Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Grådige eiere av Sbanken så sitt snitt til å berike seg, solgte til en enda grådigere DNB med eiere og direktører som fyller opp kontoen sin.
I går ventet jeg 52 min før jeg la på. I dag har jeg ventet 20 minutter til nå. Slik var det ikke for en tid tilbake. Kanskje de må tilpasse seg DNB ???
Har likt s banken veldig godt appen er moderne og ingen grunn for å bruke internett. Uten Apple Pay er det ingen grunn til å fortsette med S banken.
Hold deg vekke DnB er den verste banken i Norge har mange kunder de lurer med. Gebyrer og helt OG RENTER SOM HØRER LANGT NEDE RENNESTEINEN dårlige renter
Jeg var kunde hos Skandiabanken fra begynnelsen av, var meget fornøyd med innovasjon, priser, nettbankløsningen osv. Etter at DNB overtok og Apple Pay blir borte bytter jeg bank!
Etter at DNB kjøpte opp banken jeg hadde hatt i veldig mange år ble den DNB-fisert. Orker ikke å være kunde i den banken.
Trengs egentlig ikke mer enn setningen "... et konsept fra DNB" - Flyttet lån, kredittkort, fond, aksjer og lønnskonto etc til en annen bank siden "konseptet" ikke lengre tilbyr Apple Pay
Søkte om rammelån i sommer etter at Sbanken toppet listen her på Bytt.no for lånerente. Gikk utrolig kjapt og greit. Ringe kundeservice noen ganger i løpet av prosessen for å avklare diverse ting jeg lurte på, og de svarte veldig kjapt UTEN lang ventetid slik jeg er vant til fra andre banker! Personalet var veldig hyggelige og helpsomme, og jeg fikk god hjelp med alt jeg lurte på. Er noen år siden jeg aktivt brukte Sbanken, men min erfaring er i alle fall at selv om de nå er en del av DnB, så er kundeservice-telefonen deres like god som den var "før i tiden".
Alt som er bra med SBanken er borte. Fremtidsrettet, utfordrer og gode tekniske løsninger. All gone. Flytter pengene og stenger kontoen når Apple Pay blir borte.
Eneste grunn for at jeg har Sbanken er KUN pga APPLE PAY! Har DnB fra før. Og nå avsluttes Apple pay hos Sbanken pga DNB!? DNB må steppe opp game litt og ta igjen med den teknologiske utviklingen. Vær brukervennlig for IPHONE som over 50% av Norges befolkning bruke! Sykt irriterende. Meget misfornøyd. Helt forferdelig.
Har vært kunde siden Skandiabanken, og har vært kjempefornøyd. Spesielt med alle de gode digitale løsningene. Har ikke dratt rundt med plastikk de siste årene fordi Apple Pay løser jobben, og nå drar DnB det ut av leveransen uten at det foreligger et alternativ på kontaktløs betaling. Latterlig. Jeg har sagt opp Danske Bank for mange pr siden pga innføring av kortgebyr når jeg ble 30 etter at det var gebyrfritt fra jeg var 15. Sparebankens arroganse og enorme gebyrer har jeg også kvittet meg med og nå må jeg tydeligvis også bytte ut konseptet fra DnB.
Hei Jeg liker dårlig at Sbanken som jeg har vært utrolig fornøyd med og nå brukt snart 14år Blir DNB MYE SNIKINNFØRINGER Og jeg ønsker egentlig bare å få byttet bank Der blir sperret tjenester Å alt som har vært bra Synd at det skal bli slik som dette Svært missfornøyd kunde Da alle fordeler blir frafalt å får DNB så NÅ SØKER JEG RÅD TIL BANK BYTTE Er der noe gode alternativer til Sbanken ELLER ER DET BARE SR-BANK Å DNB IGJEN NÅ I NORGE? Fortvilet tidligere svært fornøyd kunde Da mye av grunnen for likte Sbanken var at de var Sbanken
Sbanken har blitt gjort dårligere - antagelig for at ikke DNB som er hovedproduktet ikke skal komme så dårlig ut i sammenligningen. En dårlig strategi - men det handler om marginer. Sbanken var for god - og noen taper penger på det. Nå er den saaaaakte blitt dårligere og dyre norske banktjenester kan fortsette som før!!
Jeg har brukt S banken siden jeg var 18 år. Det vil si i 23 år… jeg har vært veldig fornøyd hele tiden helt til DNB begynte å ta bort Apple Pay og så videre og så videre. Flytter nå til en annen bank
Bit for bit forsvinner Sbanken, mer og mer DNB dukker frem. Det var på tide å forlate banken.
Hatt mange gode år med gamle Skandiabanken. Trengte hjelp og treffet på en på kundeservice som ikke kunde hjelpe. Han forklarte at S-Banken har sluttet med at ledere snakker direkte med kunder. Ringte dagen etter for å tale med en ledere på kundeservice - ble fortalt at ledere ikke ønsker direkte kontakt med kunder. Synd, på en eller helt OK bank. Jeg er nok ikke den eneste som forlater en bank som ikke tør å snakke med sine kunder.