KLP Banken opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tusen takk for hjelpen med å ordne et problem som oppsto ved betaling på et Norwegian fly, visste ikke at de brukte en svensk bank.
Hei! Bare hyggelig, Bente, det er derfor vi er her! Og takk for super tilbakemelding og fem stjerner på kjøpet, det var stas! Hilsen oss i KLP Banken
Hyggelige, hjelpsomme ansatte. Vanskelig å finne frem til det jeg skal/gjøre, uten hjelp fra de ansatte. Litt utydelig fremgangsmåte , for meg.
Hei! Takk for hyggelig tilbakemelding, Kari. Øvelse gjør mester, og vi håper det blir enklere for deg etterhvert. Tips til neste gang: Du finner det meste greit ved å klikke deg litt rundt fra menyen i nettbanken og bli kjent. Og så kan du ta en kikk på denne siden for litt tips og triks: https://www.klp.no/bank/smarte-banktjenester/nettbank Vi hjelper deg selvsagt på veien om du står fast, og slik vil det alltid være. Hilsen oss i KLP Banken
Ryddig og rask behandling. God kommunikasjon med rådgiver i bank
Hei! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Irene. Vi er så glade for å høre at du har opplevd ryddig og rask behandling, og at kommunikasjonen med en av våre dyktige rådgivere har vært god. Hilsen oss i KLP Banken
Helt utrolig hvor frekk ansatte jobber der. Jeg har prøvd å finne ut hva er feil med min transaksjon,ansatte i KLP var veldig utålmodig,snakket fort og var irritert å forklare,og til slutt midt i samtalen han( en mann) lagt på. Da i noen sekunder jeg snakket med meg slev til jeg har forstått at han ville ikke snakke med meg lengre! Så UTÅLMODIG og UHØFLIG folk som jobber i KLP,og det er ikke første gang.
Hei! Vi er veldig lei oss for å høre om din opplevelse, Rasa. Vi ønsker alltid å gi våre kunder den beste servicen, og det er beklagelig at vi ikke har klart det denne gangen. Vi vil gjerne rette opp i dette. Kan du ta kontakt med oss på telefon eller via melding i nettbanken, så vi kan se på saken din igjen? Vi beklager for ubehaget og håper du gir oss en ny sjanse. Hilsen oss i KLP Banken
Jeg opplevde at søknaden ble tatt hånd om ganske så raskt , og at jeg fikk den hjelpen jeg trengte
Hei! Så fint at du er fornøyd med rask og god oppfølging på lånesøknaden din, og at du opplevde å få hjelpen du trengte, Berit! Akkurat sånn det skal være, det! Hilsen oss i KLP Banken
Refinansiert hus,bil og forbrukslån. Fikk bakt alt inn i ett lån
Hei! Takk for fem dine stjerner, Johnny! Vi synes det er veldig hyggelig å høre at du er så fornøyd med refinansieringen! Hilsen KLP Banken
Inngikk fastrentelån, to uker etter senket de renten med .5%. Kontaktet de da for å få den nye renten. Men det var helt umulig, med mindre jeg betalte over 16.000 kr i bruddgebyr. Jeg skjønner at det er fastrentelån og at det er bruddgebyr, men det jeg reagerer på, er det bastante veggen jeg møtte, og ingen vilje til å hjelpe, gitt den korte tiden det var gått fra inngåelse til rentenedgang. De burde opplyst om at det var nært forestående. Så da blir jeg som aleneboende, igjen den tapende del. Blir bankbytte etter fastrenteavtalen er utløpt. Med mindre de plutselig finner ut at de vil hjelpe kundene.
Hei! Takk for at du tok deg tid til å dele din opplevelse, Terje. Først og fremst forstår vi godt din frustrasjon over situasjonen. Når det er sagt, er det slik at når man inngår en fastrenteavtale, er det en bindende avtale som gjelder uavhengig av endringer i markedsrenten og når slike endringer oppstår. Dette er noe vi informerer om ved inngåelse av avtalen. Ved å gå ut før utløp av avtalen koster det banken penger, og den regningen tilfaller dessverre kunden. Vi må også understreke at våre saksbehandlere ikke har kjennskap til rentejusteringer i banken før de trer i kraft, det gjelder både om renten går opp eller ned. Vi må behandle alle kunder likt, og alle får tilgang til samme informasjon til enhver tid. Håper dette var oppklarende! Hilsen oss i KLP Banken