Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vært veldig fornøyd i mange år 10+. Var veldig skeptisk til at DnB skal styre. Forventet at tjenester ville forsvinne. Nå tar de bort Apple pay som er hovedgrunnen til at jeg har brukt Sbanken de siste årene så nå må jeg bytte bank. 1/5
Vært kunder i sbanken så lenge jeg kan huske,og alltid vært fornøyd. Men nå bytter jeg bank hvis denne tjenester slutter. Så kort tid gikk det før endringer kom etter overgang DnB. Da kommer det mere tull etter hvert.
Jeg hadde i utgangspunktet ikke regnet med å bytte bank, men siden SBanken/DNB sier opp avtalen med Apple Pay, må jeg. Utdrag fra epost fra 24 mai : "Etter 27. august 2023 kan du ikke lenger bruke Sbanken-kortet ditt til å betale med Apple Pay. Du kan bruke tjenesten som normalt frem til det. Vi vet at mange av dere som har brukt Apple Pay har vært fornøyd med tjenesten, og vi forstår at dette er en dårlig nyhet."
Merket følgende etter at DnB overtok - Massiv markedsføringskampanje fra DnB i alle kanaler, spamming over en lav sko - Gradvis dårligere kundeservice. Ender med følelsen av at penge går til markedsføring ikke til gode tjenester eller kundeservice. - Gradvis dårligere nettbank og mobilapp, eksempel forsinkelser i oppdatering av saldo - Melding i mai 2023 om at de kutter ApplePay-støtte. Forlater nå Sbanken. Flytter lån og sparing til andre.
Jeg tok kontakt med kundeservice for 2 uker siden og venter fortsatt på svar.
Nå som appelpay er ute, så ser jeg meg nødt til å komme meg ut jeg også. Det kvies men nok får være nok.
For noen måneder siden fikk jeg en fin video fra banksjefen i Sbanken som lovet å fortsette med alle de fine tjenestene og fighte for å være den beste banken også i fremtiden. Hva er det DNB eller banksjefen ikke har forstått? Selvsagt er applepay viktig for meg som Sbankkunde. Kanskje den viktigste tjenesten i hverdagen. Faktisk spiller ikke noen rolle om Sbanken hadde vært verdens beste på alt annet. Nå må jeg bytte bank. Jeg synes også at DNB undervurderer oss som forbrukere når de forklarer årsaken med at DNB ikke har en avtale med Apple Pay. Selvsagt kan DNB skrive en avtale med Apple Pay hvis de vil, men de vil ikke p.g.a. Vipps. Det er en strategisk beslutning - helt ok, men vær ærlig. En bank du ikke kan stole på er ikke lengre en bank.
Var en fornøyd kunde av Sbanken over mange år. Etter oppkjøpet fikk vi en bank som var drevet av en annen bank som en overhode ikke ønsker en relasjon med. En tvang, som jeg ikke ønsker å være en del av.
Har vært kunde siden 2003 og har vært storfornøyd, men alt dette har forandret seg etter at dnb kjøpte opp Sbanken. Appen har allerede blitt treg, endringer i opplevelsen av nettbanken og nå, fjerning av Apple Pay. Kan ikke beskrive hvor skuffet vi er. Ser etter ny bank.
Har vært veldig fornøyd, men nå forsvinner jo fordelene én etter én. Veldig synd dette her.
Etter oppkjøpet fra DnB er nå Sbanken intet alternativ lenger. Makan til kundefiendtlig holdning som å fjerne et elsket produkt (Apple Pay) skal man lete lenge etter.
Når DNB er inne i bilde, løp.. De lovte at banken skal være det samme men sakte men sikkert kommer grådigheten fra Dnb fram.
Sbanken har gått rett ned etter DNB oppkjøpet. Når de nå kutter Apple Pay er det slutt. Snakk om å gi mellomfingeren til kundene sine.
Siden DNB nå kutter Apple Pay i Sbanken bytter jeg til Bulder Bank. Har lenge planlagt dette, men kutt av Apple Pay var dråpen som fikk begeret til å renne over.
Byttet bank fra DNB til Sbanken for å bruke Apple Pay. Ble derfor skuffet da de ble kjøpt av DNB, og i dag kom beskjeden at de dropper Apple Pay i august. Meget irriterende at jeg nå må kaste bort mange timer på å velge ny bank. Var veldig fornøyd før de ble oppkjøpt men ser nå at Sbanken er død.
Etter at DNB fikk kjøpe sbanken har det gåt rasket nedover. Den siste spikeren i kista er at de fjerner applepay. En absolutt showstopper for meg; dette var den mest nyttige funksjonen i dagligbanken for min del. Synd, for både appen og nettbanken er bra, med gode funksjoner for mye. Regner med dette også kommer til å bli dårligere etterhvert; det er ingen grunn til å tro noe annet nå som DNB har fått kloa i dem. DNB bryr seg nemlig ikke om kundene overhode. Raseringen av sbanken er et tydelig eksempel på det.