Nordea Bank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har billån i Nordea. Har nå vært inne på ulike Nordea sider for å finne mitt eksisterende billån. Finner ikke noe som helst, vet ikke om de gjør dette bevisst for å forvirre kundene. Vi er i 2022 og kundeopplevelsen på nett oppleves som 1999, terningskast 1. Har ikke kundeforhold utover billån.
Ettersom de har dårligere boliglånsrente enn sine konkurrenter (utenom DnB) så kontaktet jeg dem for å avtale samme rente som en konkurrent jeg vurderte. Men når renten gikk videre ned hos alle, inkludert dem selv, så gikk ikke renten ned på midt boliglån. Dette skjedde to ganger. Så da endte jeg opp med dårligere rente enn standard renten deres... Når media spør dem om dårligere rente sier de alltid at man kan bare kontakte dem så ordner det seg nok. Men dette er bare svindel og bedrageri!
Vurderer å bruke enkelte tjenester på Nordea Bank, men det er en jungel å få tilgang til noe så enkelt som nettbank! Hva er poenget med å gjøre det så sinsykt tungvint?
Har fått nok nå bytter jeg bank. Elendig kundeservice og brukervennlighet. Noen ganger er det umulig å komme gjennom på telefon. Chat alternativet tar også lang tid og hjelpen man får er heller ikke god.
Dårlig service. De har slettet betalingen hver gang jeg prøvde å sende penger til utlandet. De mente at de krever en kode som beskriver årsak til betaling. mens det finnes ingen alternativ hvor kode skal skrives inn i. Har kontaktet banken flere ganger og ba om hjelp uten lykkes.
Hei Y.N! Så kjedelig å høre at du ikke har fått den hjelpen du trenger fra oss. Det er absolutt ikke sånn du skal oppleve det når du kontakter oss. Koden du må registrere når du legger inn betalinger til utlandet er kun nødvendig når betalingen overstiger et visst beløp. Da er vi pliktige til å rapportere inn til Valutaregisteret hos Skatteetaten hva overføringen gjelder. Denne informasjonen må du fylle ut selv før betalingen godkjennes, og det er dessverre ikke noe vi kan gjøre for deg. Dersom du ikke får til å registrere koden kan vi selvfølgelig bistå deg underveis i betalingen hvis du kontakter oss på tlf. 232 06001, eller via chat fra nett-/mobilbanken når du skal registrere betalingen til utlandet. Håper det er til hjelp! 😊 /Lasse
Har vært kunde hos Nordea i mange år og har alltid vært fornøyd! :)
Hei Monica! Tusen takk for tilbakemeldingen din! Det setter vi selvfølgelig stor pris på å høre! 😊 Skulle du ha noen spesielle ting du er ekstra fornøyd med, eller det er ting du ønsker at vi bli bedre på, så setter vi enormt pris på feedback om dette. Da kan du gjerne benytte skjemaet under, så tar vi tak med det samme 👌 Håper du fortsetter som fornøyd kunde i årevis! 😊 /Lasse
Får mye feilmeldinger ved innlogging og vanskelig å få hjelp på chaten, den tar alt for lang tid.
Hei May, Det høres ikke bra ut, og det er slettes ikke sånn du skal oppleve det når du forsøker å kontakte oss eller logge inn til andre tjenester. Uten å vite konkret hva slags feilmelding du får, så er det litt vanskelig å vite hva som er årsaken til problemet. Generelt sett har nett- og mobilbanken vår svært lite nedetid, og i tilfeller hvor vi har generelle problemer som rammer alle er vi raskt ut med beskjed på innloggingssiden. Derfor er det nærliggende å tro at feilmeldingene du opplever kan skyldes problemer med BankID eller nettleseren din, men for å avklare dette nøyaktig må du nesten ta kontakt med oss på kundeservice. Du kan ringe oss på tlf. 232 06001, eller starte en chat fra nett-/mobilbanken og nordea.no, så bistår vi så raskt som mulig 😊 /Lasse