DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De fleste har kundevennlighet som pri 1, DNB har kundefiendlighet som pri 1
Hei! Vi vurderer Apple Pay og andre former for mobilbetaling fortløpende. Hva vi kommer med – og når vi kommer med det – avhenger av en rekke forhold som blant annet modenhet og etterspørsel i markedet samt tekniske og økonomiske forhold. /Ann-Kristin
Mer enn 50 forhånd deg i køen. Spesielt viktig kunde. Skla bestille kort til ungdom, men får opp at barnet allerede har kortet, som ikke er korrekt!
Hei Trond! Dersom barnet har kort hos oss idag kan du enkelt erstatte dette med nytt under Dagligbank og lån - Erstatte kort i nettbanken din. Har ikke barnet konto fra før, men du får beskjed om dette ved bestilling så ta kontakt med vår kundeservice så vi får undersøkt nærmere. Akkurat nå er det mange som ønsker å snakke med oss og det fører til lengre ventetid enn normalt, men du kan også forsøke igjen i ettermiddag/kveld. Da er det som oftest roligere :) /Ann-Kristin
Fikk beskjed i telefonen at det var over 50 minutters ventetid og intet tilbud om å bli oppringt. Hvem orker å sitte i 50 minutter å vente på svar?
Hei Toril! Forstår at det er frustrerende å ikke komme igjennom til en rådgiver når man har behov for hjelp, og man ender opp med å måtte vente i kø. Det er mange som ønsker å snakke med oss akkurat nå, og det fører til lengre ventetid enn normalt. Forsøk gjerne å ringe oss eller chatte med oss på ettermiddag/kveld. Da er det ikke like stor pågang på linjene våre. /Ann-Kristin
Jeg har hatt DnB i flere år etter jeg har vært en svoren Nordea kunde siden jeg var nyfødt (kredittkassen). DnB støtter ikke Apple pay, så jeg har nå gått en omvei via Curve (britisk bank) som gir meg muligheten til å linke DnB kortet til Curve som igjen er i Apple pay. Ergo får jeg betalt med DnB, men det blir et ekstra ledd jeg må forholde meg til.
Hei, Ronny! Takk for tilbakemeldingen din. Vi vurderer Apple Pay fortløpende og utelukker absolutt ikke at det er en tjeneste som kan tilbys våre kunder i fremtiden. /Hilsen Even
Som nevnt tidligere her er det ikke mulig å knytte kortene sine til Apple pay kontoen. Flere og flere har fått seg Apple produkter som iPhone og Watch og betalingsløsning med Apple pay er ikke mulig om du er kunde hos DnB. Vi er i 2022, 4 år etter etablering av Apple pay løsning og DnB er fortsatt ikke med. DnB har nok penger til å investere i denne løsningen, og de kundene som ønsker å betale med telefonen eller klokke sin kan gjøre det!
Hei, Beniamin! Vi vurderer Apple Pay fortløpende og utelukker absolutt ikke at det er en tjeneste som kan tilbys våre kunder i fremtiden. /Hilsen Even
Datter i huset blir bedt om pr brev å oppdatere kundeinfo. Jeg ringer og legger inn pers nr hennes. Får så tilbud om å få tilsendt en melding i nettbanken som kan brukes til å gjennomføre oppdateringen. Flott! Nei! Det kommer ingen melding. Post eneste alternativ. Reis og ryk! Jeg kommer til å avslutte min konto i dnb.
Hei, Trond. Kjenner ikke til den spesifikke saken, men melding i nettbanken er en av måtene man kan legitimere seg på nytt på. Det er foretrukket at de som kan bruker BankID-app eller besøker et bankkontor, men vi skal ikke nekte noen å legitimere seg slik de vil. Håper dette var en misforståelse og at det løser seg om dere kontakter oss på nytt. /Hilsen Even
Lang ventetid, lang tid for å ordne tilgang til bank-id. Vanskelig å få hjelp. Ønsker å skifte bank.
Hei Sidsel! Det er dessverre en del mer ventetid inn til oss på grunn av legitimering. Ta gjerne kontakt med oss på morgen, ettermiddag eller kveld da det erfaringsmessig pleier å være mindre kø. Vi er tilgjengelig på chat, telefon og nettbankmeldinger 7- 23 hverdag, og vil gjerne hjelpe deg :) /Viktoria