Morrow Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Sinnsyk dårlig kundeservice. Tar lang tid å få svar og når de endelig svarer de ikke på det du spør om. Latterlig åpningstid på telefon, man - fre 0900-1400. Særdeles hissig på å sette opp renten og har økt den med 1,5 % mer enn hva sentralbanken har gjort.
De startet med ok vilkår, men i løpet av ett år har rentesatsen doblet seg. De endrer med 1 % ad gangen. Ikke en bank jeg vil anbefaler videre. Har vært i kontakt med kundeservice, ingen hjelp å få uansett hva spørsmålet er.
Morrow Bank eller Komplett bank som de hette når jeg refinansierte hos dem i Februar til markedets laveste rente, har økt renten med 1-2 prosent hver gang Norges Bank setter opp renten med 0,25%. Så på disse 8 månedene har de omtrent doblet renten og er blant de dyreste. I tillegg "glemmer" de å sende mail og beskjed til banken min så lånet blir effektuert. Det medfører ekstra renter på meg, selv om Morrow Bank er skyld i dette. Og de tar IKKE ansvar men lyver glatt om at de har sendt både e-post til meg og autogiro til banken. Så her er det bare å styre unna!
Jeg har sparekonto som jeg har fått god rente på. I tillegg har jeg kredittkort med gode bonus-ordninger. Kredittkort er jo alltid dyrt, men om du betaler ned hver måned er det ingen ekstra kostnader.
Veldig god og trygg service når det gjaldt som mest mht mastercard ved to anledninger: Misbruk v hacking, og reiseforsikring ved tyveri av baggasje. Dessuten god cashback gir meg ca 2000 kr/år. Det som trekker ned fra 5 til 4 stjerner er for lang overføringstid fra sparekonto.
Værste banken jeg har vært borti. Frekke ansatte. Betaler hver mnd inn, men lånet går bare oppover????? Ikke noe hjelp hos kundeservice……. Hvis de gidder å svare da!!!!!!
Rask respons når jeg kontakter kundeservice om justering av rente. Og gode betingelser på innskudd