Resurs Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dårligste banken jeg har vært borti. Ikke e-faktura, ikke betaling av faktura direkte i app. De vil åpenbart ikke ha betalt før de kan legge på noen purregebyr og renter. Vi er i 2024 og bør ikke behølve å skrive inn KID nummer lenger. Nettbutikker som bruker Resurs bank må jo miste kunder??
Vi har deep divet og dette er ikke en bank, det er et fullt scamselskap som har scammet rundt 95% av sine brukere, og flere titals millioner av kroner. De kommer ikke til å bli lagt ned uansett om du saksøker etv. Hold deg unna!!!! Hold deg ekstremt langt vekke!!! Ikke bruk flex via komplett, de legger på ekstra kostnader uten å gi informasjon, de gjør faktura ekstremt rotete for å forvirre brukere, på denne måten klarer de å dra så mye penger som mulig ut fra brukere. REIN SCAM, glad jeg ikke falt for det, hvis du har noe med banken å gjøre kom deg ut nå!
Kjøpte et par briller og valgte nedbetalingsmetode fordi jeg har lav inntekt. Burde bare betalt hele greia. Ble med en gang kunde hos resurs, og den andre fakturaen jeg fikk fra dem hadde ugyldig KID nummer. Kunne ikke logge inn i mobilbanken for å sjekke ut hva som foregikk heller. Fikk heldigvis nytt KID nummer på Mail etter å ha ringt kundeservice, men etter å ha lest så mange negative omtaler er jeg bare ferdig med dem og betaler ned hele beløpet ved neste betaling.
Dette er den verste banken jeg noengang har opplevd. Kjøpte et produkt med 24 mnd. rentefri nedbetaling. Første innbetalinge kom inn til banken 2 dager etter forfall, og jeg ble belastet med over kr. 1.100.- i renter. Noen de måtte ettergi etter masse frem og tilbake. Kr.- 69 i adm.gebyr er og uhørt mye. Dette skal fra 1/1-24 stige til 79.- Nå har jeg innfridd hele restlånet og skal aldri mer ha noe med den banken å gjøre. Råd til andre: Hold dere unna.
Rein svindel i samarbeid med komplett. Kjøpte skjermkort med flex og de legger på renter og forsikringer som ikke skal ha. Og komplett svindler deg med å påstå det er 0 rente første 24 måneder mens de legger på renter på faktura. Appen er også tungvint å bruke, det er ikke noe efaktura muligheter for å betale enkelt
I dag 20.08.23 prøver jeg igjen å logge inn i banken til brukskonto, for å betal regninger. Kommer til banken, men når jeg skal logge inn på konto fungerer det ikke. Jeg har prøvd mange ganger denne uke 33. Det er helt utrolig at denne banken for lov til å operere i Norge.
Om så er dette banken for deg. Her får du ikke mulighet til å betale med avtalegiro, e-faktura. Ei heller ikke mulighet til å få faktura på epost. Nettsiden og "Min Side" er laget så uoversiktlig som mulig. Hold tungen rett i munnen når du inngår avtale med denne banken for skulle en av fakturaene ikke dukke opp i postkassen din bøtter de på med gebyrer og renter. Betalte meg fort som fy vekk fra denne banken!