Morrow Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Denne banken er søppel. Det går ikke an å komme i kontakt med de. Har forsøkt å kontakte de vi Min side, mail og tlf i 4 uker. Uten å oppnå kontakt.
Instruerte i går overføring fra nettbanken til eiendomsmegler for kjøp av bolig. Fikk bekreftelse i nettbanken om at det var i orden. Nå viser det seg at beløpet ikke blir overført og banken er umulig å få kontakt med.
Treg overføring 2 dager, tapt renteinntekt pga tregheten. Ingen service. Skulle bli ringt tilbake men det skjedde ikke.☹️☹️
Elendig. Grusomt uoversiktlig og rotete nettbank. Kommer aldri til å handle på kreditt hos komplett igjen, når de ikke kan bruke bla. Santander slik som alle andre. Talentløst.
Forferdelig dårlig forbrukslån bank styr unna. Først fikk jeg låne innvilget så rett før låne skulle betales ut fikk jeg avslag av de haha
Skal ta ut sparepengene og sette dem i en annen bank med bedre rente og opplever at det er uhyre vanskelig å finne ut hvordan ? Antar at dette er med overlegg for å hindre kunder å ta ut penger ?Skal nok finne ut av det og da er det farvel for alltid Komplett bank!
Kan ikke sende mail eller chatte med banken. Du må stå i lang telefonkø....mangelfulle websider. Treg overføring til og fra annen bank. Ble kun brukt pga bra innskuddsrente, men du finner bedre banker med ca samme eller bedre rente.
Skulle refinansiere et par 100-tusener, og fikk tilbud om lån med 6,6% rente - langt under andre tilbydere. Smidig oppgjør der de betaler ned gammel gjeld. Lavt månedsgebyr og fleksibel tilbakebetaling.
Komplett Bank er det mest useriøse jeg har vært borti. De svarer ikke på noe som helst, har prøvd å få sletta en kreditt jeg har.....men de svarer ikke og ingenting skjer. Styr unna alt som har med Komplett å gjøre!
Jeg har ringt kundeservice ang en sak i over en uke nå å har enda ikke fått svar! Jeg snakket med ei jente i kundeservice og hun sa helt tonedøvt "jeg skal ta det videre." thats it. Komplett bank er UTROLIG dårlig!
Kundeservice svarer ikke på henvendelser på hverken meldingsboks (Min Side) eller epost. Dette er i det hele tatt katastrofalt dårlig. Det burde i denne anledning ha vært tilgjengelig her en skala på minus 100.
Logger inn i bankens nettside og møter bare bankens annonser. Gjør et enkel brukervennlig oppsett for å finne/komme inn på egen konto!
Sender inkassovarsel på faktura, lenge etter den er betalt?! Skyldte plutselig 11kr ?! Søppelbedrift!
Dårlig service.. Jeg 425, - kr. for utsettelse, men fikk bare noen få måneder fremfor 9 måneder fordi jeg ved en feil hadde betalt inn hele beløpet... Fikk ikke resterende måned jeg hadde betalt for på mine nye kredittlån.
Nekter meg bruke faktura betaling i komplett nettbank uten grunn. Blir tvunget til å betale på forhånd. Kundeservice svarer heller ikke på mail
Svarer ikke på mail selv etter uke. Forventer ikke alltid svar på dagen, men noen burde klare å svare etter en uke. Håpløst!!