Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ikke løsningsorientert Etter at DNB ble eier er kundevennlighet helt fraværende
Svarte relativt raskt på telefon henvendelser når de var Sbanken.Etter at DnB overtok Sbanken svarer de nesten aldri .Svært sjelden man får mulighet til å ringe tilbake.Blir da sittende å høre på lyden av sprengt høytaler så lenge at man til slutt legger på. Var aldri sånn før. Liker også dårlig at man ikke kan velge kun nødvendige "cookies" i appen,må "legge deg på rygg"å si ja til alt. Bruker derfor ikke appen lenger. Vurderer å bytte bank.
Alt som tidligere var bra med S-banken, har DNB utradert og det er dessverre ikke noe annet å gjøre enn å bytte
Service nesten vekk, ventetider forlenget går opptil time, merker også at min Sbank er borte så nå blir det og bytte.
Etter salg til DnB er Sbanken fortsatt bra. Vi får se hva som skjer etterhvert
Når man ringer til Sbanken tar det minimum 40 min før de tar din samtale nå!! Og ofte mye lenger.. Før DNB kom inni bildet tok det overraskende kort tid ca 2-5 min og alltid hyggelige folk som kunne service! Faen ta den jævla DNB som har ødelagt for oss!!
Hvis man er gift man kan ikke søke lån uten ektefelle. Banken forstår ikke at man kan ha delt økonomi . Selv jeg ringte og snakket med de det gikk ikke å søke uten personnr av ektefelle og de ville fjerne ektefelle fra søknaden i ettertiden. Det må følges skjema søknaden. Helt uforståelig.
Jeg har vært kunde i samme bank, helt siden den gang navnet var Skandiabanken. Som kunde i Skandiabanken var jeg fornøyd, men etter at de byttet navnet til Sbanken gikk både kvaliteten på kundeservice og min tilfredshet som kunde raskt nedover. Kan nevne bl.a. følgende skuffelser; - Hver gang jeg logger inn i banken får jeg beskjed om å velge samtykke av diverse cookies, på tross av at jeg velger «lagre» til neste gang. Utrolig irriterende og helt unødvendig. - Sbanken/DnB sender ut bank ID brikker i posten, uten å forhøre seg først om kunden faktisk trenger dette. - Personellet som betjener Kundeservice oppleves som uerfarne, og jeg opplever ikke å få den kvaliteten og de svar, som jeg søker. - Dårlig oppfølging av kundene sine. Jeg sendte en klage for snart ti dager siden, og har ennå ikke mottatt noe svar.. - På tross av at jeg har vært en lojal kunde i over 20 år, så måtte jeg gå til en annen bank for å få et gunstig boliglån. - De har reklamert lenge for å være «den beste banken», med «de mest fornøyde kundene», noe jeg synes er merkelig, da jeg i mine 20 år som kunde aldri har fått spørsmål om å delta i en slik kundetilfredshetsundersøkelse…
Hei Sbanken. Jeg har fått verge og skrukork fra Lillesand Sparebank. Enig med en annen omtaler at kritikken på bytt er vanskelig å forstå ( krrrmt er det ikke jammen meg tilsynet som kritiserer DnB greit nok elendig men Nordea ?? Som kritiserer Snakezbanken ok ikke chat eller ring bare epost helst okey. ). Jeg har hatt god erfaring med en oversiktlig og logisk mulighetsnettbank hos dere ville jeg si. (Bilder har tatt samtlige kunder Esp men vi har da fem hundre klienter fra smartytowns all over Norway ok ordre ja uffuff de er litt hemske måtte Raga selge ja han ble dømt okey jeg har visst fått betalt alle regningene mine b og c regningskonto greit bytt da men vi er da jammen ikke snille heller litt ærlighet er da i det minste noe sukk ok bilder er snille n o t så det så greit javisst massevis av v nå post? Ja ok hehe not mad v javisst to små ts haha ok standard fem greit nok ;) ).
Lurte kundene trill rundt da de sa at man kunne bruke banken som før da de ble kjøpt opp av DNB. Kort tid etter sprekker nyheten om at man nå må ta et stort digitalt steg tilbake og begynne å betale med bankkort igjen i stedet for ApplePay med mobilen eller klokka. Sjanseløst. Vil heller ikke være med å betale for den astronomiske lønnen til direktøren for DNB, så jeg har nå byttet til Bulder Bank der jeg er storfornøyd!
Ringte kundeservice måtte vente ca. 40 min og etter den fikk jeg ikke den hjelpen jeg ville ha, ble overført til rådgiver, som brukte "100 år" til ringe tilbake. "Et konsept fra DNB" som suger. Sbanken var mye bedre før DNB kom inn og i tillegg fjerner de Appen pay, som var det beste med Sbanken. Tror jeg må bytte bank snart!!!!!
Sbanken er ikke sbanken lenger. På grensen til svindel å påstå noe annet. Siden jeg må skrive minimum 300 tegn så legger jeg til litt ekstra. Det oppleves nesten like frustrende som det å være kunde i en bra bank som blir kjøpt opp av en dårlig bank. Så da blir denne delen av omtalen unødvendig fyll.
Vært kunde hos SBanken og Skandiabanken i en årrekke, men etter overgang til DNB hvor «kundene ikke skal merke noe» tok det ikke lang tid før DNB’s politiske holdninger til bla. Apple Pay gjør at jeg dessverre hopper av lasset, sammen med mange andre.
Uten Apple pay igen grunn til å være i Sbanken, så her er det bare å se seg om etter andre aktører!
Sbanken har mista det helt. Må bytte bank da dere skuffa meg. Med slik dere holder på med så går dere konkurs.
Ser meg desperat rundt etter et alternativ. Kanskje vi kan få inn en utenlands aktør. Apple? DnB åpner den døren på vidt gap.