Morrow Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Du burde holde deg unna denne banken. De er dårlig på kundeservice og virker sure. Og etter nye loven har kompletbank satt opp renten slik folk bruker lengere tid på og betale ut gjelda si. Kunne gitt null stjerner om det gikk. Og du kan sende de mail men aldri få svar og etterpå får kunden bråk med de da det er de som ikke gjør jobben sin. Styr unna.
Har sendt 5 mail, og ikke noe svar å få! Og når du først ringer tar det evig lang tid å få svar. Altså, jeg lurer bare på noe angående faktura. Dere skulle vært mer som komplett som faktisk har en livechat!
Banken virker ikke innteresert i kundene sine, og service er fraværende. Kundeservice viser total mangel på løsningsvilje, og banken gjør det de kan for å svindle deg med å unnlate å sende ut faktuaer, varsler og lignende før de sender saken rett til inkasso.
Komplett umulig å logge inn. Det spiller ingen rolle hvilken søkemotor som benyttes.
Får stadig ikke logget inn på Komplett bank sparing. Får derfor ikke oversikt.
Dårlig kundeservice og interne rutiner. Etter refinansiering ble kundeforholdet automatisk avsluttet. Jeg skulle på ferie og hadde planer om å bruke kredittkortet, men kontoen var sperret. Jeg ba om åpning av konto per mail. Det tok to uker før komplett kundeservice svarte, og i svaret hadde de ikke tatt hensyn til mine spørsmål i det hele tatt, bare informerte om at kontoen var sperret grunnet refinansiering, takk for kundeforholdet og velkommen tilbake. Har også bonuspoeng etter kjøp på Komplett.no men det har nå gått over to uker og enda ikke noe svar på mitt oppfølgingsspørsmål om dette overføres ved opprettelse av ny konto. Kundeservice svarer anonymt, tegn på at de får mange trøblete henvendelser.
De behandler folk dårlig, svarer ikke folk og de har dårlig kundeservice. De er strenge da det gjelder lån, det er bra.