Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg kommer ikke inn i appen og nettversjonen er lagt ned. Da blir det vanskelig å følge med på kontoen.
Etter å ha vært kunde i Sbanken (tidl. Skandiabanken) i snart 20 år, ble jeg utsatt for bedrageri. Mine fond, BSU og øvrige sparekontoer ble tappet, og flere millioner kroner ble sendt omkring til bedragere selv, hans familie og venner. Sbanken tilbyr null hjelp, og de tar null ansvar for at de tillot en bedrager å gjøre det han gjorde, uten så mye som en telefon til meg for å undersøke om alle disse transaksjonene faktisk skulle utføres. Ikke bare en kundeservice i denne banken noe av det verste jeg noensinne har opplevd, men det går flere uker mellom hver gang jeg i det hele tatt får et svar hvor de sier at de ikke har tenkt til å løfte en finger for å hjelpe en kunde som har hatt flere millioner kroner stående hos dem. Betingelsene er heller ikke hva de en gang var. Etter mer enn et år med skriftlig dialog med banken, hvor jeg får negativt svar etter 4 til 8 uker på hver eneste mail jeg sender, er grensen nådd. Det finnes gumstigere banker i fleng, og når sikkerheten i Sbanken er fullstendig fraværende, vil en hvilken som helst annen bank være et bedre alternativ enn denne søppelbanken
Bare å stille seg i rekken av dårlige anmeldelser. Rekken av elendige avgjørelser er endeløs, likeså inkompetansen hos konkurransetilsynet. All honnør til DNB som kom seg unna med tidenes scam og brutte løfter. Sbanken er satt på siden, innnovasjonskulturen effektivt kneblet og kundeflukten er reell.
Har hatt Sbanken i mange år og vært svært fornøyd. Etter at Sbanken ble kjøpt opp av DNB har tilbudet sakte men sikkert blitt dårligere og dyrere. Det begynte med at prisene på indeksfond ble økt, fortsatte med at appen ble erstattet av en brukbar men dårligere løsning enn den gamle Sbanken appen og at nettbanken til Sbanken ble nedlagt. Bankkortet til sønnen min ble også kansellert av en eller annen grunn, når jeg skal bestille nye kort viser det seg at jeg er nødt til å ringe kundeservice og opprette et kundeforhold for han i DNB slik at vi har kontoer i forskjellige banker. Alle som har barn vet at det det fungerer svært dårlig at barna må vente til neste virkedag for å få overført penger. Vis jeg må opprette et nytt kundeforhold for å få bankkort til sønnen min blir det IKKE i DNB.
Var verdens beste, nå har den blitt helt ubrukelig. Brukervennligheten - som var det store fortrinnet - har blitt helt borte etter nylansering av appen. Med konto/lån i Sbanken må man nå ligge inn i dnb.no for å f.eks se lånet eller kontakte kundeservice. Men for å få til dette må man inn i "fullversjonen". Den er det plent umulig å komme til om man er å en telefon (kommer automatisk til dnb sin mobilbanken - som er noe helt annet), og det er man jo ettersom Sbanken nå bare finnes i app. Når man først kommer til "fullversjon" er den designet for PC på begynnelsen av 2000-talle. Altså helt ubrukelig på telefon. Du må altså forholde deg til to banker, og har både telefon og PC tilgjengelig, for å sjekke helt enkle ting. I tillegg har de gjort lånet avdragsfritt uten å spørre, og gjort om sparekontiene til brukskonti uten å spørre.
Har vært superfornøyd med Sbanken i over 20 år og hadde tro på at dette ville fortsette selv etter oppkjøp av DNB. Trodde ikke i min ville fantasi at en så stor bank kunne tillate seg å ødelegge en bank som har hatt topp tilfredshet i så lang tid! Hvorfor ønsket DNB å først kjøpe opp Sbanken og deretter ødelegge den?
Kan ikke logge inn på en PC lenger!!! Må ha med mitt eget nett brett på jobb eller når man skal ut å reise, om det så er bare på en liten tur! Jeg klarer ikke å "operere" min konto på en bitte liten telefon! Føler jeg blir kastet ut av Sbanken, vært kunde der siden de oppstod. Nå er jeg på vent på telefonen, og det har ALDRI tatt såååååå lang tid før. Jeg har vært super fornøyd med S banken, de har svart raskt og jeg har kunne styre den på en stor skjerm-PC. Takk for meg!!!
Som alle andre har jeg vært storfornøyd i over 20 år, en nettbank som var lett å bruke. Mobilappen er uferdig og knotete å bruke, så jeg sier takk for meg. Regner med at S Banken er borte om et par år, og det var vel hva DnB ville med oppkjøpet
DnB har ødelagt SBanken. Kundeservicen er mye dårligere, den nye appen er dårligere, og kontoene til barna ble tvangsflyttet til DnB, med dertilhørende forvirring og ekstraarbeid for oss. Vi sier takk og farvel til SBanken etter 20 år og kommer aldri til å skifte til DNB, ikke mot betaling
Appen varsler ikke om meldinger, slik når en betaling ble kansellert, får man det ikke med seg, når det er i arbeidstiden. Det er ikke mulig å beveger penger mellom egne konto i helgen. Dem som investerer i utlandet blir kastet all slags mulige problemer fordi alt skjer bare i arbeidstiden. DNB er som gamle embedsmenns Norge.
Toppen er at det ikke går an å logge inn fra PC lenger. Dette er latterlig!
Gamle SBanken var fantastisk! Nå har alt blitt bare rot med kort, innlogging, bank id og umulig å komme i kontakt med kundeservice. Grådige DnB har rasert hele banken. Det gikk fra Norges beste nettbank og app til et fossil av en nettbank.
Etter at DnB overtok er stort sett alle deler av brukeropplevelsen ødelagt. Tvungent Mastercard i stedet for Visa og nå har de til og med fjernet nettbanken så kun mobilapp er mulig. Dette er nok gjort med vilje da de overtok bare for å kvitte seg med en brysom konkurrent. Hold dere unna DnB for all fremtid !
Rasert etter oppkjøp av DNB. Ny app har store manglersom tvinger en til innlogging på DNB. Bare å finne ny bank.
etter dnb tok over er banken ødelagt vært i s banken i 17 år nå har jeg byttet
Pengene mine sitter fast, og jeg får ikke tatt dem ut. Hadde mange hundre tusen kroner i aksjesparing. Disse er nå fryst, og jeg har ingen måte å verken ta ut penger, selge fond, eller flytte aksjekontoen til en annen bank. Det har tatt flere måneder nå