DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har opplevd at det er umulig å komme gjennom på kundeservice i flere måneder nå. Har ringt på forskjellige tidspunkter i løpet av åpningstiden, men kommer bare i en latterlig lang kø som vil ta timevis.
Hei, kjedelig å høre. Det har vært mye kø den siste tiden, det pleier som regel å være roligere tidlig morgen eller på kvelden. Kundesenteret har åpent fra kl.07.00 - 23.00 /Maren
Om du ønsker å betale mest mulig for boliglånet ditt, en bank som er først ute med renteheving og en arrogant kundservice som ikke ønsker å matche andre banker, gå for Dnb.
Jeg må virkelig beklage om du har hatt en dårlig opplevelse med vår kundeservice. Når det kommer til renteheving er det slik at bankene gjør uavhengige vurderinger av rentesituasjonen når de beslutter å endre renten. Det er også forbudt å utveksle informasjon om mulige eller planlagte renteendringer. Økte innlånskostnader treffer alle banker. Erfaringsmessig stabiliserer prisene seg på det nye nivået seg i løpet av relativt kort tid. /Mariell
Jeg har i alle år fast bestemt på at dnb er, om ikke den største, men helt klart som vann i springen langt opp på listen over mafiarelaterte organisasjoner. Og, om det var nok, de er jo til og med eid,styrt og drevet av Europas desidert STØRSTE mafiaorganisasjon. Nemlig den NORSKE STAT / regjering. Er ikke det helt topp, svert fleksibelt, kundevennlig og sist men ikke minst meget fordelsaktiv for de kriminelle.
Leit å høre du mener dette om oss, vi håper at du en gang i fremtiden er villig til å gi oss en sjanse /Vinjar
Har vært kunde hos DNB siden 2001, men jo større den har blitt desto dårligere kundeservice, rådgivning og ikke minst veiledning mann får av banken. Har ikke vært tilfelle hvor vi måtte kontakte banken mer enn 4-5 ganger siste 10 årene. Hver eneste gang du kontakter rådgiveren din får du samme svar, beklager for sent svar siden har kjempe stor pågang.
Hei! Det er beklagelig å høre at du har erfart dårlig kundeservice hos oss. Vi setter stor pris på at du har vært kunde hos oss så lenge, og ønsker at du skal sitte igjen med en god opplevelse etter å ha vært i kontakt med oss. /Mariell
r det koselig med å få i lomma gå med et sperret kort hele tiden å skryte med ? Treig system er det på grunn ikke likt med det samme i mange strøk i landet og på nord skal vi holde avstand også tiltross covid19 til våre opptjening og dere bedømmer som dere ønsker ikke oppskrift men tidspunkt for mat!? Det er ikke lenger orden og normal kundeservice kan dere ikke si opp deres avtaler å komme bort og finne riktig jord for deres uhøflige skriker!? Elendig kundebehandling og arrogante ikke imponert og synes mennesker skal styre unna og vil finne en ny bank men det har vi vært vant til å gjøre hele tiden i den brøt også løftene ved konto. Av alt jeg kan lese og finne av noen som hadde konto hos DNB det er jo at DNB vil ikke ha kunde de vil sikkert holde seg unna denne type forskjellsbehandling ban
Hei! Beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med vår kundeservice. Det er ikke slik vi ønsker å ha det. Takker for tilbakemelding. /Mariell
En feil/ forsinkelse i systemet medførte feilhandling av aksjer, og det kostet meg mange titalls tusen når disse ble tvangssolgt med tap seinere, da jeg måtte betale mellomlegget. Kundeservice var svært lite imøtekommende og hjelpsomme for hvordan jeg kunne løse dette på andre måter, og ga meg kun noen timer på å løse det før tvangssalg.
Hei! Takk for din henvendelse. Det var kjedelig å høre at du opplevde ditt møte med Kundeservice på denne måten. Nå kjenner ikke vi til den saken som du henviser til, men vi kan på generelt grunnlag si at det er beklagelig når det oppstår en systemfeil som slår uheldig ut for våre kunder. Så lenge vi har med datasystemer å gjøre kommer vi dessverre ikke utenom at det gjennom våre kundeavtaler må tas et forbehold om at feil kan forekomme. Nå jobber vi kontinuerlig med å forbedre våre systemer slik at de tjenestene som vi tilbyr kan fungere så stabilt som mulig. Vi setter dessuten alle ressurser inn for å løse generelle feil som oppstår så raskt det lar seg gjøre for å minimere skadevirkningene. Vi har selvsagt forståelse for at det er til liten trøst når man først har blitt berørt av en feil. Vi vil til slutt minne om din mulighet til å reklamere på forhold som du opplever som urimelig fra din side. Det kan du gjøre ved å gå inn på våre nettsider via dnb.no/hjelp-og-veiledning/klage-reklamasjon. /Marthe
Tok opp forbrukerlån,betalte alt tilbake dagen etter Ringte for å avslutte lånet De svarte at det nå var gjort Etter to uker var det enda ikke fjernet Nå er det måned siden jeg betalte ned lånet og ville fjerne lånet Siden har ingenting skjedd bortsett fra at de har trukket renter fra lånet At en bank som er delvis offentlig for holde på sånn,er bekymringsverdig
Hei! Dette hørtes ikke ut som noe som skal skje! Her anbefaler jeg deg å kontakte vårt kontaktsenter så vi kan eventuelt få meldt videre hvorfor ditt forbrukslån ikke blir avsluttet så vi kan fikse opp i dette en gang for alle! /Vinjar