Resurs Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kjøpte tidlig i 2000 datautsyr til ca.12000kr. på Siba. Hadde penger på konto men personalet var pågående og personalet prakket på meg et Sibakort og innhentet alle opplysninger om meg. En grusom opplevelse da jeg forøvrig i øyeblikket gjennomgikk en umenneskelig skillsmisse, og ønsket betale kontant. Blir aldri kvitt medlemskapet og en 50-lapp de i årevis rapporteres til skattemyndighetene. Hadde et tilgodebeløp som aldri ble mulig å nedskrive ved handel. Går heller aldri an å snakke med noen hverken i bank eller Siba. Hele greia er svindel. Lyst å politianmelde!! Og nå har dere forbindelse med Synsam. Herregud!!!
Verste banken jeg har vært bort i. Bare tull. Styr unna!!!
Har faktisk ikke noe positivt å si om denne banken. Hadde en delbetalingsordning med dem hvor de krevde inn nesten 1000 kr mer enn avtalt. De skyldte på omkostninger, gebyrer og renter. I tillegg kom de med beskyldninger om at første avdrag ble betalt inn for sent, og at de derfor økte nettopp renter og gebyrer. Dette stemte jo ikke i det hele tatt. At man faktisk betalte ned alt veldig mye kjappere enn planen hadde null å si. Kommer ALDRI til å benytte dem igjen, ever.
Resurs Bank tilbyr via Synsam inntil 24 måneders rentefri nedbetaling (synsamkonto). Papirfaktura er eneste alternativ, noe som tilsier at utsender (Resurs Bank) i utgangspunktet taper penger ettersom det koster dem å trykke papirfakturaer, samt porto for utsendelse av disse fakturaene. E-faktura eller avtalegiro som er vanlig praksis i dag tilbys ikke. Etter hvert blir det tydelig at Resurs Bank "jukser" til seg penger gjennom uoversiktlige fakturaer og manglende utsendelse av fakturaer. Plutselig blir kunden belastet med forsikringer som har blitt aktivert fordi man angivelig har benyttet seg av et annet KID-nummer enn det opprinnelige. Dersom Resurs Bank ikke sender ut faktura en måned, og kunden ikke oppfatter at fakturaen mangler, vil Resurs Bank i tillegg belaste kunden med administrasjonsgebyr og renter. Etter å ha gjort litt research blir det tydelig for undertegnede at det er slik Resurs Bank, både i Norge og utland, driver sin business.
Mest useriøse jeg har vært borte i. Først og fremst får man ekstremt lite informasjon og man kan heller ikke få tilgang på din egen betaling på nett, du må bare vente på å få fakturaen månedlig (som er lite oversiktlig). Etter kjøp sendte de meg aldri fakturaen min og fikk derfor dyr purring i tillegg til etableringsgebyrer og fakturagebyrer. Måtte selv ta kontakt med dem for å få orden på dette. Etter at beløpet var ferdig betalt fikk jeg enda en gebyr som ikke stemmer overens med kjøpet og måtte derfor ta kontakt på nytt. Du risikerer å betale mye mer enn hva du egentlig skal, jeg sier bare ALDRI BRUK RESURS BANK.
En dårlig bank som ikke har god service og de svarer aldri på mail. Svarer heller ikke om de har fått dokumenter.
De greier ikke å sende fakturaen etter at man har fått varen, noen ganger går det på mail, noen ganger i post, noen ganger blir den borte. Kundeservice var det heller ikke mye hjelp å fra, da de ikke hadde fakturaen jeg etterspurte, for de lagde fakturaer bare en gang i måneden. Jeg måtte vente 5 minutter i telefonen (vanlig 8-sifret nummer, det er bra), og når jeg da lurte på om det var så mye å gjøre svarte hun at nå var det veldig stille...