Morrow Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg ventet i over ett år på å få funksjonelt kredittkort UTEN Å FÅ DET. Det ble avkrevd av kunde"service" at jeg skulle samle bevis for hvorfor kortet ikke fungerte. Jeg hadde ikke teknisk kompetanse til dette, ønsket heller ikke å gjøre gratis arbeid med å skrive rapport om kortets funksjon eller ta video opptak av det elendige ufunksjonelle kortet. Kunde"service" har i dette tilfellet vært en stor skam og er hovedårsaken til at jeg valgte å avslutte kontoen. Morrow bank stjal trolig rest beløpet som lå inne på kredittkortet. Fantete og udugelig bedrift er min erfaring med dem, men det var hyggelig med bonus så lenge det varte.
Konkuransedyktig sparerente. Ellers bare en bank som andre banker. Støtter Aplepay for krditt kort.
Ingen svar fra kundeservice på ukesvis og appen dems er en spøk uten funksjoner. Nytt navn på banken, men fortsatt samme ubrukelige ulla Forbrukertilsynet/Finanstilsynet burde seriøst vurdere inndragelse av lisens hos morrow og ressurs bank
Detta var värre än när det var hos komplett. i 2 månader nu så har jag inte fått med noen bonus på mine köp. Jag har mailat, jag har ringt. Ingen kan hjälpa eller ge mina poäng som jag ikke har fått. Det är kun åpen 3h varje dag, konsulenterna på telefon vet lika mye som deg. Detta är inte ett pålitligt företag och jag rekommenderar absolut inte att ni skaffar kreditkort från Morrow Bank. Jag ska melde meg ut snarest, men får ju ikke kontakt med noen.
De har selv gjørt en feil med mine fakturaer og laget masse krøll for meg som kunde. I tillegg til det så har de en kundeservice som ikke er innstilt på å hjelpe eller inkompetent til å faktisk tilby den hjelpen som folk trenger. Utrolig uoversiktig og stjeler mye av kundenes tid og energi. For å være på den trygge siden så er min anbefaling å holde seg unna.
Ventet 3 timer i telefonkø valgte deretter at de skulle ringe opp igjen. Vi er vel på uke 3 der jeg ikke har hørt noe nå.
Jeg forsøkte gjentatte ganger å finne ut når bonus-systemet tilbakestilles slik at jeg kan fortsette å tjene poeng. De siste 12 månedene (365 dagene) har jeg tjent færre enn 2000 poeng, men på bonus-siden står det at jeg har tjent 2000 poeng. Jeg har forsøkt å spørre kundeservice om dette, men de lenker meg enten til FAQ, eller svarer på noe helt annet. Ubrukelig kundeservice, men ellers fungerer kortet til mitt formål.