Sandnes Sparebank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har vært kunde i over 20 år og tidlig var de gode med bra betingelser og løsningsorienterte rådgivere. Rådgiverne nå bryr seg lite om å hjelpe kunder, de bare svarer enkelt og ønsker ikke å prøve å følge hva du mener eller å hjelpe til å gjøre den økonomiske situasjonen til kundene lettere. I tillegg er det tider de ikke svarer på epost, og om de svarer kan det gå dager og uker i mellom hvert svar. Nettbanken er også dårlig.
Dyrt og talentløse rådgivere. værste banken jeg har brukt til boliglån (av 3)
Jeg hadde en kunderådgiver i Sandnes Sparebank som var ekstremt frekk. Jeg ringte banken/k min kunderådgiver og spurte om jeg kunne få legge på/belåne mitt boliglån med 50 000. Han spurte hva jeg skulle bruke pengene til eventuelt, noe jeg i utgangspunktet ikke trengte å svare på men jeg sa allikevel at jeg hadde interesse i en aksje som jeg håpet kunne gi god avkastning over tid. Da startet min kunderådgiver og ymse frampå om at dersom jeg hadde innsideinformasjon om denne aksjen så var dette straffbart. For det første så hadde jeg ingen informasjon på innsiden og at han i det hele tatt yter frampå om at jeg har det er ekstremt frekt og upassende. For det andre så skulle også denne idioten fortelle meg at det var straffbart , for hvem vet vel ikke det...
Får alltid god hjelp til å ordne opp i problemer som kan oppstå.
Som bedriftskunde kan du ikke overføre penger til din privat konto i samme bank Du må betale som regning .Er det helg får du de over helga .Det de er redd for er hvitvasking men trenger jeg å hvitvaske allerede rene penger?? Skatteetaten styrer her og de er overnervøse Mitt råd slutt å kriminalisere vanlige folk og skill mellom bart og snørr . Det er ingen plass det finnes mere mobbeoffre og skoletapere enn i staten RYDD OPP
Blev oppringt for en del år siden om forslag for å investere i fonder. Jeg ønsket lav risiko fonder. Etter 1.5 år hadde jeg tapt 70000 kr. Konklusjon: en amatør til rådgiver og jeg rundlurt.
Hadde en runde med bankbytte og tenkte at Sandnes Sparebank som lokalbank var ett godt alternativ til de store dyre bankene uten kundeservice. Etter å ha lagt inn opplysninger og fått bekreftelse på mottatt søknad, hørte jeg aldri noe fra banken - ganske overraskende da jeg anser min økonomi som godt over gjennomsnittet. Man blir selvfølgelig skeptisk til kundeservice når de ikke klarer å følge opp forespørsel om kundeforhold.