DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Oppdaget flere uautoriserte transaksjoner til Playstation Network på kontoen min på tilsammen 4500 kroner. Sendte inn reklamasjon til DNB. De overførte pengene til kontoen min, og trakk pengene fra Playstation. Playstation mente at det var sønnen min som hadde utført transaksjonene, og sperret spille kontoen hans. Sønnen min innrømte til slutt at det var han som hadde gjort det. Jeg kontaktet da Playstation for å betale tilbake. De sa jeg måtte betale tilbake med gavekort og gi dem kodene. Etter noen dager ble spille kontoen til sønnen min åpnet igjen. Ga og beskjed til DNB om at det var sønnen min som hadde gjort det, men at jeg hadde betalt tilbake til Playstation. DNB tok da å gjenbelastet flere beløp fra kontoen min på tilsammen 3500 kroner. Jeg sa de ikke måtte gjøre det, for jeg hadde betalt tilbake til Playstation. Da sa de at det var min egen skyld, og at hvis jeg vil ha pengene tilbake må jeg kontakte Playstation. Playstation sier de ikke har fått pengene, og at de da måtte stått på spille kontoen til sønnen min. Det har gått flere uker siden DNB trakk pengene fra kontoen min, og pengene har bare forsvunnet. DNB vil ikke snakke med meg på telefon lenger og de svarer ikke på meldingene jeg sender til dem i nettbanken. Jeg har nå mistet 8000 kroner. Sønnen min har lovet å betale tilbake de 4500 kronene han tok fra meg. Men de 3500 kronene DNB har tatt fra meg, får jeg ikke tilbake.
Hei! Leit at du har hatt en dårlig opplevelse med oss angående din reklamasjonssak. Jeg får ikke undersøkt selve saken her, men på generelt basis så anbefaler jeg at du sender ny reklamasjonssak til oss slik at vi får sett på dette en gang til. Dersom beløpet er utbetalt til en spillekonto hos Playstation kan det også være lurt å forhøre seg med dem om refundering så lenge ikke pengene er benyttet. Du skal også ha kvittering på kjøpene via nettbanken dersom det skulle være nødvendig som dokumentasjon. /Ann-Kristin
Er det virkelig meningen at DnB nettside er laget så uoversiktlig at jeg rett og slett ikke finner fullversjonen?
Hei Glen, For å komme til fullversjon på mobilen din så går du til www.dnb.no og trykker på Logg inn. Etter du har skrevet inn ditt personnummer og gått videre vil du få opp valg om å gå til Fullversjon oppe i høyre hjørnet :) /Maren
Jeg fikk sms med beskjed om at det er en viktig beskjed i innboksen. Problemet er at det ikke lar seg gjøre å finne innboksen med mobilversjon. Det er heller ikke mulig å gjennomføre betalinger til utlandet via mobilversjon. Slutt å lage nye versjoner med fancy design, fokuser heller på funksjonalitet. Legg i det minste inn en godt synlig link til fullversjon.
Hei Erik! Skal du betale til utlandet eller sjekke innboksen så må dette gjøres via fullversjon av nettbanken vår. Funksjonene er ikke tilgjengelig via mobilbanken. For å komme til fullversjon på mobilen din så går du til dnb.no og trykker på Logg inn. Etter du har skrevet inn ditt personnummer og gått videre vil du få opp valg om å gå til Fullversjon oppe i høyre hjørnet :) /Maren
Håpløst og finne ut hvordan jeg kan komme til fullversjon med mobil
Hei Lasse, for å få tilgang til fullversjon av nettbanken fra mobil, kan du gå til dnb.no og trykke på "Gå til fullversjon" nederst på siden. Eller ved å skrive fødsels og personnummeret ditt under logg inn, når du får valget om hvilke metode du vil logge deg inn med så kan du velge å gå til fullversjonen. Ønsker deg en god dag :) /Maren
Etter å ha opprettet DNB Spar og DNB Mobilbank, overført penger og forberedt meg på å kjøpe fond, var jeg allerede mettet av dårlig kundebehandling. Hvorfor må jeg forklare banken hva slags kundeforhold jeg har, eller forklare dem at fonds handelen ikke virker? Dette bør de jo vite selv, eller bruker kanskje ikke DNB ansatte sin egen bank ? Feilmelding tjenesten deres påstår at alt fungerer 100%, men det er umulig å kjøpe fond, og har vært umulig å kjøpe fond i 3 uker, uansett hvor mange inkompetente DNB ansatte man ringer til. Uansett mobilapp, 2 PCer, 4 forskjellige nettlesere eller hjelp fra kundestøtte, har jeg ennå ikke fått kjøpe fond. Men jeg har stirret lenge på timeglass, og hørt mye ventemusikk i telefonen. Er utrolig at de er så stor når det er slikt stell. Fy Flate DNB ! Dessverre må jeg ha et kundeforhold, da arbeidsgiver forlanger det. Ellers hadde jeg jo aldri brydd meg med å bli.
Hei Anders, det hørtes helt håpløst ut og det er dumt at problemet ikke er blitt løst etter 3 uker. Under denne artikkelen kan du finne svaret på hvorfor vi har stilt deg spørsmål om kundeforholdet: https://www.dnb.no/dnbnyheter/no/samfunn/dnb-og-sporsmaal Send oss gjerne en klage i nettbanken slik vi får sett nærmere på saken, du gjør det ved å gå på fanen Dagligbank og Lån - Postkasse, bla deg ned på siden til du kommer til "Reklamasjon eller klage". /Maren
Betaling utland finnes ikke, håpløs å komme inn på fullversjon på mobil. Dårlig oversikt
Hei! Skal du betale til utlandet så må dette gjøres via fullversjon av nettbanken vår. Funksjonen er ikke tilgjengelig via mobilbanken. For å komme til fullversjon på mobilen din så går du til dnb.no og trykker på Logg inn. Etter du har skrevet inn ditt personnummer og gått videre vil du få opp valg om å gå til Fullversjon oppe i høyre hjørnet :) /Ann-Kristin
Startet nytt firma for fem uker siden, med konto i dnb. ikke fått tilgang til konto ennå. Står nå nesten 700.000 på konto som jeg ikke kan disponere. Tommel opp DNB .Beklager til alle ansatte som ikke får lønn til jul!!! Beklager også til kundeservice på 04800 som ikke har skyld i dette, men som må ta all kjeft, dere trenger en påskjønnelse fra arbeidsgiver. I morgen er det møte med advokat og de utgifter dette innebærer, håper dnb tar det på sin kappe. Må ta med att jeg ikke er ute etter noe lån fra dnb, kun en konto som penger går inn og ut av.
Hei Geir, dette var veldig trist å høre. Jeg håper det ordner seg raskt. /Maren