DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig bra service dem hjelpere deg så godt dem kan om alt du trenger hjelp til å så er di fleste tjenesten gratis anbefales
Hei Arild! Tusen takk for fin tilbakemelding, det setter vi så stor pris på. Ønsker deg en fin dag! /Karoline
I DNB appen kan man ikke lese meldinger i Postkasse, i nettbanken kan man ikke lese meldinger i Postkasse, man må søke i Google for å få opp alternativer i Google, der man da må logge seg inn på noe DNB kaller fullversjon, som er PC versjonen forminsket og trykket inn på en liten telefonskjerm slik at teksten er så liten at den er umulig å lese. Hvordan er det mulig å være så ulogisk, intuitivt og kronglete vanskelig ? DNB trenger bare å se på alle andre banker sine løsninger så vil de kunne se hvor enkelt det lar seg gjøre. Og dette er den største, og på en måte den nasjonale banken i Norge ? Dessuten så har DNB gjort forandringer i oppsett der f.eks fakturaer nå ikke bare står på en og en linje i en liste slik at man kan se alle i et skjermbilde, men man må scrolle seg nedover og nedover, noe som gir elendig oversikt over, i dette tilfellet, fakturaer. DNB gjør det vanskeligere og mer kronglete og gjør at alt tar mye lengre tid å gjøre. Akkurat som om vi ikke sitter med nesa i skjermer nok nå for tiden ? Få opp å gå en app der alt vi trenger å gjøre i banken kan gjøres, få en slutt på å gjøre brukergrensesnittet slik at vi mister oversikten vi hadde før, noe som gjør at alt tar lengre tid.
Hei! Takk for konkret tilbakemelding, det hjelper oss å bli bedre. Postkasse i Mobilbanken jobbes med, og i mellomtiden finner du lenke til postkassen helt nederst på forsiden i appen. Ha en fin dag! /Karoline
Jeg opplever DnB som en trygg og god bank. Har bare positive erfaringer med de tjenester banken tilbyr . Nettbank systemet er aldeles utmerket og lett forståelig. Og de kontobetingelser jeg har matcher andre banker. For meg kommer det ikke på tale og bytte bank.
Hei Hans! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og at du velger å være kunde hos oss. Veldig kjekt å lese at du er fornøyd. /Marthe
Dårlig kundeservice. og dyr forsikring. Arrogante medarbeidere da min mor var død.
Hei. Det var leit å høre at du ikke fikk den hjelpen du trengte fra oss. Skriv oss gjerne en melding fra nettbanken din slik at vi kan ta det videre dersom du trenger mer bistand i forhold til forsikring eller i forbindelse med din mor. Du kan sende oss en melding ved å gå til Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss. /Elisabeth
bare gode opplevelser med DNB Bank. rask tilbakemelding om det er noe
Hei! Tusen takk for flott tilbakemelding! /Vinjar
Elendig dårlig kundeservice dame på tlf, og ikke minst arrogant var henne. En eldre dame som er dårlig i norsk og tunghørt trenger hjelp med sin nettbank. Vi som hennes barn kan ikke hjelpe henne med å kommunisere for henne over tlf, fordi dette må personen som trenger hjelp gjøre selv. Og den ansatte ber heller en eldre dame møte opp på en DnB kontor for hjelp om hun ikke skjønner og hører bra nok over tlf.
Hei, grunnet personvern og sikkerhet for våre kunder er vi av og til nødt til å be om slikt fra våre kunder. Det er leit at dette oppfattes som at det er vi som er vanskelig, men dette handler om å gjøre det på den sikreste måten vi kan tilby for kunden det gjelder. Vi håper dette er forståelig :) /Vinjar
DNB er en bra bank, lett å forstå nettbanken. Det som trekker DNB er at det er en dyr bank mange dyre gebyrer, dyrt med lån m.m. Syntes kunde service er bra,selv om du står ofte lenge i tlf kø på dagtid. På ettermiddag /kveld er det lettere å komme frem på tlf. Et pluss er den lange åpningstiden. Jeg har vært kunde i mange år ,bytter jeg til en annen bank pga billigere lån. DnB er mest en bank for de med mye penger og ikke små sparere.
Takk for fin tilbakemelding, om du ikke er fornøyd med renten på lånet ditt er det alltid anbefalt å ringe oss så vi kan se på om det er mulig å gi bedre rente :) /Vinjar