført direkte til en person :) /Lars