Himla Bank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Får alltid raskt hjelp og svar på alle spørsmål. Veldig hyggelige og effektive ansatte. Nettbanken er oversiktlig og enkel i bruk. Kjekt å være bankkunde i Himla.
Hei, Susanna! Tusen takk for en helt rå tilbakemelding! Slike omtaler gjør oss litt mo i knærne, og ikke minst veldig glad🤩 Vi skal selvfølgelig jobbe knallhardt for at du skal fortsette å være like fornøyd i framtiden. Ha en himla fin dag! Hilsen, Kristoffer i Himla
Jeg har fått raskt service og med hyggelig saksbehandler som tok raskt på min søknad og tillegg hyggelig med på samtale. Jeg anbefaler alle til å bli kunde hos Himla Bank
Hei på deg 🤩 Tusen takk for en superfin omtale. Himla kjekt å høre at du er fornøyd og vil anbefale oss videre 😊💙 Hilsen Laila i Himla
En smidig opplevelse og kjapp respons fra banken ved spørsmål. Appen og nettbanken er lett å forstå og gir rask tilgang til vanlige banktjenester. Har foreløpig kun brukt de i forbindelse med boliglån, men har godt inntrykk av de andre tjenestene for øvrig.
For en himla fin tilbakemelding Baste, det var skikkelig stas å høre 🤩 Velkommen skal du være til denne smidige og kjappe banken, og test gjerne ut de andre tjenestene våre, vi tipper du kommer til å digge de også 👌🏼🏆😊 Hilsen Kristoffer i Himla
Svært enkel og grei søknadsprosess, rask svar, hyggelig mail- og telefonkontakt om jeg lurte på noe og saksbehandler ringte tilbake når hun så jeg hadde ringt... 😊 Virker som en bank som bryr seg 👍 Håper mitt førsteinntrykk ikke blir gjort til skamme senere.
Hei på deg Jan 😊 Tusen takk for en himla fin tilbakemelding 🤩 Veldig kjekt å høre at du er fornøyd med både søknadsprosessen og servicen. Vi skal gjøre alt vi kan for at du skal være like fornøyd fremover 😃 Hilsen Laila
Er meget fornøyd med denne banken Fikk en litt dårlig start med å bestille kredittkort, men er ordnet nå. Erfaringer nå etter ett år som kunde: Svært god og rask kundeservice. God og brukervennlig app Støtter Apple pay Gode betingelser Forbedringer: Savner mulighet til å scanne faktura i fra app
Hallais Rune 🤩 Knall å høre at du er fornøyd med kundeservice, brukervennlighet, betingelser osv. Vi er strålende fornøyd med å ha deg som kunde også! 😊 Tusen takk for godt innspill til forbedring! Det digger vi og tar det med oss videre 💙😎 Hilsen Anne
**Ny kunde 11.2021** Kundeservice har jeg ikke og har heller ingen planer om å benyttet meg av. MEN fra utsvarene på de fleste omtalene her kan jeg med solid egenerfaring innenfor faget kundebehandling si at i denne banken jobber det seriøse og dyktige mennesker med gode oppfattelsesevner og saklighet i sine utsvar. I tillegg virker de å ha inkorporert en smørbrødliste av hyggelige begreper som krydrer tilværelsen. Lånerentekarusellen er forutsigbar i dette selskapet, øvrige vilkår må sies å være langt bedre hva store deler av den grå massen i banksfæren evner å servere. Legg til at bankens tjenester er tilnærmet renset for gebyrer, og som en bonus får du kundeutbytte, ja da må det sies å være tett på Nirvana. Ved gjennomlesning av ''enkelte'' av de øvrige tilbakemeldingene, setter jeg ekstra pris på at banken er ''Firkantet'' i Himla har de tydeligvis funnet en god oppskrift på risikostyring til glede for oss som får lov å være kunder, i denne banken opplever slipper man opplevelsen av å måtte ''betale for andres lån''. Om jeg skal finne noe mikroskopisk å pirke på: Til forskjell fra i mobilbanken, hvor alle kontoer (inkludert lån) vises på en og samme side, må jeg trykke en gang for mye for å se saldo på lån i nettbanken, her bør dere få til at lån vises under ''Mine kontoer''. Mulig det er jeg som er firkantet akkurat på dette punktet. **Angrer på ingen måte pr 08.2022**
Hallaisen :-) Herlig å høre at du er himla tett på Nirvana. Vi skal selvfølgelig jobbe knallhardt for at du skal fortsette å være like fornøyd i framtiden 🤩 Bare kjekt at du kommer med litt pirk, det liker vi! Er slik vi kan bli bedre 🙌 Hilsen Anne
Etter å ha brukt Himla siden tidlig mars i år, "flyktning" fra Sbanken etter DNB oppkjøpet, så er jeg så langt meget fornøyd. Enkel men "driftssikker" bank. Dekker 90% av mine behov. Ganske likt det Sbanken også gjorde. Renten har holdt seg ok og regner med den vil det fremover også. Det at Himla også har konkurransedyktig sparekonto pluss 1% rente på brukskonto er veldig bra. I tillegg fikk jeg informasjon om kundeutbytte. Så langt en veldig fornøyd kunde her😊
Oi oi, for en hyggelig tilbakemelding, Ole 😊 Veldig kjekt å ta deg imot og velkommen skal du være. Godt å høre at du er fornøyd med både boliglånsrenten og sparerenten. Vi er strålende fornøyd med å ha deg som kunde 😃