KLP Banken opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Nöjd med appen. Ikke brukt kunde service så mye men vart bra de ggr jeg brukt de.
Hei! Så supert å høre at du er fornøyd med mobilbanken vår, Bengt, og at du har fått bra hjelp når du har kontaktet kundeservice. Hilsen oss i KLP Banken
Nettbanken er lett å bruke og funksjonell. Litt tidkrevende å manøvrere i fond og avtaler men ellers ok.
Hei! Så kjekt å høre at du synes nettbanken er fin, lett og bruke og ikke minst funksjonell, Sjur. Vi vet også at flere kunne tenke seg enda mer sømløs navigering mellom fond og nettbank, så det er absolutt notert! Hilsen oss i KLP Banken
Skuffende bank. Vanskelig å få tak i hjelp og holder ikke avtaler når de sier de skal ringe deg tilbake. Først når man får tak i kunderrådgiver blir en møtt med sur og grettent menneske som legger skyld på kunden og er lite behjelpelig. Meldinger som blir skrevet i banken blir ofte ikke besvart. Ikke hva jeg forventet av banken med høyeste scoren på bytt.no
Hei! Uff, dette hørtes ikke bra ut, Marius, takk for at du melder fra! Vi har gode rutiner og sterk vilje til å følge opp kundene våre på en god måte og i en hyggelig tone, så her må noe ha gått riktig så galt. Det beklager vi på det sterkeste! Vi kjenner jo ikke til hva som har skjedd i ditt tilfelle, men ta gjerne direkte kontakt med kundesenteret om det er noe spesifikt som gikk galt og som du vil gi tilbakemelding på. Det kan du for eksempel gjøre ved å sende oss en melding i nettbanken eller ved bruke kontaktskjemaet på hjemmesiden vår. Da får vi en sjanse til å se på saken din og forbedre oss så det ikke skjer igjen. Hilsen oss i KLP Banken
Er veldig fornøyd med banken. Savner kun en fysisk Bank.
Hei! Tusen takk, Atle, så hyggelig å høre at du er så fornøyd, det varmer! Vi er en selvbetjent digital bank med hyggelige og effektive kundebehandlere som står parat til å hjelpe når du trenger det. Du finner også svar på mange vanlige spørsmål på hjemmesiden vår, anbefaler deg å ta en titt der om det skulle dukke opp spørsmål du trenger raskt svar på. Hilsen oss i KLP Banken
Raske tilbakemeldinger når jeg har sendt Mail om mine problemer.
Hei! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med banken og at du får raske tilbakemeldinger når du lurer på noe, Liv. Hilsen oss i KLP Banken
Lave gebyrer, konkurransedyktige renter, bra løsning på mobilbank
Hei! Dette var fint å høre, Terje, tusen takk for hyggelig og konkret tilbakemelding. Hilsen oss i KLP Banken
Å bruke goole pay er bra. Kan dere jobbe enklere på appen.
Hei! Takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding, Michael. Leit å høre at du synes det er vanskelig å kontakte oss på telefon. Kundebehandlerne våre svarer så raskt de bare kan, men vi kan ha litt ekstra pågang innimellom. Da er det greit å vite at vi kan ringe deg tilbake om du heller ønsker det hvis det blir litt ventetid når du ringer. Du kan også sende oss en melding i nettbanken, så vil vi svare deg så fort som mulig. Du finner også mye informasjon og svar på mange spørsmål på hjemmesiden vår, klp.no/bank. Hilsen oss i KLP Banken
Blir godt informert og oppdatert. Møter alltid imøtekommende og vennlige ansatte.
Hei! Takk for hyggelig tilbakemelding, Hans, veldig stas at du er så fornøyd med informasjon og service! Hilsen oss i KLP Banken
Jeg er fornøyd med å ha Klp som dagligbank. De har gode rentebetingelser og hyggelige kundeveiledere. En bank jeg nok kommer til å bruke lenge.
Hei! Åh, dette var hyggelig å høre, Ida, tusen takk! Vi lover å jobbe hardt for at du skal forbli hos oss og fortsatt være like fornøyd. Hilsen oss i KLP Banken
Gebyr fritt, bra kundeservice, gode forsikringsavtaler
Hei! Veldig stas at du er fornøyd med både bank og forsikring i KLP, Hanne! Takk for at du deler! Hilsen oss i KLP Banken
Jeg har alltid fått god service når jeg kontakter kundeservice. De hjelper deg med det meste. Ikke ofte jeg har tatt kontakt siden det ikke har vært nødvendig.
Hei! Mange takk for hyggelig tilbakemelding, Gro! Veldig fint å høre at du har fått god service når du har kontaktet oss, og at du synes nettbanken er enkel i bruk! Hilsen oss i KLP Banken
Ikke opplevd noen problemer. Grei dagligbank utifra at jeg har en noe enkel hverdagsøkonomi så er jeg veldig fornøyd.
Hei! Så hyggelig at du er fornøyd, Ronny! Vi er glade for at dagligbanktjenestene våre fungerer greit for deg og din hverdagsøkonomi, akkurat sånn skal det være. Hilsen oss i KLP Banken
Nettbanken og kort fungerer alltid slik det skal. Betaling til andre kontoer med engang også i helgene er veldig nyttig.
Hei! Herlig Fritz, tusen takk for hyggelig omtale. Det er ingenting vi blir mer glade for enn å høre at nettbank og kort alltid fungerer som det skal. Hilsen oss i KLP Banken
Trenger ikke å se hvert bilag i egen post. Ser det på oversikten. Har flytta fra s-banken. De har enda en mye bedre og lettere oversikt over kontoer og bevegelse i dem.
Hei! Takk for tilbakemeldingen din, Monika. Dette er oppsettet vi har i dag, men vi tar det med som innspill! Hilsen oss i KLP Banken
Litt vanskelig at jeg må snakke med så mange forskjellige når jeg må ringe flere ganger om samme ting.
Hei! Takk for tilbakemeldingen din, Irene. Vi har mange dyktige kundekonsulenter og saksbehandlere som du kan møte på når du kontakter oss. Alle jobber etter samme rutiner for loggføring slik at du som kunde blir godt ivaretatt når du henvender deg til oss. Dersom du skulle ha konkrete opplevelser om at det ikke har fungert i ditt tilfelle, hører vi gjerne fra deg - du kan bruke kontaktskjemaet eller sende oss en melding i nettbanken. Hilsen oss i KLP Banken
Vi byttet til KLP bank og forsikring for 1.5 år siden. Kjempe fornøyd med bank tjenester. Enkel og brukervennlig App. Hjelpsom i kundemottak både bank og forsikring. Gode råd og tilrettelegging. Gode rentebetingelser. Eneste negativet er selve bankkortet som fort blir ødelagt
Hei! Mange takk for at du deler dine gode erfaringer med oss, Jan, utrolig hyggelig å høre at du synes vi innfrir på så mange viktige punkter! Når det gjelder bankkortene våre, så er det bare å beklage at det første opplaget med kort av resirkulert plast ikke var bra nok. Vi har i etterkant fått et nytt opplag som ser ut til innfri kvalitetskravene våre, heldigvis. Du kan rebestille kort i nett-eller mobilbanken dersom det du har er ødelagt. Hilsen oss i KLP Banken