Ikano Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk avslag på kredittkort for første gang. Prøvde å få en tilbakemelding på hvorfor, men det kunne de ikke opplyse om. Avslaget var endelig, og kan ikke søke på nytt før om 6 mnd.
Jeg anbefaler ikke Ikano bank! Unnvikende og fraværende kunde-«service». Her er det ikke mye service å finne, dessverre. Vi satt i to timer og ventet på kundesupport for å sperre kortet. I to timer fikk vi høre at det var «en samtale foran».
Altså fikk jeg godkjent en lånesøknad for 3uker siden, men enda har dem ikke behandlet denne etter at jeg sendte inn informasjon som de skulla ha. Hvor lang tid tar det å behandle en søknad? 3uker er 2 uker for mye. Påske eller ei i mellom der
Har ikke noe positivt å vise til. Erfaringer gjentar seg. Forsøker ikke å kommunisere med kunder.
Ikano - IKEAs egen bank, huf f og huff. Styr langt unna Uproft til set latterlige. Systemet deres makter ikke innhente riktige beløp fra Altinn selv med tillatelse og BankID. Jeg blir syk at jeg har oppgitt personlig informasjon til noe så jalla!
Banken lover deg super god rente ved refinansiering, men når det oppstår feil er de veldig lite villige til å bistå. Hadde avtalegiro på avdragene, men avtalegiro ble ikke sendt så kontaktet kundeservice uten nytte. Ønsket å få tilsendt faktura så jeg kunne heller betale denne manuelt det kunne de heller ikke. De var mer opptatt av å sende denne til inkasso og ta seg betalt for skyhøye forsinkelse renter. Samme dag, byttet jeg til annen bank. 2 stjerner kun av den grunn at renten var god, ellers ikke en bank jeg vil anbefale på noen som helst måte.
Hver ENESTE måned får jeg oppgitt feil saldobeløp i oversikten. Når jeg tar kontakt med kundeservice og spør, rettes feilen opp og jeg får svar om at de ikke kan se at noe er feil. HVER GANG! Og det uansett om jeg venter 2 eller 10 dager med å bruke kortet for å se om det kommer av forsinkelser i registrering. Nå sist sendte jeg melding den 7.juli med spørsmål om avvik, og så brukte jeg kortet den 8.juli. Kundeservice hang seg opp i at jeg hadde brukt kortet, og ba meg opprette svindelsak hvis det ikke var tilfellet. Jeg fikk altså ikke svar på avvikene som jeg meldte om dagen før. For øvrig funker ikke appen, så jeg må logge inn via nettleser.