Nordea Bank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg har vært kunde hos Nordea (før dette K-Bank og Kredittkassen) siden 1979, og er såkalt Premiumkunde. Men banken er allikevel ikke interessert i å følge opp kundeforholdet det hele tatt. Da jeg for noen uker siden oppdaget at jeg hadde vesentlig høyere rente på bolglånet enn det markedet tilbyr, var det i flere uker helt umulig å komme i kontakt med banken - unnskyldningen var at man hadde mye å gjøre. Og jeg har nå oppdaget at jeg også kan få mye bedre rente på innskudd. Det kan se ut til at Nordea rett og slett "melker" de loyale kundene sine. Jeg er i alle fall nå på vei over til ny bank.
Hei Øystein. Tusen takk for tilbakemelding. Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Vi ønsker selvsagt å beholde deg som kunde, og beklager at vi ikke har møtt forventningene dine. Om du tar kontakt med oss igjen, håper jeg at vi kan rette opp i inntrykket ditt. Ønsker deg en fin dag! /Kaja
Først og fremst så deres nettbank fungerer ikke. Den vil ikke åpne seg! Man kan vente i evigheter uten lykke. Videre stiller de miliard spørsmål. Bra at de ikke spør om hvordan min b...sj ser ut! Det er supervanskelig å gjøre noe som helst, bestille, åpne. Ingenting fungreer i denne banken!
Hei Luna! Det ikke godt å høre at du er missfornøyd med oss, og ikke har fått hjelpen du trenger. Ut ifra det du skriver ser det ut til at du har måttet oppdatere din kundeinformasjon. Dette er informasjon vi er lovpålagt å innhente med gjevne mellomrom grunnet hvitvasking. Skulle du fortsatt ikke komme inn etter at du har besvart disse spørsmålene kan du ta kontakt med Kundeservice på telefon eller chat så vil vi kunne hjelpe deg med dette. /Ole
Gurimalla! -jeg er sjokkert! Det er ikke mulig å laste ut kontoutskrifter fra Nordea på en spesifikk konto. Dvs. hvis du har fire kontoer og bare vil ha kontoutskriften for jan 2023, - fra den ene kontoen, -vil du få en fil med alle fire kontoene samlet for jan. For å finne stedet du skal laste ned filene, må du gå til et helt annet sted på nettsiden og det er ca 5-6 klikk før du kan starte utvelgelsen av månedene. Dette er så gammeldags at jeg ikke har ord... jeg blir flau I andre banker kan jeg der jeg står (på kontoen) velge kontoutskrift og laste ned i pdf/excelformat. (jeg har bedriftskontoer i annen bank). Nordea - adjø! Hilsen ingeniør
Hei Jørgen, Tusen takk for konstruktiv tilbakemelding. Det stemmer at det ikke er mulig å hente ut kontoutskrift for én spesifikk konto, her vil samtlige konti med transaksjoner innenfor en kalendermåned komme med på utskriften som sendes til Nett- og Mobilbank. I Nettbanken er utskriftene tilgjengelig ved at du trykker på navnet ditt øverst til høyre og videre "Dokumenter" --> "Avtaler og dokumenter", i Mobilbank finner du dem ved å trykke "Profil" --> "Dokumenter". Utskriftene sendes i PDF og kan lastes ned og lagres lokalt på enheten du bruker. Det er mulig å hente ut transaksjoner på konto i PDF ved at du angir et søk, her trykker du på ønsket konto under Oversikt og videre "Dato". Når du har skrevet inn ønsket periode kan du videre trykke "PDF" for å laste ned de ønskede transaksjoner. /Steffen
Hvorfor får ikke man satt inn penger i butikk ! Det er bare tull! Jeg byttet nettopp til Nordea bank fra Dnb men nå flytter jeg tilbake til Dnb fordi de har har den ordningen. Nordea dere burde våkne opp.
Hei Alex, Tusen takk for tilbakemelding. Vi tilbyr fremdeles ikke kontanttjenester i butikk, men dette er til vurdering. Om du skal sette inn kontanter må du bruke din nærmeste innskuddsautomat. Du finner oversikt over automater og åpningstider her: www.nordea.no/kos /Kaja
Det gjelder personkonto og det meste fungerer OK, men det jeg er misfornøyd med er at jeg ikke lenger kan laste ned månedlige kontoutskrifter. Det fikk man tidligere. Jeg kan bare laste inn bevegelsene på skjermen men ikke lagre eller skrive ut. Utføringen av kundeoppdatering var også vanskelig å finne fram i og var avhengig av hjelp på telefon. Det resulterte i forsinket oppdatering med sperring av kontoen uten varsel som følge. Det er også en glipp i bank ID appen som noen ganger gjør den utilgjengelig ved kortbetaling til utlandske selskap
Hei Bjørn, Tusentakk for omtale. Vi setter pris på all tilbakemelding slik vi kan forbedre produktene og tjenestene vi tilbyr. Jeg vil gjøre deg oppmerksom på at det fremdeles er mulig å laste ned kontoutskrifter som tidligere. Om du trenger veiledning vil jeg anbefale at du tar kontakt med kundeservice på Chat eller telefon. /Kaja
Jeg har vert kunde siden det var kredittkassen, og hadde hyggelig kundekontakt m.m. Nå er all service borte, kunden , vi må utføre alle oppdrag selv....
Hei Esther, Det er leit å høre at du opplever at all service er borte. Mange tjenester kan nå utføres selv, som for mange oppleves positivt. Dersom man har problem med å utføre enkelte tjenester selv, eller dersom man ønsker veiledning vil vi selvfølgelig bistå med hjelp over Chat eller på telefon 232 06001. /Kaja
Jeg har vert kunde siden det var kredittkassen, og hadde hyggelig kundekontakt m.m. Nå er all service borte, kunden , vi må utføre alle oppdrag selv....
Hei Esther! Dette var ikke hyggelig lesning. Vi skal selvfølgelig være tilgjengelig for å hjelpe deg både på telefon og chat. Når du ringer oss er det tastevalg 5 som gjelder på telefonnummer 23206001 for å komme til Kundeservice. Jeg håper du kommer igjennom til oss, og får hjelpen du trenger. /Ole