Morrow Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Synes det er merkelig at en bank anno 2019, ikke har de løsningene. Og sitte og legge inn dette hver måned er et ork, og ikke nok med det, så sendes faktura på e-post, og til tider så drukner det i annen e-post. Eneste man får høre hver gang man kontakter kundeservice. Så sier dem kun at alt dette går automatisk, og at de ikke har noe innvirkning på det. Er forfall på en fredag, så rekker man faktisk og få purring mandag før ting blir registrert, skulle være unødvendig og få det å.
Aldri mer kjøpe en reise med Komplett kredittkort. Når flyselskapet gikk konkurs prøvde de å unndra seg ansvaret og henviste bare til sitt forsikringsselskap Codan som var helt oppgitt over at Komplett Bank ikke kunne Finanslovens paragraf 54 B "Charge Back". Alternativt prøver de seg med vilje i håp om at folk gir opp. Jeg vil heller satse på de store profesjonelle bankene og føle meg trygg.
Jeg ble fakturert for forsikringer jeg ikke hadde bestilt, og fikk svar fra kundeservice om at jeg hadde fått mail om at jeg måtte avbestille det for å unngå å bli fakturert for dette. I tillegg klarer de ikke levere e-faktura slik at alle fakturaer drukner i mailboksen. Kundeservice er dessuten helt elendig og uhøflige.
Komplett bank klarer ikke og sende ut regninger på handlekonto. Da man må spørre etter regningen og ikke få svar av de. Dette er en dårlig bank som ikke gjør jobben sin.
Har greie rabatter og slikt, men er vanskelig å holde styr på. Banken tilbyr utrolig nok ikke E-faktura/avtalegiro, så en må manuelt hver gang en får faktura inn selv legge den inn i nettbank. Dette tjener de nok gode penger på, så er nok et bevisst valg dette. Med annet en har tenkt til å bruke det på komplett.no vil jeg anbefale en å heller velge av andre gode alternativer og evt. avvente til de får e-faktura/avtalegiro (selv om jeg ikke vet om dette vil komme i det hele tatt).
Jeg har gjentatte ganger kontaktet banken via mail, uten å få svar på mitt problem, ingenting blir gjort. Jeg er i Benin, og kortet virker ikke som betaling
I 2019 skulle man tro at chat og Facebook kommunikasjon skulle være mulig med et selskap som driver med bankformidling.... At de ikke prioriterer dette skyldes sikkert økonomiske årsaker, men tror det å kommunisere på en effektiv måte hadde gavnet dem i det lengre løp. Når man har spørsmål kan man sende epost og vente ett par dager på svar, eller ringe innenfor et tidsrom - hvorpå man følgelig må påregne lang ventetid for å komme gjennom. Komplett.no og KomplettMobil er flinke på både chat og Facebook, men KomplettBank er valgt en ikke-kommunikasjonslinje knyttet mot disse kanalene. Hvorfor ?