Morrow Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Målet var å overføre sparepenger til en annen bank, prøvde i flere dager men fikk bare feilmeldinger. Ikke hjelp å få av kundesenter på telefonen, sendte melding uten at de svarte på et par dager. Anbefaler ikke denne banken.
Kredittkort fra Komplett Bank fungerer bra, men kundeservicen er fryktelig dårlig - faktisk nesten ikke tilstedeværende. Jeg har sendt flere henvendelser via kontaktskjemaet deres og ikke fått svar. Skal man være sikker på å få kontakt med noen må man ringe, og selv om personen i andre enden lover å ringe tilbake eller sende e-post vedrørende spørsmålet man ringer for, så hører man ingen ting. Da jeg ble utsatt for kortsvindel fikk Komplett Bank meg til å føle at dette var min skyld og mitt ansvar, og jeg ble oppfordret til å bare betale hele fakturaen i påvente av at saken skulle behandles - dette er rett og slett elendig kundebehandling. Kort oppsummert så er et kredittkort fra Komplett Bank et godt kredittkort - helt til du trenger hjelp. Jeg anbefaler å styre unna og heller velge et annet kredittkort.
Har hatt denne banken noen år. Ryddige og oversiktlige nettsider jeg håper består. Liker ikke stadige forandringer. Utbetaling av renter hver måned tiltrekker meg spesielt. Det virker ryddig og gir en god oversikt. Banken gir tydelige meldinger om evt. forandringer i god tid. Jeg forblir kunde en god stund fremover i denne banken. Håper den ikke blir kjøpt opp!!!
Det som er bra er at det er lett å få lån. Så til det som er dårlig. Først og fremst er komplett bank sin innloggings portal helt håpløs. Man får ikke sett hva gjenstående krav er og om du sender e-post så oppgir de ikke gjenstående beløp. Useriøst og regner med de tjener penger på andre ulykke. Forferdelig selskap, finnes mange bedre alternativ enn dette. Anbefaler alle å holde seg unna Komplett Bank.
Komplett bank har kjøringer 1 gang om dagen, der vanlige banker har 4-5 ganger i døgnet. Dette gjør at banken sitter på pengene som er overført din konto 8-10 timer lenger enn nødvendig før du får de på konto.
KomplettBank fungerer bra for handlekonto via nettbutikken Komplett - men kun kjøpet. Ingen real-time info om hva du har, kun fakturaer. Trenger du kontakt med kundeservice i ettertid kan du vente deg lang svartid - om du får svar i det hele tatt (mest sannsynlig ikke). Var en glede å bli kvitt handlekontoen min her.
Sparer 3000 kr i mnd hvis jeg går refinansiert lånet hos komplett.
Kundeservice svarer ikke på email, og telefonen er stengt selv på en Tirsdag kl 11. Fullstendig uholdbart, komplett idioti.
Jeg fikk regning. Klikker på link for å se hva det gjelder. Skal logge inn med BankID. Blir avkrevd personnummer i et helt ukjent skjema. Avbryter. Må godkjenne kapsler. Kastes inn på reklame for lån. Er dette falsk regning? Det ser sånn ut for meg
Det virker ikke ut som de leser hele e-posten før de svare på e-posten til kundene. Bruker også opptil 1 til 2 dager for å svare på e-post noe jeg synes er for dårlig. Kommer til å avslutte mitt kundeforhold med denne banken uten noe mer om og men på det.
Sendt flere eposter uten svar. Første epost sendt 4 uker siden. Ny purring halvannen uke siden på epost. Jeg forventer ikke svar på dagen, men en ramme på 3 virkedager bør være standard. Epostene gjelder innbetalinger som ikke er blitt registrert. Det skal vell ikke ta ukesvis til å gi et svar på det?
Ringte inn til kundeservice hvor en automatisk svarer sa at åpningstidene deres på telefon var til kl 16 på hverdager og at de nå hadde stengt, selv om jeg ringte inn kl 14 på en torsdag. Prøvde på nytt dagen etter, ble da oversatt fra avdeling til avdeling, siste person jeg endte opp å endelig få prate med er kanskje den mest uhøflige og uprofesjonelle mannen jeg noen gang har pratet med i hele mitt liv. Rask og frekk i svarene sine, og skulle fremstille meg som dum og uvitende. Pratet i munnen på meg og avbrøt meg hele tiden og ga meg aldri sjansen til å få snakket ferdig. Jeg ringte inn på vegne av min mor som døde for 1 mnd siden og skulle spørre om hvor jeg kunne sende info om dødsattest for å få info om hennes resterende gjeld for å kunne gjøre opp, men mannen fra komplett bank i telefonen var ikke forståelsesfull i det hele tatt og ville ikke høre noe fra en etterlatt datter og var som sagt skremmende frekk i responsen. Null medfølelse eller lyst til å høre på noe av det jeg lurte på. Denne personen burde aldri hatt en jobb innen kundeservice, og hvertfall ikke en jobb innen å hjelpe sårbare personer som sitter igjen i dødsbo. Styr langt unna komplett bank!!!
Først gang jeg ringte til dem så var de veldig frekke, sa hei komplett bank så sa de hva vil du ha? også senere snakka jeg med noen andre så var de også sånn, alle de var frekk og uprofesjonelle, de var lat og ikke gadd og sjekke for meg muligheter, samt så har de tatt kredittsjekk av meg to ganger på førskjellige dager. anbefaler sterkt ikke å bli borte i sånne firma, virker veldig useriøse, jeg spurte de om de kunne slette mitt person nr så sa ja Okey, så etter to dager igjen får jeg beskjed fra benåde at de har tatt kredittsjekk fra meg også igjen det samme om 2 dager senere, virker farlig. det er ikke noe verdt i hele tatt å ta kontakt med komplettbank.
E-poster fra Komplett Bank forsvinner automatisk inn i søppelpost-mappen og det er faktisk en ganske god beskrivelse på hva slags bank dette er.
I dag mandag 12 oktober har jeg prøvd å logge inn i nettbanken flere ganger, men nei får til svar: Error An error occured while trying to access /auth/oidcssn. Andre banker har jeg ikke problemer med.
Jeg har vært kunde i denne banken endel år men har valgt å skifte bank pga refinansiering .I den forbindelsedet blir det ved en feil dessverre betalt inn ett utestående beløp som er endel høyere enn det jeg skulle betale inn Derfor har jeg kontaktet kundeservice, hele tre ganger og tilbakebetaling av beløpet skal skje sier de alle tre Men alle har ulike meninger om hvordan, når ,det skal skje Her er ikke kundebehandlerne godt nok opplært Det bør allltid være samsvar mellom det en sier og det en faktisk gjør Dette er takken jeg får for ett langt kundeforhold