DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
+ Fin og intuitiv nettbank + raskt svar på chat + gode rabatter på mastercard Men: Jeg var en trofast og fornøyd kunde hos DnB i 17 år med dagligbank, aksjefond og kredittkort. Selv om jeg er trygdet, har jeg spart og aldri hatt betalingsproblemer. Har god kredittscore. Ingen annen gjeld. Personen jeg ville ta opp lån med med er i full, fast jobb og vi hadde 1 million i egenkapital. Snakket uforpliktende med en annen bank som sa at vi ville med stor sannsynlighet få boliglån utifra rene tall. Søkte først boliglån gjennom DnB, pga lang tilknytning og vært en "flink kunde" hele veien, så trodde jeg ville få bedre betingelser der. Etter flere dager fikk jeg en telefon fra rådgiver i DnB som sa at "inntekten min er for lav, og at det ble vanskelig. Men at jeg kunne søke igjen senere når jeg kom meg i jobb og fått høyere inntekt". Da jeg fortalte at en annen bank hadde stilt seg positiv, avsluttet rådgiver samtalen og slettet søknaden min. Den andre banken ga meg og medlåntaker finansieringsbevis på dagen, noe som gjorde at vi fikk kjøpt bolig. Da var det ganske tydelig at DnB ikke ønsket meg som kunde lenger
Hei Jamila. Takk for tilbakemeldingen. Slik skal det ikke være. Vi kan ikke kommentere enkeltsaker, så det blir vanskelig å finne ut av hva som har skjedd her. Det jeg kan si, er at vi ønsker deg selvfølgelig som kunde hos oss og at du er hjertelig velkommen til å søke på nytt hos oss om du ønsker det. Ønsker deg en god helg :-) /Thomas
Jeg bestilte Bank-ID fra DNB. Jeg fikk aldri brikken i posten og 6 uker etter bestilling har jeg enda ikke hørt et pip. Å sitte i kø til hjelpetelefonen er også ikke et alternativ når det tar unødvendig lang tid før jeg får hjelp. DNB er en elendig "bank" jeg ikke ville anbefalt til noen.
Hei Sigbjørn. Kjedelig å høre når ikke ting går som det skal. Bestilling av kodebrikke skal ta mellom 7-10 dager. Hvis du logger deg inn i nettbanken vil du kunne bestille ny under "Innstillinger" - "BankID". Håper du ønsker å fremdeles bruke oss som bank :-) Ønsker deg en god helg! /Thomas
Dette er banken for deg som trives med lang ventetid på telefon, chatroboter og gebyrer.
Hei Mats, Vi er klar over at det har vært vanskelig å komme gjennom til oss den siste tiden på telefon. Det er bare å beklage og vi jobber fortløpende med å finne løsninger på dette. Vi har allerede fått utvidet både bemanning og åpningstider på enkelte avdelinger for å kunne hjelpe alle som tar kontakt. Det er også mulig å sende oss en melding via Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss. Vi har åpent fra kl. 07-23 hver dag og normalt har vi mindre/ingen ventetid helt på starten av dagen og ettermiddag/kveld. Hvis du har mulighet for å ringe da, så vil du unngå den lengste ventetiden som vi opplever normalt mellom kl. 08-16. /Betina
Kundeservice omg. Lang ventetid. Frekke ansatte. Får ikke hjelpen man trenger. Føler meg liten. Aldri mer!
Hei Lee, Vi er klar over at det har vært vanskelig å komme gjennom til oss den siste tiden på telefon. Det er bare å beklage og vi jobber fortløpende med å finne løsninger på dette. Vi har åpent fra kl. 07-23 hver dag og normalt har vi mindre/ingen ventetid helt på starten av dagen og ettermiddag/kveld. Hvis du har mulighet for å ringe da, så vil du unngå den lengste ventetiden som vi opplever normalt mellom kl. 08-16. Dersom du har hatt en dårlig opplevelse med ansatte håper jeg du vil sende oss en melding via postkassen i nettbanken og forklare hva som er skjedd, slik at vi kan se nærmere på det. Slik skal det ikke være. /Betina
Jeg fikk snakket med en som jobbet der en gang. Han var kjempehyggelig og hjelpsom. Problemet er at det er alt for vanskelig å få snakket med noen overhodet i denne banken.
Hei Anne, Kjekt å lese at du har hatt en positiv opplevelse med kundebehandler hos oss! For oss er det viktig å hjelpe alle som tar kontakt på best mulig måte. Vi er klar over at det har vært vanskelig å komme gjennom til oss den siste tiden på telefon. Det er bare å beklage og vi jobber fortløpende med å finne løsninger på dette. Vi har åpent fra kl. 07-23 hver dag og normalt har vi mindre/ingen ventetid helt på starten av dagen og ettermiddag/kveld. Hvis du har mulighet for å ringe da, så vil du unngå den lengste ventetiden som vi opplever normalt mellom kl. 08-16. Det er også mulig å sende oss en melding via Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss. /Betina
Umulig å ringe inn til DNB. Har vær evig kunde her. Nettabankløsning er bra, men når du ringer inn så kommer du til 30-50 min venting, og så blir du kastet ut av køen. Gang på gang. Seigpining.
Hei Kathrine, Vi er klar over at det har vært vanskelig å komme gjennom til oss den siste tiden på telefon. Det er bare å beklage og vi jobber fortløpende med å finne løsninger på dette. Vi har åpent fra kl. 07-23 hver dag og normalt har vi mindre/ingen ventetid helt på starten av dagen og ettermiddag/kveld. Hvis du har mulighet for å ringe da, så vil du unngå den lengste ventetiden som vi opplever normalt mellom kl. 08-16. Det er også mulig å sende oss en melding via Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss. /Betina
DnB har noen av markedets beste nettbank løsninger, men har dessverre fått så stor markedsposisjon at de ikke «er der for kunden» lenger. ( da de ikke trenger å jakte på kundene). Så kanskje det norske folk bør ta seg bryet med å bytte bank, for at de ikke skal fortsette å ta kunden for gitt og yte ekstremt dårlig service. DnB= Norges desidert mest arrogante bank!
Hei Ann, Takk for tilbakemelding om blant annet nettbanken vår. Dersom du har inntrykk av at vi ikke er der for kunder ønsker vi gjerne at du tar kontakt med oss og forklarer nærmere hva som gjør at opplever det slik. Alle våre kunder er like viktige for oss og vi har blant annet folk på kundesenteret hver dag mellom 07-23 for å hjelpe alle som trenger det på best mulig måte. /Betina