Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Var bra bank til Norges dårligste bank kjøpte den. Personlig vil jeg aldri ha noe.med DNB å gjøre. Dårligere betingelser selv med fordelsavtaler fra fagforbund/foreninger
De sa at kundene ikke skulle merke forskjell . Kun løgn . Blir bare værre og værre . Apple pay tok de fra oss ( jeg er helt avhengig av å ha det ) . Og nu er nettbanken fjernet og redusert til en app . DNB kan drite & dra . Jeg måtte ha en depositum konto hos DNB . Ble skjelt ut både på telefon og fysisk . Gått over til Obos men har fortsatt Sbanken pga div økonomiske grunner. Sier opp når de er borte . Kan nesten ikke vente . Møkkabank . Stakkars ansatte som er igjen ALDRI problemer før DNB kjøpte dem . Vatr kunde nesten fra 1. dag
Dette var Norges beste bank inntil den ble kjøpt opp av DNB som har rasert banken totalt. Hold dere unna!
Har vært en fantastisk bank i de 20 årene jeg har vært kunde. Nå har dessverre alt raknet etter at gribbene tok over. Mistet mulighet for Apple pay, QR logg inn er fjernet, ungdomskort er fjernet osv. Nå som de legger ned nettsiden også, avslutter jeg mitt kundeforhold.
Det er bare å gratulere både Konkurranseklagenemda og DNB med oppkjøpet og knusingen av Norges beste bank noensinne. Fra å være den beste banken til å bli den dårligste med et lite knips var alt som skulle til. Jeg ønsker DNB alt vondt videre, og de ansatte i Konkurranseklagenemda bør skamme seg inn i evigheten!
Sbanken slukes av DNB, kundene tvinges sakte men sikkert over i DNB konseptet. Vilkår endres, gebyrer stiger, må nå lete etter alternativ bank.
Sbanken var en gang i tiden en god bank. Nå blir den sakte men sikkert demontert av dnb.
Elendig og tragisk er det, når skal grådige gigaselskap skjønne at de ikke bare kan kjøpe opp folkekjære firmaer som leverer god verdi og innlemme disse uten å ta hensyn til faktorene som var spesielle? Som en spyttklyse i trynet å få en «personlig» Mail i starten om at det kom til å være mest som før og så stopper de Apple pay og legger ned nettbanken! Latterlig inkompetent håndtering av fusjon, jeg flykter og ser meg aldri tilbake og anbefaler å snu og løpe andre retning om du vurderer å bli kunde. Vil du ikke blitt kunde hos DNB så ikke bli kunde hos Sbanken.
Det siste de pusher gjennom nå, er at nettbanken vil bli fjernet og at mobilbanken vil bli redefinert. I tillegg blir betingelsene rundt rammelån endret, slik at det blir mer tungvint å betjene enn før. Det er nesten så at DnB kjøpte opp en konkurrent og deretter gjør så mye de kan for å gjøre den uspiselig.
Jeg har vært kunde siden 2001. I løpet av noen måneder har familien mistet Apple Pay, barnekort, VISA kredittkort og nettbank (!). Prisen på fond har gått opp, og jeg føler meg ikke lenger trygg på Sbankens øvrige varemerker (gode rentebetingelser, gebyrfri bruk). Føler at DNB har kjøpt opp en truende konkurrent for å ødelegge den, ikke videreføre som "et konsept". Er på jakt etter ny bank nå.
Det som en gang var norges beste og billigste bank er i ferd med å bli ødelagt. Nedbygging av gode tjenester og innføring av gebyrer i norges første gebyrfrie bank. Bare navnet, Sbanken-konseptet. Jeg skiftet til Bulder da DNB overtok, men det er trist å se hvordan en gang, norges beste bank, gradvis blir ødelagt av DNB.
Har vært kunde i over 20 år, men med DNBs rasering av det som var en flott bank, så blir det å finne ny bank
Var veldig fornøyd med Sbanken i 10 år, men nå blir alt bare verre og verre - reklame i mobilbanken, nettbank som forsvinner og løgn om at ting skulle bli som før. Har DNB som bedriftsbank, og det er grusomt. Det går nok den veien med Sbanken også, så jeg har bestemt meg for å flykte. Det eneste positive akkurat nå er billige fond, men det forsvinner sannsynligvis snart det også.
Som många andra har skrivit, SBanken var en utmärk bank, som jag varit kunde hos i många år. Efter den köptes av DNB den har blivit långsamt men städigt värre och värre, från många synpunkter. Jag håller på att kolla efter icke-DNB alternativer.
Til nå så er alle funksjoner og betingelser som er viktige for meg, like bra som da banken var selvstendig. Nå er det imidlertid varslet omfattende endringer fra slutten av mars, så dersom de faller uheldig ut for meg, så blir jeg tvunget til å skifte bank. Å bruke nettbanken til DnB er helt uaktuelt. Brukervennligheten er helt håpløs, og mobilutgaven mangler viktige funksjoner. Dette synes jeg er veldig synd. Jeg har vært kunde i Skandiabanken siden starten, og i likhet med de andre kundene vært kjempefornøyd.
Sbanken er dessverre blitt en dyr bank med dårlige vilkår etter DnB overtok. Styr unna, Norges dårligste bank