OBOS-banken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Går ikke an å logge inn i nettbanken for å sjekke konto. Får bare tilbud om å bli kunde. Men jeg er jo kunde!!!
Ganske labre greier. Ble kunde for en måned siden, etter at Sbanken la ned nettbanken. Hos Obosbanken kan man kun ha 9 brukskonti, de har ikke kredittkort, og hvis du prøver å ringe dem var i hvert fall han jeg snakket med på grensa til nedlatende. Jeg søkte om boliglån, og ble oppringt 2 uker seinere av en "kundebehandler" som tok akkurat den samme informasjonen som nettsøknaden ber om, og kom til akkurat samme konklusjon, men kastet bort 20 minutter av dagen min i tillegg. Sammenlignet med slik Sbanken var før oppkjøpet er dette mye av det samme, men med noen åpenbare mangler. Litt som forskjellen på farge-TV og svart-hvitt.
Vi byttet til OBOSbanken fordi Sbanken ble et konsept av DNB. Og dem ble en ren mobilbank. Vi er kjempe forøyde. Nettbanken har et brukervennlig oppsett og det har mobilbanken også. Gode renter på sparekonto, og hver dag kan man se hvordan pengene vokser 🤑 Nå kan man også sette inn kontanter i butikken så det er super bra. Som medlem i Obos er også bankort gratis. Super fornøyd så langt
Har akkurat blitt ny kunde og flyttet boliglånet til OBOS da vår tidligere bank ble kjøpt opp. OBOS har god rente på boliglån, oversiktelig app og nettbank og enestående service. Da vi søkte refinansiering fra Sbanken/DnB var spørsmålet fra kundeveilederen i OBOS hva VI som kunder hadde av ønsker og behov, snakk om å møte kunden med riktig innstilling! 🙂 OBOS har fjernet gebyret for etablering av boliglån og rentene er gode. Vi er storfornøyde og gleder oss over å være kunde i OBOS Banken 🙂
Bytta fra dårlig ny app i Sbanken til OBOS og er så langt fornøyd med OBOS som også har nettbank, er oversiktlig og har bra rente på sparekonto med 24 uttak pr år. Også rente på brukskonto. Lurt å melde seg inn i OBOS. Sparer det raskt inn, med gratis debetkort og andre tilbud og ansiennitet til seg selv eller som kan overdras.
OBOS-banken sine digitale løsninger er overraskende bra i forhold til andre banker, minus appen kunne vært bedre. Det er et stor pluss at OBOS-banken har støtte for Apple Pay og Google Pay. I tillegg tilbyr OBOS-banken svært konkurransedyktige priser for medlemer. Mener det er 200 kr i året for å være medlem og i gjengjeld får man gratis bankkort og diverse medlemsfordeler. Men jeg er fortsatt kunde hos Bulder fordi OBOS-banken støtter ikke kontakt i butikk ( det kommer vist snart) Renten er for så vidt god ( kunne vært mye bedre) OBOS-banken har også et merkelig krav om at man må få lønn/pensjon/trygd direkte inn på konto for å kunne overføre til utlandet, hvorfor har dere dette merkelig kravet OBOS- banken? OBOS-banken må bli mer kundeorientert på noen områder for leve opp til Sbanken-ånden. God bank, men må bli bedre på å henge litt med i tiden slik Bulder er veldig flink på( mere nyskaping trenger vi kunder ) Man måtte sende dem på kundeservice en melding om at man også var obos medlem for å få de beste betingelsene i banken, var ikke noe automatikk i dette, ikke sikkert mange vet dette, dette må dere klare å fikse i 2024, at det går automatisk, så kundene ikke blir lurt. Hva er dette med at man ikke kan betale på utsiden av EU? For meg så er utenlandsk betaling hele verden, ikke bare begrenset til å gjelle innenfor EU, som de har det i dag, hva er grunnen til dette OBOS-banken?
Dårlig kundebehandling. Snakket med de i dag men svært dårlig kundebehandling.
super bank alt enkelt og raskt i app og banken++++
Fornøyd, men nettbank og app kunne vært litt bedre :)
I forbindelse med mellomfinansiering søkte vi lån i OBOS banken. Aldri vært borte i en mer uprofesjonell kundebehandler. Vi var i prosessen i ca 2 mnd. Umulig å få tak i kundebehandler gjennom mail, sms eller ringe til banken. Han kom heller ikke tilbake selv om det ble lagt igjen melding flere ganger. Anbefales ikke
Utrolig fornøyd etter at jeg byttet til OBOS-banken. Nettbanken er like bra om du bruker den på PC eller i en nettleser på mobilen (altså ingen grunn til å øaste ned noen app). Og rente på vanlig brukskonto <3
Har testet ut flere banker i forbindelse med sak som pågikk. Aldri opplevd så grusomt kundebehandling som i Obos. Driver med gjengjeldelse og lite profesjonelle. Anbefaler å holde unna.
Jeg liker OBOS-banken fordi den er veldig oversiktlig og logisk.
Jeg har hatt obos sparekonto i 3 år og har enda ikke fått en rente i avkasting .. Jeg er obos medlem men de hadde ikke registrert det.. Det er jo litt rart at man må sende de melding i nettbanken å si at man er medlem i obos og be de øke renta til det som står på forsiden deres.. Dette burde de jo ha registrert selv når jeg betalte obos medlemskapet...Jeg tapte veldig mye penger på dette.. Føler meg lurt og svindla.. Denne banken er ikke til å stole på..
Har brukt OBOS-banken i godt over ett år nå, stort sett fornøye med de som dagligbank, men de mangler noen funksjoner og tjenester for å stige helt til topps. For meg er de to viktigste manglene som følger: - Det er ikke mulig å velge egen rekkefølge på kontoer i appen og på nettsidene. - De støtter ikke kontanttjenester i butikk. Jeg kunne gjerne tenke meg kredittkort fra de i tillegg til dagligbank tjenester, slik at jeg kan samle alt banktjenester på ett sted.
Mye rot med regninger som trekkes, hvor pengene plutselig kommer tilbake på konto flere dager senere, uten å ha vært innom mottaker. Dårlig kundeservice når man ringer.