OBOS-banken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble kunde for litt over tre år siden på grunn av en "greiere" rente på sparekonto. Nettbanken var da og en god stund litt gammeldags og med manglende funksjoner. Dette endret seg gradvis og jeg har vært fornøyd totallkunde (og obosmedlem) nå med fullrigget nettbank og en fremragende kundeservice i de drøyt to siste år.
Godt fornøyd (som medlem) å få renter fra første krone på brukskonto (og gratis bankkort). Sympatisk at prising ligger åpent tilgjengelig. Satte opp rente på sparing umiddelbart og før lånerente ved endring i markedet.
Fordel: Apple pay Ulempe: Kan bare sette kontanter inn i kontoen(e) via kontoret i Oslo (Ingen Bank axept) Kundeservice kan også legge til en kundechat og en eventuel chatbot.
Obos banken setter ikke opp rentene på innskudd tilsvarende det Norges Bank gjør. Forstår ikke at OBOS banken ikke kan gjøre det. Banken er ikke noe bedre enn DNB og NORDEA. Grådighet?????
STYR UNNA! Sendte inn lånesøknad for å flytte boliglånet hit, og ble oppringt av et telefonnummer som ringte i 2 sekunder før de la på med en mail på direkten om tidspunkt for nytt møte. Når jeg ringte tilbake rett etterpå så var det ingen som svarte telefonen. Ble heller aldri oppringt på avtalt tidspunkt, og kundebehandler avfeier meg og sier at hun aldri mottok bekreftelse på at tidspunkt passet. De er tydeligvis ikke interessert i nye kunder og det er umulig å få kontakt på tlf. med dem.
Jeg har veldig dårlig erfaring med Obos banken, vedr lån. En kundeveileder som var totalt uerfaren i alt.Det gikk veldig utover meg som kunde. Hun burde fått bedere opplæring. Jeg kommer ikke til å bruke Obos banken igjen noen gang til å søke om lån i Obos banken. Så er det Obos banken og spare konto, elendig,inviklet og tungvint.vanskeligå forstå.Dere kunne greie bedere Obos. Det jeg er fornøyd med er Obos meglerne. Det fungerte bra.
Man må ha en PC får å kunne bruke bank tjenester nettbrett fungerer ikke på rulle menyen