DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det er rett og slett ikke mulig å beholde en alminnelig god tone med den handlingen fra bankens side. Dette er ikke nytt, men typisk for måten jeg og andre i familien føler oss behandlet i DNB. Over flere år som kunder. En generelt vrang, negativ, kverulerende framferd overfor oss som kunder. Selv om det vi har hatt med dem å gjøre skulle være normalt saksrelaterte selvfølgeligheter å forholde seg til. Dette er helt uakseptabelt. Derfor har vi flyttet bank, men nektes, å si opp våre kontoer. Har vi ikke engang lov å si opp kontoen i gammel bank når vi flytter bank??! Jeg har ikke noen gang opplevd en så uprofesjonell, og umoden adferd noe sted som hos diverse ulike kundebehandlere i DNB. Det kan nærmest se ut til å være en "trend" blant de ansatte i konsernet. En må spørre seg, er det hos de ansatte at ansvaret ligger, eller er det EGENTLIG hos konsernledelsen? Jeg regner med at en veldig dårlig arbeidsplass skaper veldig dårlige kundebehandlere.
Rådgiverne i banken har gjerne for mye å gjøre, slik at individuell oppfølging blir neglisjert. Oppfølging og ivaretakelse av kunde er ikke-eksisterende så lenge det ikke gagner DNB. De er sene til å sette ned renten når styringsrenten går ned.
Alltid tilgjengelig chatten i nettbanken er bra, litt lang ventetid på telefon fornøyd med personalet.
Bob,bob,tar lang tid før de tar telefonen, samt at man blir satt øver til andre som sier hæl,vent litt også...........hva kan jeg hjelpe deg med?Hallo.🙄🙄🙄
Jeg har et boliglån på flere millioner kroner i DNB. Jeg kontaktet nylig DNB for å høre om nytt finansieringsbevis og får da beskjed om at jeg og min kone ikke kan få ett nytt lån (som er mindre!) enn det jeg har nå. Dette begrunner de med usikker betjeningsevne. Jeg, som mange andre er jo selvfølgelig til en vist grad rammet av COVID-19, men ikke værre enn at vi ikke har hatt noen betalingsproblemer på våre løpende utgifter. Jeg mottar da et beløp fra NAV pr. med som er sammenlignbart med en relativt bra lønn(over 30K), men dette mener de da ikke kvalifiserer til å kunne få ett mindre lån enn det vi har i dag. Dette er en sum jeg vet kommer inn hver mnd, altså er det ingen usikkerhet til at jeg plutselig skulle komme til å stå uten inntekt fremover. Det er jo ikke slik at man frivillig er på denne type inntekt, men nå er nå engang situasjonen i min bransje slik. Jeg har skattemeldinger som viser meget godt inntektsnivå i normalsituasjon og det jeg anser som god betalingshistorikk uten anmerkninger de siste årene. Når kundebehandler i tillegg er nedlatende og snakker til meg som om jeg er ett lite barn så er ikke det en behandling som er forenlig med å ha meg(eller noen andre for den saks skyld...) som kunde. Dette er for dårlig av en av Norges største banker.
Dårlig erfaring med rådgiver som skulle hjelpe meg med refinansiere lån med pant i bolig. Meget skuffet!! Har kun vær kunde hos DnB men vurdere jeg for første gang i mitt liv i en alder på 51 år bytte bank gå over til Nordea
De vet ikke noe om kundeservice. Hver gang jeg har sendt mail har jeg alltid møtt på gretne folk. Jeg blir ofte sjokkert over hvor frekke kunderådgiverne I DNB kan være !