Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
DNB Bank
1.5
1 370 verifiserte omtaler

DNB Bank omtaler og erfaringer

Ingen trend

DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.5
Dårlig
1 370 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
#115
Forferdelig
DNB Bank er rangert
#115 av 116 dagligbanker
15%
Forferdelig
15% anbefaler DNB Bank
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Søk boliglån hos flere banker med Lendo
Søk boliglån hos flere banker
Søk boliglån hos flere banker med én søknad gjennom Lendo
Eksempelrente: Eff. rente 5,76 %, 2.000.000, kr o/25 år. Kost 1.717.847 kr, tot 3.717.847 kr.

Utforsk 1 370 omtaler om DNB Bank

FILTRER OMTALER
125
56
60
133
996
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om DNB Bank
DNB Bank har 1 370 verifiserte omtaler på Bytt.no

Aldri opplevd makan

Omtale av  Lee

Kundeservice omg. Lang ventetid. Frekke ansatte. Får ikke hjelpen man trenger. Føler meg liten. Aldri mer!

Svar fra DNB Bank
28.03.2022 15:13

Hei Lee, Vi er klar over at det har vært vanskelig å komme gjennom til oss den siste tiden på telefon. Det er bare å beklage og vi jobber fortløpende med å finne løsninger på dette. Vi har åpent fra kl. 07-23 hver dag og normalt har vi mindre/ingen ventetid helt på starten av dagen og ettermiddag/kveld. Hvis du har mulighet for å ringe da, så vil du unngå den lengste ventetiden som vi opplever normalt mellom kl. 08-16. Dersom du har hatt en dårlig opplevelse med ansatte håper jeg du vil sende oss en melding via postkassen i nettbanken og forklare hva som er skjedd, slik at vi kan se nærmere på det. Slik skal det ikke være. /Betina

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Utilgjengelig bank

Omtale av  Anne

Jeg fikk snakket med en som jobbet der en gang. Han var kjempehyggelig og hjelpsom. Problemet er at det er alt for vanskelig å få snakket med noen overhodet i denne banken.

Svar fra DNB Bank
28.03.2022 15:10

Hei Anne, Kjekt å lese at du har hatt en positiv opplevelse med kundebehandler hos oss! For oss er det viktig å hjelpe alle som tar kontakt på best mulig måte. Vi er klar over at det har vært vanskelig å komme gjennom til oss den siste tiden på telefon. Det er bare å beklage og vi jobber fortløpende med å finne løsninger på dette. Vi har åpent fra kl. 07-23 hver dag og normalt har vi mindre/ingen ventetid helt på starten av dagen og ettermiddag/kveld. Hvis du har mulighet for å ringe da, så vil du unngå den lengste ventetiden som vi opplever normalt mellom kl. 08-16. Det er også mulig å sende oss en melding via Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss. /Betina

Umulig å ringe inn til DNB

Omtale av  Kathrine

Umulig å ringe inn til DNB. Har vær evig kunde her. Nettabankløsning er bra, men når du ringer inn så kommer du til 30-50 min venting, og så blir du kastet ut av køen. Gang på gang. Seigpining.

Svar fra DNB Bank
28.03.2022 15:08

Hei Kathrine, Vi er klar over at det har vært vanskelig å komme gjennom til oss den siste tiden på telefon. Det er bare å beklage og vi jobber fortløpende med å finne løsninger på dette. Vi har åpent fra kl. 07-23 hver dag og normalt har vi mindre/ingen ventetid helt på starten av dagen og ettermiddag/kveld. Hvis du har mulighet for å ringe da, så vil du unngå den lengste ventetiden som vi opplever normalt mellom kl. 08-16. Det er også mulig å sende oss en melding via Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss. /Betina

Arrogant bank

Omtale av  Ann

DnB har noen av markedets beste nettbank løsninger, men har dessverre fått så stor markedsposisjon at de ikke «er der for kunden» lenger. ( da de ikke trenger å jakte på kundene). Så kanskje det norske folk bør ta seg bryet med å bytte bank, for at de ikke skal fortsette å ta kunden for gitt og yte ekstremt dårlig service. DnB= Norges desidert mest arrogante bank!

Svar fra DNB Bank
28.03.2022 15:07

Hei Ann, Takk for tilbakemelding om blant annet nettbanken vår. Dersom du har inntrykk av at vi ikke er der for kunder ønsker vi gjerne at du tar kontakt med oss og forklarer nærmere hva som gjør at opplever det slik. Alle våre kunder er like viktige for oss og vi har blant annet folk på kundesenteret hver dag mellom 07-23 for å hjelpe alle som trenger det på best mulig måte. /Betina

0 kundebehandling,dyr

Omtale av  Chris S

Får høyere renter enn andre banker,null kundeservice.Ingen filialer,og eiendomsmeglere uten vanlig folkeskikk

Svar fra DNB Bank
28.03.2022 15:03

Hei Chris og takk for tilbakemelding. Vi har konkurransedyktige priser som står seg godt i prissammenligninger. Vårt kundesenter er åpent fra 07-23 hver dag og filialer finner du oversikt over her: https://www.dnb.no/om-oss/kontorer/kontorer.html. Dersom du har hatt en dårlig opplevelse med DNB Eiendom anbefaler vi å kontakte DNB Eiendom for å se nærmere på hva som er skjedd. /Betina

Søk boliglån hos flere banker
Søk boliglån hos flere banker med Lendo
Send én boliglånsøknad til flere banker. Se om du kan spare på å refinansiere boliglånet ditt hos en annen bank.
Eksempelrente: Eff. rente 5,76 %, lånebeløp 2 000 000 kr, nedbetalingstid 25 år, kostnad: 1 717 847 kr, totalt: 3 717 847 kr
Søk boliglån
Tilgjengelig kundeservice Helt uforpliktende

Hvordan komme i kontakt med banken

Omtale av  Anne

Ventetid på over en halv time - kø med 30 personer foran og feil på meldingstjenesten i nettbanken!!! Håpløst å komme i kontakt med egen bank!!! Anne

Svar fra DNB Bank
28.03.2022 14:58

Hei Anne, Vi er klar over at det har vært vanskelig å komme gjennom til oss den siste tiden på telefon. Det er bare å beklage og vi jobber fortløpende med å finne løsninger på dette. Vi har åpent fra kl. 07-23 hver dag og normalt har vi mindre/ingen ventetid helt på starten av dagen og ettermiddag/kveld. Hvis du har mulighet for å ringe da, så vil du unngå den lengste ventetiden som vi opplever normalt mellom kl. 08-16. /Betina

Umulig kundeservice

Omtale av  Anne

Helt umulig å oppnå kontakt med kundeservice. Har prøvd både telefon og chat ved flere anledninger de siste ukene. Har også sendt klage, men får ingen tilbakemelding. Ikke holdbart!

Svar fra DNB Bank
28.03.2022 14:56

Hei Anne, Vi er klar over at det har vært vanskelig å komme gjennom til oss den siste tiden. Det er bare å beklage og vi jobber fortløpende med å finne løsninger på dette. Vi har allerede fått utvidet både bemanning og åpningstider på enkelte avdelinger for å kunne hjelpe alle som tar kontakt. Det er også mulig å sende oss en melding via Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss. Vi har åpent fra kl. 07-23 hver dag og normalt har vi mindre/ingen ventetid helt på starten av dagen og ettermiddag/kveld. Hvis du har mulighet for å ringe da, så vil du unngå den lengste ventetiden som vi opplever normalt mellom kl. 08-16. /Betina

DNB Bank har 1 370 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til DNB Bank mener
Har tilegnet profilen
DNB Bank deltar på Bytt.no

DNB Bank har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
DNB Bank besvarer omtaler

DNB Bank har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
DNB Bank henter ikke inn tilbakemeldinger

DNB Bank benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR