KLP Banken opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bytte går sømløst. God service. Raske svar. Noe potensiale i forbedring av app.
Hei! Velkommen til oss! Herlig å høre at du har hatt et sømløst bankbytte til oss, Anders, det er vi så glade for. Vi hører dessuten veldig gjerne fra deg om hva du savner i appen - send oss en melding i mobilbanken, så tar vi det videre i forbedringsarbeidet vårt. Hilsen oss i KLP Banken
Litt vanskelig å finne frem i starten, men mulig det er fordi det er annerledes enn det jeg er vant til. Håper det😊
Hei! Velkommen til oss, og takk for hyggelig tilbakemelding, Tone. Vi har full forståelse for at det tar bittelitt tid å venne seg til ny mobil- og nettbank, sånn er det jo for de fleste av oss :-) Hvis du lurer på noe, er vårt beste tips å sjekke ofte stilte spørsmål her: https://www.klp.no/bank/ofte-stilte-sporsmal-fra-bankkundene-vare. Eller så kan du spørr chatboten vår, sende melding i nettbanken eller ringe oss - så skal vi hjelpe deg å bli superbruker på 1-2-3! Hilsen oss i KLP Banken
Tok en sjekk på priser på lån, og kan ikke begripe at KLP kommer så godt ut. Er jo en av de dyreste bankene. Trist at bankene skal sko seg på kundene
Hei! Først og fremst er det fint å høre at du sjekker priser på lån, Ole P. , det er alltid smart! Når det gjelder renter på lån, må vi understreke at de som har pensjonsordning i KLP får de aller beste betingelsene våre - helt uten å måtte forhandle på pris. Vi ønsker å være konkurransedyktige over tid og gode for de fleste, men vil nok ikke være det for alle. Hilsen oss i KLP Banken
Middels vanskelig å finne riktig lån i starten, grei utfylling. Raske tilbakemeldinger.
Hei! Velkommen til oss, Eli! Veldig fint å høre at du fant ut av hva som var riktig lånesøknad for deg, og at det gikk greit å fylle ut søknad og få raske svar. Hilsen oss i KLP Banken
Det gikk fort og jeg var fornøyd med resultatet👍men jeg skulle har hadd samtale med saksbehandleren .
Hei! Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med saksbehandlingstid og endelig resultat, Veronika. Ved behov er det bare å ta kontakt om du lurer på noe, også i fremtiden, så hjelper vi deg så raskt vi kan! Hilsen oss i KLP Banken
Lånesøknad ble relativt kjapt besvart. Men etter avslag grunnet for høyt lån så ordnet jeg ny takst som tilsa at jeg kunne låne mer. Her tok veldig lang tid. Tror det var 17 dager uten svar på ny e-takst som var sendt inn. Så ringte. Da fikk jeg kjapt lånet.
Hei! Mange takk for konstruktiv tilbakemelding, Einar, og beklager at det tok så lang tid med lånesøknaden din. Vanskelig å si hva som her skjedd her, og vi er enige i at det tok alt for lang tid, men veldig flott å høre at det ordnet seg raskt da du purret på oss. Hilsen oss i KLP Banken
Veldig fornøyd med KLP. Rask behandling av søknad. Ryddig og oversiktlig. God rente.
Hei! Dette var veldig hyggelig lesning, Gro, tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi lover å jobbe hardt for at du skal fortsette å være så fornøyd kunde. Hilsen oss i KLP Banken
Rask behandling.Ryddig saksgang og gode råd var gode og få.
Hei! Så hyggelig at du er fornøyd med god kundeservice og ryddig saksgang, og at du har fått god hjelp, Arnfinn. Hilsen oss i KLP Banken
Er veldig fornøyd med bankbytte fra Sbanken til KLP. Fin oversiktlig nettbank og mobilbank app. Kundeservicen ved telefonkontakt var også bra. Måtte vente noen dager med svar på lånesøknad, men dette ble forklart med stor pågang av lånesøknader.
Hei! Velkommen til oss, Tor! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med både nettbank, mobilbank og kundeservice. Skulle det være spørsmål, finner du også masse nyttig informasjon på bankens nettsider og chatbot. Hilsen oss i KLP Banken
Lette prosesser og trygge bankforhold. Det er enkelt å bruke appen til å refinansiere lån. Svarprosessen er rask og pengene raskt på konto.
Hei! Så hyggelig å høre at du synes det er trygt og enkelt å være kunde hos oss, Tine, og tusen takk for tilbakemeldingen din. Hilsen oss i KLP Banken
Oversiktelige nettbank vanskelig å nå på tlf, god servise når kontakt oppnås.
Hei! Hyggelig å høre at du er fornøyd med nettbank og service når du tar kontakt, Johs. Samtidig leit å høre at du synes det er vanskelig å få kontakt per telefon. Vi svarer så raskt vi kan, men i perioder kan det være mange som kontakter oss . Da kan vi ringe deg tilbake om du ikke vil stå i kø, eller så kan du sende en melding i nettbanken, så får du raskt svar. Når det gjelder renter på innskudd ønsker vi å være konkurransedyktige og gode for de fleste når det gjelder betingelsene våre, men vil nok ikke være det for alle. Vi har ulike spareprodukter med litt ulike betingelser, så anbefaler deg uansett å ta en kikk på prislisten vår fra tid til annen og sjekke. Hilsen oss i KLP Banken
Får god service med raske svar, når jeg spør om hjelp.
Hei! Takk for veldig hyggelig tilbakemelding, Karin. Vi er glade for at du opplever å få god og rask hjelp når du trenger det, akkurat sånn vi ønsker at det skal være hos oss! Hilsen oss i KLP Banken
Banken for de mange. Seriøs betjening. Gode erfaringer med banken
Hei! Takk Jarle, dette var utrolig hyggelig lesning! Vi lover å jobbe hardt for at du skal fotsette å oppleve det akkurat sånn å være kunde hos oss. Hilsen oss i KLP Banken
Fungerer som den skal for meg. Kun bruks bank for meg . Har ikke noe lån osvå
Hei! Så fint å høre at KLP Banken fungerer for ditt behov, Connie! Du finner full oversikt over alle banktjenestene våre på hjemmesiden vår om du skulle ha behov for flere tjenester fra oss i fremtiden. Hilsen oss i KLP Banken
Var bedre før når bankkortet var gratis å eie,men brått måtte vi medlemmene betale 250-, året ! Derfor bare fire stjerner .
Hei! Først og fremst er det hyggelig å høre at du synes vi er en bra bank, Alf, takk for det. Vi har også forståelse for at du synes det var bedre når bankkortet var gratis. Som følge av stadig nye krav til sikkerhet og utvikling av nye, kundevennlige banktjenester, har vi i likhet med konkurrentene våre innført et årsgebyr for bankkort. Vi har imidlertid valgt å legge oss noe lavere i pris enn de fleste, og er fortsatt en rimelig bank med alt du trenger for en effektiv og enkel bankhverdag. Hilsen oss i KLP Banken
Banken er ok, men slutt å plag meg meg slike undersøkelser. Dere bør i det minste først undersøke om jeg kan tenke meg å delta i en slik undersøkelse.
Hei! Det er leit å høre at du er misfornøyd med informasjonen vi legger ut i nett- og mobilbanken. Det er selvfølgelig ikke vår intensjon. Spørreundersøkelsen kan du bare la være å svare på hvis du ikke ønsker det. Den er kun synlig for deg i 4 dager. Vi setter pris på at du har tatt deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss, og tar den til etterretning. Hilsen oss i KLP Banken