DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Er skuffet over DnB fikk brev ang hvitvaskingsloven har aldri vært borti begrepet før dem nærmest beskyldes for hvitvasking er helt sjokkert.vurderer å bytte bank.
Hei, Mona! Tusen takk for at du tar deg tid til å gi en tilbakemelding. Hvitvaskingsloven krever at banker og finansinstitusjoner jobber for å hindre hvitvasking av penger. I denne forbindelsen har myndighetene bedt alle norske banker om å oppdatere informasjonen de har om kundene sine. Hvis man får en slik melding fra oss behøver det absolutt ikke bety at vi mistenker deg for noe, men at vi bare trenger generell informasjon som vi er pliktet til å rapportere. Det er derimot forståelig at det kan oppfattes som litt sjokkerende for deg når slike ord brukes. Håper det var oppklarende! :) /Even
I over en hel uke ringer jeg DNB Market for å avklare rot de har skapet ved flytting av mine aksjer fra ASK-konto til en ny ASK-konto med VP-finansiering. En salgsordre i gamle konto fikk jeg sms fra DNB Market om å refundere da den ble gjort i fail konto. Alle aksjene ble da flyttet til min nye ASK-konto uten å trekke de som ble solgt. Siden jeg ble informert om å refundere salgsbeløpet, og aksjene ble flyttet tilbake i min nye ASKkonto trodde jeg at salget blitt kansellert, og nå kan jeg gjøre salgs på nytt fra min nye konto. Jeg har ringt og ringt en hel uke uten at en av de udugelige ansatte vet hvem som har ansvar i saken og kan avklare sms-en som jeg fikk fra DNB Market. En hel uke blir jeg sirkulert over hele banken uten å komme frem til riktig person. Da jeg solgte mine aksjer, ringer de meg etter en hel uke av salget og sier at første salget var ikke kansellert, og at aksjene var feil plassert i min nye VPS-konto. Nå blir jeg presset til å kjøpe Aksjene tilbake til en mye høyere pris og tape kr.25000 på grunn av disse idioter som jobber i DNB Market. Nå flytter jeg alle aksjene mine til Nordnet og sende klagen til finansklagenemnda. Vil aldri igjen bestille noen tjeneste fra de udugelige i DNB Market. Hold dere unna DNB Market hvis dere ønsker å tjene penger på deres investeringer.
Hei, Hanadi! Takk for tilbakemeldingen din. Dette var virkelig leit å høre. Hvis vi i DNB har gjort en feil som har forårsaket tap på dine vegne, så bør du kontakte vår kundeservice igjen slik at vi får tatt en vurdering av saken. Du skriver at det gjelder flytting av aksjer mellom to ulike ASK. Det er ikke helt sikkert at det er DNB Markets som skal ta den saken, men kanskje heller avdelingen vår som jobber med aksjesparekonto. Håper at du tar kontakt med oss på nytt og at vi kan hjelpe deg med å løse saken. /Even
Denne banken holder ikke det de lover fra dag en. Blir lovet lån ved oppstart av bedrift på 500 000kr. Når jobben er sagt opp, aksjeselskap opprettet og leiekontrakt underskrevet så får vi bare 100 000,- i stede, selv med pant i bolig. Når man spør om under to måneders omsetning i lån under coronakrisen så får man avslag med grunn i at man ikke har permitert folk når skolene stengte ned. Synes det er ubegripelig at man blir straffet for å holde de ansatte i arbeid når mange andre valgte å permitere. Bruke du DNB så står du helt alene. Du har de på ingen måte i ryggen. Angrer i dag på at vi valgte DNB da vi kanskje hadde hatt en bank man kunne stole på og sluppet alle de bekymringene man nå har under denne pandemien. Er nå på utkikk etter en bank man føler seg trygg på og som støtter i stede for å motarbeide deg.
Hei, Anne. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din. Jeg vil beklage for at opplevelsen du har hatt hos bedriftsavdelingen vår har vært dårlig. Hvis du har blitt lovet noe som du ikke har fått må vi selvfølgelig se på hva som har skjedd. Jeg håper at du har mulighet til å kontakte vår kundeservice på telefon igjen på tlf. 915 04800 slik at vi får sett på saken på nytt. /Even
Lei at den er ut av drift nesten hele tiden!!! Må putte penger 3,4,5 ganger til alt kommer inn! Pga covid-19 ingen kundeservice! Helt forferdelig bank har det blitt til! Ingen fikser innskudsautomaten på dagen nå vente 1,2,3,4 dager hele tiden! Dritt lei!
Hei, Marija! Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss. Hvilket bankkontor gjelder dette? Situasjonen hos bankkontorene har vært litt vanskelig den siste tiden. Covid-19 har satt klare begrensninger, og samtidig har det både vært en vekterstreik og streik hos selskapet som drifter våre automater. Husk at du også kan sette inn penger gjennom kontanttjenester i butikk :) /Even
Arroganse, total manglende evne til å lytte samt besvare enkle og tydelige forespørsler om en begrunnelse for avslag.
Hei! Leit å høre at du ikke fikk god nok begrunnelse for avslag på lånesøknaden din. Vi vurderer søknader på grunnlag av betalingsevne og historikk og prøver å rådgi etter beste evne. Ønsker deg en fin helg /Erik
Både bra og dårlig. Har ringt i hele dag, og ikke pr. nå fått svar på hvem som har sperret det. Vedkommende en som skulle undersøke dette i løpet av noen timer. Hun ringte tilbake, og kunne bare opplyse om at nytt kort var best. gratis(10 dager å vente) Jeg forlangte om hvem, hvor og når dette ble sperret skriftlig, men fikk til svar at jeg ville få en sms..... Dette vitner om MEGET dårlige muligheter banken har for å sperre ditt kort... Kan man akseptere dette? Anbefaler alle rundt meg til å bytte bank snarest, og få sparepenger fort over. Min kjæreste vurderer dette sterkt... Hvem betaler for tot og svie? Ikke banken.... Ring fort for å bytte fra DNB (DEN NORSKE BANDITTBANK)! Kunde gjennom over 50 år...
Hei! Her virker det som det har skjedd en misforståelse og at vårt sikkerhetssystem har fanget opp mistenkelig aktivitet. Da skal man få en SMS med et saksnummer, eller så er det mulig for oss å sjekke opp i dette. Vi sperrer kortet ditt midlertidig om vi er redd for at du blir svindlet for å ta vare på deg, og det mener vi at vi burde gjøre som bank. Ønsker deg en god helg /Erik
Skulle søke om overdragelse av en bolig. Rotete rådgivning, feil informasjon som han kom med rundt boligen , sendte finansieringsbevis som viste seg var en feil og ikke skulle til meg, spurte samme spørsmål om igjen og klarte ikke å forstå egentlig noen ting selv om jeg forklarte flere ganger. Ba han slette søknaden og søkte heller i en annen bank! Så etter å ha vært kunde siden 1994 så bytter jeg nå bank!
Hei! Kjedelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med rådgiver hos oss. Vi håper du gir oss en ny sjanse en gang i fremtiden! Ønsker deg en fin helg /Erik