Nordea Bank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Kom overhodet ikke frem på telefon. Dro så til filialen på Majorstuen. De kunne eller ville ikke hjelpe. Ble så henvist til filialen i Akersgaten 55. Der var det overfylt med mennesker, som var like sinte og frustrerte som meg. Ventet i lange tider, men fikk heller ikke hjelp der. Slutt å kalle det kundeservice! Skammelig! Vurderer avisomtale evt. TV2 hjelper deg!
Negativ. Kommer ikke igjennom på telefon, og heller ikke på epost.
De tok urolige 44 minutter og 19 sekunder å få svar hos Nordea. Jeg fikk ikke noe tilbud om "Call back" (Tilbakeringing Funksjon) Ringte Privat kundeservice hos noen andre banker for å sjekke svar tiden: DNB: 2 minutter S-Banken: 3minutter Når jeg først kom igjennom, måtte jeg så klart settes over til noen andre! (Gikk ganske fort) Dette er ikke første gang jeg venter lenge på Nordea... Så nå bytter jeg bank!
Jeg er veldig fornøyd med banken. Det er alltid noe man ønsker annerledes, men det er bare småtteri så det er innenfor ;)
Jeg har ingen positive opplevelser med Nordea. Styr unna og skift bank snarest!
Vært kunde i flere år og kundeservicen er noe av det værste jag vart borte i. Er i prosess med å bytte bank. Tidligere hadde vi en egen rådgiver som var bra, nå blir man kastet runt og får rett og slett ikke svar eller blir satt i kontakt med noen som kan hjelpe en. Var i en prosess med å bytte perssonr som ble et mareritt i seg sjæl.
Har brukt Nordea i over 20 år nå. Er egentlig godt fornøyd med banken. Men de har sluttet med egen fast kundekontakt. Det liker jeg ikke. Jeg har vært meget fornøyd med min kontaktperson, som jeg ikke har lenger. Det vil jo være til at det blir enklere for meg å bytte om jeg skulle få bedre tilbud andre steder når jeg ikke har en fast kontakt person. Men jeg er godt fornøyd med betingelsene pr i dag.