DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Eg ser at DNB svarar på mitt tidlegare innlegg med overskrifta KUNDEFIENTLEG BANK. Eg har hatt kontakt med kundeservice om å få hjelp. Måtte venta i 48 minuttar før eg kom gjennom. Kundeservice ville ikkje hjelpa meg, der var det ingen service å få. Kundeservice yter ingen servivce, dei el like lite interessert i å hjelpa kundane som resten av banken. Mitt rekommanderte brev til DNB's CEO har eg ikkje fått svar på, heller ikkje om bankens CEO har motteke den rekommanderte brevet, eg har ikkje fått noko tilbakemelding. Det ver eit tydeleg bevis på at korkje banken eller kundeservice bryr seg om meg som kunde eller vil gje meg den service som dei snakkar om. For meg står det om vel 120000 kr som er havna på feil konto. Ingen i DNB bryr seg, det minste kundeservice kunne gjort var å kontakta CEO og etterlysa det rekommanderte brevet og kvifor eg ikkje får svar eller hjelp til å få pengane tilbake.
Hei Rannug! Vi er klar over at det er stor pågang hos oss for tiden, og vi jobber kontinuerlig med tiltak for å redusere ventetiden. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon og chat hver dag fra klokken 07-23. Det er normalt sett mindre kø om morgenen og utpå ettermiddagen/kvelden. Videre oppfordrer vi kundene våre til å sende inn klage dersom de er blitt utsatt for kritikkverdige forhold, dette kan gjøres fra postkassen i nettbanken din. /Tonje
DNB for min del har vært super. Bedre rente enn de andre og jeg har lånt 85% 5x inntekt. Eneste banken som kunne lage et boliglån for meg som gikk utenfor vanlig lånesøknad. Nordea, sbanken, Gjensidige og danske bank klarte det ikke og skyldte på at de digitale prosessene ikke støtte avvik. Hver gang jeg ringer får jeg god hjelp. Et eksempel, fant en leilighet og trengte finansiering på 8 timer, det ordnet dem. 20% rabatt i mange butikker. Sparte 12.000 på elektronikk i 2021. Saga kunde.
Hei Thor! Så utrolig kjekt å lese tilbakemeldingen din! Du gir oss energi til å stå på videre :-D Ønsker deg en super helg! /Thomas
Blir så oppgitt av å aldri komme inn på fullversjonen på mobilen. Var ikke ett problem før. Nå kan man søke opp fullversjonen på mobil på Google, men kommer fremdeles bare inn på mobilbanken. Logge inn, trykk fullversjonen, og fremdeles kommer jeg igjen til mobilbanken. Blir så sinna..
Hei Susanne. Vi jobber med å forbedre akkurat dette og håper det snart vil komme en bedre løsning. I mellomtiden kan du benytte "Logg inn" - Skriv inn fødsels og personnummer" - "Gå til fullversjon". Når du har gjort dette er det viktig at du klikker "Logg inn" midt på siden og ikke oppe i høyre hjørnet. Håper dette var til hjelp. Ønsker deg en god helg! /Thomas
+ Fin og intuitiv nettbank + raskt svar på chat + gode rabatter på mastercard Men: Jeg var en trofast og fornøyd kunde hos DnB i 17 år med dagligbank, aksjefond og kredittkort. Selv om jeg er trygdet, har jeg spart og aldri hatt betalingsproblemer. Har god kredittscore. Ingen annen gjeld. Personen jeg ville ta opp lån med med er i full, fast jobb og vi hadde 1 million i egenkapital. Snakket uforpliktende med en annen bank som sa at vi ville med stor sannsynlighet få boliglån utifra rene tall. Søkte først boliglån gjennom DnB, pga lang tilknytning og vært en "flink kunde" hele veien, så trodde jeg ville få bedre betingelser der. Etter flere dager fikk jeg en telefon fra rådgiver i DnB som sa at "inntekten min er for lav, og at det ble vanskelig. Men at jeg kunne søke igjen senere når jeg kom meg i jobb og fått høyere inntekt". Da jeg fortalte at en annen bank hadde stilt seg positiv, avsluttet rådgiver samtalen og slettet søknaden min. Den andre banken ga meg og medlåntaker finansieringsbevis på dagen, noe som gjorde at vi fikk kjøpt bolig. Da var det ganske tydelig at DnB ikke ønsket meg som kunde lenger
Hei Jamila. Takk for tilbakemeldingen. Slik skal det ikke være. Vi kan ikke kommentere enkeltsaker, så det blir vanskelig å finne ut av hva som har skjedd her. Det jeg kan si, er at vi ønsker deg selvfølgelig som kunde hos oss og at du er hjertelig velkommen til å søke på nytt hos oss om du ønsker det. Ønsker deg en god helg :-) /Thomas
Jeg bestilte Bank-ID fra DNB. Jeg fikk aldri brikken i posten og 6 uker etter bestilling har jeg enda ikke hørt et pip. Å sitte i kø til hjelpetelefonen er også ikke et alternativ når det tar unødvendig lang tid før jeg får hjelp. DNB er en elendig "bank" jeg ikke ville anbefalt til noen.
Hei Sigbjørn. Kjedelig å høre når ikke ting går som det skal. Bestilling av kodebrikke skal ta mellom 7-10 dager. Hvis du logger deg inn i nettbanken vil du kunne bestille ny under "Innstillinger" - "BankID". Håper du ønsker å fremdeles bruke oss som bank :-) Ønsker deg en god helg! /Thomas
Dette er banken for deg som trives med lang ventetid på telefon, chatroboter og gebyrer.
Hei Mats, Vi er klar over at det har vært vanskelig å komme gjennom til oss den siste tiden på telefon. Det er bare å beklage og vi jobber fortløpende med å finne løsninger på dette. Vi har allerede fått utvidet både bemanning og åpningstider på enkelte avdelinger for å kunne hjelpe alle som tar kontakt. Det er også mulig å sende oss en melding via Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss. Vi har åpent fra kl. 07-23 hver dag og normalt har vi mindre/ingen ventetid helt på starten av dagen og ettermiddag/kveld. Hvis du har mulighet for å ringe da, så vil du unngå den lengste ventetiden som vi opplever normalt mellom kl. 08-16. /Betina
Kundeservice omg. Lang ventetid. Frekke ansatte. Får ikke hjelpen man trenger. Føler meg liten. Aldri mer!
Hei Lee, Vi er klar over at det har vært vanskelig å komme gjennom til oss den siste tiden på telefon. Det er bare å beklage og vi jobber fortløpende med å finne løsninger på dette. Vi har åpent fra kl. 07-23 hver dag og normalt har vi mindre/ingen ventetid helt på starten av dagen og ettermiddag/kveld. Hvis du har mulighet for å ringe da, så vil du unngå den lengste ventetiden som vi opplever normalt mellom kl. 08-16. Dersom du har hatt en dårlig opplevelse med ansatte håper jeg du vil sende oss en melding via postkassen i nettbanken og forklare hva som er skjedd, slik at vi kan se nærmere på det. Slik skal det ikke være. /Betina